Top 5: Photo Editing Apps ||| Топ 5: Приложения за обработка на снимки

Здравейте, приятели!

Днес реших да ви разгадая една от тайните, които повечето блогъри пазят за себе си, а именно с какво постигат перфектния и интересен вид на снимките си.

Истината е, че обикновено ме мързи да обработвам снимките си и използвам директно опциите и филтрите на Instagram. Напоследък съм се запалила по по-детайлната обработка и се надявам това съвсем скоро да си проличи и в Instagram профила ми.

Споделям ви 5 от любимите си приложения за обработка на снимки, както и ефекта, който съм постигнала с тях върху една и съща снимка.

FACETUNE
FACETUNE е страхотно приложение за обработка на селфита, тъй като има възможност за заглаждате кожата, да премахвате белези и пъпчици, да избелвате зъбите и да подчертавате очите. Върши страхотна работа и за пейзажи, какъвто пример съм дала тук. 

Приложението има доста опции, главно за бюти корекции и за мен лично е страхотно, ако искате да обработите селфитата си до степен, до която и сами да не се познаете (което естествено не ви препоръчвам, но все пак кой ли не иска да скрие някоя и друга гадна пъпка от снимките си). 

Недостатък на приложението е липсата на възможност за ръчно нагласяне на яркост, контраст, дълбочина и други, които предлагат повечето програми за обработка. 

Ако трябваше да го оценявам бих му дала 10 от 10 точки, тъй като е предназначено за бюти корекции и освен това е изключително лесно за употреба.

Снимката обработена с приложението:

AFTERLIGHT
AFTERLIGHT е доста интересно приложение, което не използвам с пълния му капацитет, тъй като най-често добавям единствено светлинни ефекти и нагласям яркостта и контраста на снимката.

Това е едно от приложенията, които ако използвате, нямате нужда от друго, тъй като разполага с всички възможности, които разполагат повечето приложения за обработка на снимки.

На мен лично не ми харесват вградените ефекти и не ги използвам. Това обаче е лично предпочитание и на вас може и да ви допаднат. 

Както вече споменах, използвам го, за да добавям т.нар. patterns върху снимките. Освен светлинните ефекти, много ми допадат и малките точици, създаващи пясъчен или запрашен ефект.  

Също бих го оценила с 10 от 10 точки и определено ви го препоръчвам.


Снимката обработена с приложението:

VSCO
VSCO е приложение, за което няма нужда да говоря много, тъй като едва ли има човек, който не е чувал за него. Мен лично много ми допадат готовите филтри и възможността за дребни цветови корекции. Харесва ми също, че запазва качеството на снимката, доколкото е възможно.

Недостатък на приложението е, че не е особено интуитивно и мен лично ми отне известно време докато свикна и се науча да работя с него. 

Друг недостатък е, че безплатните шаблони са малко и ако искате наистина да усетите пълните възможности на приложението трябва да си платите. Аз лично бих го направила, ако по някакъв начин печеля от снимките си, но за момента не си струва.

За мен VSCO е надеждата да успея да създам един по-подреден фийд в Instagram и най-накрая да имам тема, към която да се придържам. 

Снимката обработена с приложението:

PHOTO LAB
PHOTO LAB предлага много богата колекция от артистични ефекти, които можете да прилагате върху снимките си. Не го намирам за много приложимо за Instagram снимки, нито за тези за блога, но пък има наистина доста голям избор от ефекти и можете да превърнете снимките си в истински шедьовър само за секунди. Всичко става автоматично и няма нужда да нагласяте филтри и ефекти. Нужно е само да изберете желания темплейт, снимката, която искате да обработите и да изчакате няколко секунди. 

Недостатък на приложението са многото реклами, които изникват навсякъде. Докато чакате снимката да се обработи, докато си избирате ефект, докато запазвате снимката. Този недостатък го имат доста приложения, но тук е особено забележим.

Друг недостатък е водният знак, който изниква на всички снимки. Има възможност да го махнете, ако си платите за приложението, но аз лично не съм склонна.

Снимката обработена с приложението:

UNFOLD
UNFOLD е приложение, което използвам много често за изработване на снимки за Insta stories. Позволява да комбинирате няколко снимки в рамка, да слагате текст и други. Повечето шаблони са платени, но и безплатният пакет има доста голямо разнообразие. 

Недостатък на приложението е, че по отношение на текста сте доста лимитирани. Имате ограничен брой шрифтове и сте лимитирани само до възможностите на самия шаблон - не можете да добавяте текст на шаблони, за които не е зададен. 

Друг недостатък е странният формат, в който се запазва снимката, което и причината да не мога да ви покажа готова такава в този пост. Нямам проблем с качването им в Instagram като стори, предполагам, че приложението е правено точно с тази идея, тъй като и като формат съвпадат точно. 

Аз лично много го харесвам, защото сторитата ми станаха доста по-интересни, откакто го ползвам. 

Това бяха любимите ми 5 приложения за обработка на снимки, които използвам напоследък. 

Споделете ми Вашите любими приложения за обработка на снимки. Само едно приложение ли използвате или комбинирате няколко до получаване на желания ефект?

Можете да ме последвате на следните места:
| Facebook | Instagram | Google + | Blogovin| Youtube

Коментари