Travel: What's in my bag when I travel ||| Какво нося в чантата си, когато съм на път

Здравейте, приятели!

При последното ми пътуване реших да напиша публикация за това, какво нося в раничката си, когато пътувам. 
Не винаги нося точно същите неща - понякога нося повече багаж, понякога по-малко. Нещо, което липсва и то защото беше изядено е нещо сладичко. Винаги имам нещо за залъгване на глада в мен, когато пътувам и имам много за обикаляне. Доста често не ми остава време да ям, затова имам нужда от нещо "за всеки случай". Една курабийка или сурово барче са ме спасявали не веднъж.
Чантата има много интересна история. Харесах си мноооооооооооого подобна на една снимка на момиче в интернет. Много исках подобна, но не намирах нищо подходящо. Изведнъж намерих тази чанта в едно скрито магазинче, в което никога не бях влизала преди. Не е най-удобната за пътуване. Събира много багаж, но закопчаването не е много сигурно. 

Портмоне
От доста време се замислям да сменя портмонето си с някое по-малко. Големите дават повече възможност да събирате излишни касови бележки и други боклуци, а и заемат много място. Ако имате предложения за хубаво малко портмоне, ще се радвам да ми помогнете в търсенето.
Фотоапарат
Опитвам се да се науча да снимам с фотоапарат, а не с телефона. Преди бях запалена по фотографията и не се отделях от фотоапарата си, а сега предпочитам да снимам с телефона - по-бързо и лесно ми е. Миналата година инвестирах сериозна сума в това апаратче и в момента се опитвам да разгадая функциите му.

Селфи стик
Също нещо, което обикновено забравям. Изключително полезен е и няма нужда да молите случайни непознати за снимки, които обикновено стават криви. 

Слънчеви очила
Без слънчеви очила не тръгвам, особено когато е много слънчево. Пиша ви пост за тези очила на Clandestino, който си купих миналата година и са първите скъпи очила в колекцията ми, затова ги нося винаги, когато наистина ми трябва защита.
Слънцезащита
Слънцезащитата за лице под формата на спрей е най-хубавото нещо, което можеха да измислят. Супер лесно и бързо е, особено при пътуване. Можете да прочетете ревюто ми на този спрей тук. Не е достатъчно силен за плаж, но за градски и по-кратки разходки на слънце е идеален. 

Книжка 100 национални обекта
Събирам си печати и не ме е срам да си го призная. Харесва ми инициативата, а и благодарение на книжката съм посетила доста места, които иначе не бих. Има няколко безсмислени обекта, за които не ми се иска да давам пари, но в името на идеята ще го направя. 

Мокри и сухи кърпички
Старая се винаги да имам мокри и сухи кърпички в мен, особено когато съм на път - не винаги има къде да измия ръцете си, да не говорим, че може да се наложи да ползвате тоалетна на места, където няма хартия. 

Дезинфектант
Дезинфектантът е абсолютно задължителен за мен. Конкретно от този на Бочко изобщо не съм доволна - не само, че не чувствам ръцете си по-чисти, а сякаш са по-мръсни дори. Оставя усещането за кир върху кожата на ръцете, след като го разтриете.
Парфюм
Тези мини аромати на AVON са перфектни за път. Особено при топло време често ми се иска да подновя парфюма си, затова винаги имам един такъв мини аромат с мен. 

Червило
Винаги пъхам с чантата си червилото, с което съм през деня, за да мога да го подновявам след ядене и пиене, ако се налага. Това е любимото ми червило и почти винаги е с мен.

Връхна дреха
В случая става въпрос за тънко шалче, с което мога да се наметна ако стане по-хладно. При конкретното пътуване направо ме спаси, защото един от дните заваля дъжд, задуха и стана доста хладно.

Това бяха нещата, които най-често нося с мен, когато съм на екскурзия. Повечето от нещата присъстват стандартно в дамската ми чанта, докато някой нося само на път. 

Какво носите вие в раницата си за път? Туристически раници или по-кокетни ранички предпочитате?


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари