#blogmas #7: DIY Christmas Cards ||| Направи си сам: Коледни картички

Здравейте, приятели!

Винаги съм била на мнение, че всичко изработено ръчно от Вас, съдържа много повече положителна енергия, любов и е много по-ценно за получателя от най-скъпите и луксозни подаръци на света. Тъй като, все пак, повечето предпочитаме купени подаръци, може поне картичките към тях да са ръчно изработени и да носят специално внимание и послание.
Както споделих, а и сигурно видяхте от предишните постове от поредицата, не съм най-сръчният човек на света. Изобщо не ме бива с ръцете. Възхищавам се на хора, които могат да пресъздадат истински шедьоври, аз обаче залагам на по-лесни, но ефектни идеи.

Този път реших да ви дам идея за 3 лесни и интересни картички, които можете да подарите на близките си. Ще се радвам, ако реализирате някоя от идеите, да ми споделите снимка или да ме тагнете в социалните мрежи, за да видя как се е получило при вас.

Повечето материали са закупени от Слънчоглед и Jumbo. Могат да бъдат намерени и в повечето книжарници, магазини за домашни потреби и магазинчета за творци.


1. Звездна Коледа

Необходими материали:
Картон за картички
Два вида цветен картон
Ножица
Лепило (аз имах огромни проблеми с моето, затова ви съветвам да си вземете хубаво)
Молив и линия
Перфоратор снежинка
Печат с надпис Merry Christmas (по желание)

В края на публикацията ще има видео с реализирането и на трите идеи. С тази имах много неприятности, защото лепилото ми не лепеше хубаво. Видимо е от видеото, но това, което се получи накрая много ми хареса.


Бонус идея: Можете да направите само една, по-голяма елха


2. Копчета - играчки
Необходими материали:
Копчета в различен размер и цвят
Черен тънкописец или маркер
Мъниста
Печат Merry Christmas (по желание)

Тук отново не бях подготвена. Нямах нито гумичка, нито тънък маркер. Затова и връвчиците ми не са особено прецизни и леко криви. Въпреки това, отново смятам, че се получи доста ефектно.

Бонус идея: Можете да реализирате идеята и с помощта на различни мъниста и камъчета.

3. Диско топка
Необходими материали:
Картон
Мъниста
Черен маркер или тънкописеци
Молив
Гумичка
Печат Merry Christmas (по желание)

Аз нямах под ръка гумичка, но би станало много по-красиво, когато изтриете следите от молив.

Бонус идея: Можете да направите връвчицата и от опаковъчна лента. Аз се отказах, защото лепилото ми не лепеше добре, но с такава, ще имате допълнителен ефект, а и самата картичка ще бъде по-релефна. 
За повечето идеи използвах готов печат с надпис, тъй като не ми харесва почеркът ми. Друга опция е да си принтирате на самозалепваща хартия красиви надписи от интернет и да ги залепите върху хартията.

Това бяха 3 от общо 6 идеи, които мисля да ви представя. Определено не се получиха точно както искам, но ще имам повече опит за следващия път.

Допаднаха ли Ви идеите? Смятате ли да пробвате някоя от тях?


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари