What I Got For Christmas ||| Какво получих за Коледа

Здравейте, приятели!

В Instagram ви попитах дали подобни постове са ви интересни и почти 90% от Вас отговориха положително. Затова и реших да споделя какво получих за Коледа (освен излишни килограми). 
Винаги съм твърдяла и силно вярвам, че подаръците са най-малко важното нещо в семейни празници като Коледа. Въпреки това е доста вълнуващо. Аз лично обожавам да купувам подаръци и това да подарявам ми доставя много по-голямо удоволствие от това да получавам подаръци. Затова и подобни постове ми дават интересни идеи, които си записвам и реализирам, когато е необходимо. 

Не мога да отрека, че явно близките и приятелите ми са слушали доста внимателно какво говоря, защото повечето ми подаръци са неща, които в един или друг момент съм споделяла, че биха ме зарадвали.
На повечето хора около мен бях споделила, че имам доста козметика за изразходване. Въпреки това, получих няколко козметични подаръка, които обаче със сигурност ще влязат веднага в употреба. 

KLORANE комплект шампоан и балсам с овес
За първи път ще пробвам продукти за коса на марката. Изключително внимателна съм в подбора на шампоани, защото имам големи проблеми със скалпа и не съм сигурна как ще ми се отрази този, но балсама ще пробвам с голямо удоволствие и се надявам да ми хареса. 

Pumpkin Spice Mix
Дотолкова съм проглушила ушите на хората около мен с това Pumpkin Spice Latte, че за Коледа получих микс от подправки, които мога да добавям в кафето си - индийско орехче, канела, джинджифил и карамфил. Страхотен е и когато свърши ще си направя сама такъв и ще ползвам бурканчето, което също е супер сладко. 

Чашката е от Disneyland и също е прекрасна. Обожавам Мики и Мини Маус и се надявам някога лично да посетя Дисниленд. 

101 отбивки - Иван Михалев и Елина Цанкова
Тази книга заглеждам от доста време, но така и не реших коя точно от поредицата искам. За мен в пълна сила важи мисълта, че ако "пътуването беше безплатно, нямаше да ме видите никога повече". По-хубаво място то вкъщи няма, но няма и по-обогатяващо преживяване от опознаването на нови места. 

Ръчно изработена свещ
Голям фен на подобни свещи съм, но все отлагам и отлагам да инвестирам в нещо подобно. Затова и тази свещ беше удар в десетката. Не знам кой е авторът, но ухае прекрасно, без да е запалена. Супер красива е и едва ли някога ще се реша да я запаля. Чорапките също са супер сладки. Снежинката пък е късметче, също ръчно изработено - много оригинално. 

Парфюми AVON
Far Away е първият парфюм, който някога си купих. Имам голям сантимент към този аромат и определено ми харесва, макар за много хора да е прекалено сладникав. Viva La Vita и Dreams са нови за мен аромати, но също ми харесват. Като цяло, парфюмите на Avon са с много добро качество на достъпна цена.

Коледен чай на YOGI TEA
Страхотен е този чай! Ако ви е интересно мога да споделя всички съставки, но определено мирише и има вкус на Коледа. Харесвам чайовете на Yogi и този не прави изключение.

Коледен комплект YVES ROCHER
Обикновено не пропускам Коледната колекция на Yves Rocher, но тази година не можах да реша дали наистина имам нужда от нещо от нея или не. Затова пък моя приятелка реши дилемата и ми подари този комплект, който освен, че върви с много сладка катеричка е страхотен аромат. Не ми допадна златния чай, но ябълката е страхотна. В момента всички продукти от лимитираната серия са с 50% отстъпка в магазините на марката, така че можете да ги погледнете.

Коледна декорация за дома с LED осветление
Този снежен човек красеше стаята ми в дните около Коледа, направо не знам как не попадна във всичките ми Коледни снимки, но много си го харесах и догодина отново ще влезе в действие. 

Освен тези неща, получих доста сладкиши, което е традиция, още от детството ми. Не особено здравословна традиция, но ми носи приятни спомени. 

Това бяха Коледните ми подаръци. Съветът ми винаги, когато правите подаръци, е да не са просто за отбиване на номера, а наистина да се замислите какво би харесало на човека и да слушате, когато ви споделя какво харесва. Подарък, направен от сърце, струва милиони, дори да е само едно цвете. 

Какво получихте вие за Коледа? На какво залагате, когато избирате подаръци? 

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

  1. О, страхотни подаръци си получила! Е, и аз изобщо не мога да се оплача в това отношение. И аз подарих на приятелка комплект на Ив Роше от същата тази серия. Тя си го поиска, в интерес на истината. Аз не съм много голям фен на марката. :) Божествено ухаят повечето от нещата, но откъм състав имам забележки.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей :) Аз имах период, когато бях голям педант по отношение на състава на продуктите, но с времето го преодолях. Все още избягвам определени съставки, но използвам и друга козметика. За съжаление, натуралните марки у нас са малко и доста скъпи. Все пак е много хубаво, когато човек обръща внимание на тези неща и аз лично винаги споделям информация за състава, когато пиша ревюта.

      Изтриване
    2. Аз се "опарих" сериозно, заради непознаване на съставките, затова сега съм внимателна. :)

      Изтриване
  2. Внимавай с шампоана - съставът не ми се вижда особено добър за човек с чувствителен скалп. Измивните агенти и консервантът са доста дразнещи.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за коментара! Още не съм се осмелила да го изпробвам, макар много хора да ми споделиха, че са доволни. За съжаление, налага ми се да използвам доста агресивни шампоани, заради проблемите със скалпа, но май те задълбочават проблема :(

      Изтриване
    2. Определено задълбочават проблема. Аз изпробвах Нахткерцен на д-р Тайс и никак не е лош, но повече съм доволна от Виши Деркос против пърхут. Определено има разлика между преди и след. :)

      Изтриване

Публикуване на коментар