Favorites: January Lifestyle Favorites ||| Любимци: любими за януари - лайфстайл

Здравейте, приятели!

Този път реших да разчупя любимците и да ви представя само lifestyle такива, козметичните ще бъдат отделени в друга публикация. 
Събраха се няколко неща, различни от козметика, за които искам да Ви споделя впечатления. Затова и се реших на такъв тип публикация, каквато не съм провали до момента. Моля, споделете ми дали предпочитате любимците да бъдат разделени по този начин или да ги обединявам в една обща публикация. 
Още от началото на месеца знаех кои ще са любимците ми и наистина до самия му край си останаха непроменени. 

Yankee Candle Christmas Cookie
От години си мечтая за свещ на Yankee Candle и най-накрая си имам такава. Първия път когато я запалих останах страшно разочарована - свещ за толкова пари не се усещаше изобщо! Всеки следващ път, когато я палех започна да се усеща все по-силно и аромата да става все по-наситен и богат. Първоначално усещах само ванилията, после започнах да усещам цялата гама от аромати. Мирише уникално и е огромно количество, което се надявам да ми стигне за дълго време. Когато е със свален капак се усеща дори, когато не е запалена. Моята не е купувана от България, но намерих същата в enzo.bg тук. Аромата е Коледен, но толкова приятен и сладък, че мога да си я паля през цялата година. 

Шапка H&M
Загубих старата си любима шапка и много бързо трябваше да се сдобия с нова. Взех си тази от намаленията в H&M и струваше само 5,00 лева. Надявам се още да може да бъде намерена. Харесва ми цвета - много е свеж и в същото време не е чисто бял и не се цапа толкова лесно. Топли ми, което е най-важното. Комбинирам я с шал в много близък цвят и намирам, че придават много завършен вид на тоалета. Държах шапката да е точно такава с помпон, защото според мен са много сладки, без да са прекалено детински. Шапката можете да видите тук.

Органайзер от Лидл
Имам този органайзер от февруари или март миналата година, надявам се да ги пуснат отново. В комплекта беше включен и пълнител за 2018 година, затова ще мога да го използвам повторно. Формата ми е удобен за носене. Кожен е и изглежда много елегантно. Удобен е за бизнес органайзер, където да отбелязвате ежедневните си задачки. Аз го използвам и за лични ангажименти, за да може всичко да ми бъде на едно място. Включвам го в любимците си едва сега, защото да си призная бях го зарязала към края на годината, но сега с началото на новата година се мотивирах отново да го ползвам. 

Както сте видели тук, получих като Коледен подарък кутия със 180 пакетчета чай на тази марка, която не бях пробвала до момента. Предлагат доста голямо разнообразие от вкусове, можете да ги погледнете тук. От тези, които имам аз, най-много ми допадат райбоса и комбинациите Elixir (къпина, мащерка, шипка, цвят лайка, жълт кантарион), Euphoria (мента, канела, карамфил, натурални ароматизанти, черен чай), Chill out (акация, мента, джинджифил, зелен чай, лимонена трева, натурални ароматизанти, ройбос). Много интересен е чая от роза, но както и в козметиката - не съм фен на аромата. Въпреки това, ако не сте пробвали - заслужава си. 
Едно от Новогодишните ми обещания е да пия повече вода (1,5-2,0 литра на ден). Получих тази бутилка за рождения си ден преди няколко месеца, но едва сега започнах да я ползвам. Изключително сладка е, което ме мотивира да посягам по-често към нея. Удобна ми е като размер и форма. Направена е от специална пластмаса, която трябва да е по-малко токсична, макар че най-доброто решение си остават стъклените бутилки. Стъклото обаче тежи и за носене предпочитам тази. Глезотия е и определено нямате нужда от специално шише, за да се мотивирате да пиете вода, но мен лично ми помага. 

Това са любимците ми в тази категория, които със сигурност няма да ми бъдат фаворити само за този месец. 
Харесват ли ви подобни постове? Споделете ми Вашите любимци. 

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари