To be a blogger: Favorite posts 2018 ||| Любими публикации за 2018

Здравейте, приятели!

През последните 2 години ви споделям кои са били любимите ми постове през всеки месец от изминалата година. Най-често те не са най-четените, но са тези, в които съм вложила най-много сърце и старание. Ако сте пропуснали някой от тях, чувствайте се поканени да го прочетете.
За първа година от създаването на блога имам 2 пълни месеца без нито една публикация. Мисля, че имах нужда от тази почивка. Липсваха ми и мотивация и свободно време, а и бях попаднала в дупка, от която все още не знам дали съм излязла. Все пак има доста други постове през останалите 10 месеца от годината - общо 73 за цялата година. 

През цялата година имам доста постове за life coaching, нещо от което аз имам огромна нужда. Харесвам си всички тези постове и смятам, че има много истини в тях, но забелязвам, че не са особено четени. 

ЯНУАРИ



ФЕВРУАРИ


МАРТ


АПРИЛ


МАЙ


ЮНИ


ЮЛИ


ОКТОМВРИ


НОЕМВРИ


ДЕКЕМВРИ


Това бяха селекция от любимите ми постове в блога за изминалата 2018 година. Те, всичките са ми любими. Всеки пост е като мое дете. Понякога ме натъжава факта, че не стигат до достатъчно много хора, тъй като смятам, че могат да бъдат интересни и полезни. Затова и си пожелавам повече читатели през 2019 година, и повече вдъхновение.

Ако имате любим пост в блога ми, споделете ми го, ще се радвам да разбера. Ако пък имате тема, на която бихте се радвали да чуете моето мнение, пишете ми. 

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари