Top 5: Most read posts 2018 III Топ 5: Най-четени публикации през 2018

Здравейте, приятели!

Вече стана традиция за моя блог, в началото на всяка нова година, да обръщам поглед назад и да споделям кои са били най-четените постове през изминалата година. Публикациите от предните 2 години можете да видите тук и тук
Тези публикации са доста полезни за мен, от една страна, дават ми насока какво обичате да четете. От друга страна, полезни и надявам се интересни са и за вас, в случай, че сте пропуснали някой от посочените постове.

Интересното е, че фигурират цели два unboxing-а. Винаги съм мислила, че тези постове не са интересни, защото поне 2-3 колежки разопаковат същите кутии, но явно бъркам, а и вече сякаш не е толкова популярно и ако наистина ви е интересно съдържанието на някоя кутия, трудно се намира информация за съдържанието и по месеци. Много от постовете, които са ви били интересни през 2018 година са такива, които търпят редакция, тъй като на пазара постоянно се появяват нови планери и абонаметни кутии, а други спират дейност. Обещавам да не ги изоставям и да обновявам винаги, когато имам нова информация.

Ще се радвам ако ми споделите какво би ви било интересно да четете в блога през 2019 година. 

Без повече приказки, преминавам и към най-популярните 5 поста през изминалата 2018 година. 






Това бяха най-четените публикации в блога ми за изминалата година. Много ме радва, че голяма част от тях успяха да влязат и в най-четените от създаването на блога до сега. Искрено се надявам и през 2019 година да намирате интересно и полезно съдържание в блога ми.

Тук е моментът да благодаря на всички Вас, които четете блога ми. Макар понякога да не бях много активна се стараех да ви представям интересно и качествено съдържание. Благодаря на всички Вас, че следвате, подкрепяте ме и коментирате. За мен това значи много и ме мотивира да не се отказвам макар понякога да е много трудно. Без Вас това мое местенце едва ли щеше да издържи толкова дълго, особено под напора на ежедневните задачки и натоварения работен график. Благодаря, че Ви има и отделяте време от Вашия също толкова забързан живот.

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари