Planners (Bulgaria) ||| Планери (България)

Здравейте, приятели!

Преди известно време Ви помолих да ми споделите за планери, които сте ползвали и такива, които препоръчвате. Получих много предложения, затова реших да ги събера на едно място и да помогна на тези от Вас, които също си търсят планер за идната година. Добавила съм и няколко нови, на които попаднах в последствие.
Когато започнах да търся бях решила, че няма да дам повече от 30 лева, но в крайна сметка надвиших бюджета. Наистина искам тази година да водя старателно планер и се надявам тази инвестиция и самият планер да ме мотивират. Все пак, най-важното на един планер е да ви върши работа и да помогне да организирате ежедневието си.

Техниките и начина на организация на всеки човек са различни, затова няма да ви съветвам кои планер да изберете, сами ще прецените, искам единствено да събера на едно място всички познати ми възможности, както направих с абонаментните кутии в България - поста тук.

Планер - plannerbg.com
Цена: 27,90 лева
Стикери: ДА
Други: Сватбен планер, дамски мини планер, мъжки планер
Източник: plannerbg.com
Този планер ме спечели по отношение на интересни раздели като книги, които искам да прочета, филми за гледане и финансов планер. Това, което не ме спечели е дизайна и то не толкова на корицата, колкото на самите страници в планера. Ако в бъдеще видя развитие в тази насока, със сигурност бих си взела именно този. Сайтът предлага и стикери, които също много ми допадат, защото са изчистени и подходящи за отбелязване на ежедневни задачки като ходене до магазина, час при зъболекар, кафе с приятелка или пътуване. Много ми допада, че имат и специален планер за мъже, дамски в умален вариант и сватбен такъв.

Creatoria - creatoria.bg
Цена: 29,90 лева
Стикери: ДА
Други: фитнес планер
Източник: creatoria.bg
В планерите на creatoria се влюбих още щом разбрах за тях. Много изчистени и стилни, а и стикерите им са просто уникално сладки. Не ми допадаше, че липсват допълнителни раздели, но новият им планер за 2019 е просто уникален. Има много нови раздели и определено бих си го взела, ако вече не се бях сдобила с планер. Допада ми идеята им за фитнес планер. Много готино е, особено ако спортувате активно. Аз лично искам да започна да го правя през 2019 и наистина се чудя дали един такъв планер би ме мотивирал. 

Coco Planner - aesthelife.com
Цена: 30,90 лева
Стикери: НЕ
Други: 16 месечен планер с включени последните месеци на 2018
Източник: aesthelife.com
Точно този планер бях решена, че НЯМА да си взема, заради цената. В крайна сметка, точно него си поръчах. Спечели ме стилният дизайн, твърдите корици, наличието на месечен изглед, разделите и като цяло го намирам за един от наистина добре изградените планери на пазара у нас. Също така за мен е голямо предимство, че е със спирала (creatoria също имат спирала, под твърдата корица). За момента нямат стикери и друг тип планери, но бих се зарадвала да видя от тях сватбен планер или нещо още по-креативно. 

PLANNER'S BOUTIQUE - plannersboutique.com
Цена: 24,90 лева
Стикери: ДА
Други: НЕ
Източник: plannersboutique.com
Планерът е във формат А5, което е много удобно за пренасяне. Много ми допада дизайнът на MAKE TODAY AWESOME. Има си страничка за цели, страници за проследяване на поставените такива, годишна равносметка и интересно 30 дневно предизвикателство. Отново има какво да се желае по отношение дизайна на отделните страници, но като цяло също е много готин планер на достъпна, сравнен с другите подобни, цена.

SGMUGSNET sgmugs.net
Цена: 25, 90 лева
Стикери: НЕ
Други: тефтер за рецепти, дизайнерски чаши и тениски
Източник: sgmugs.net
Следя страницата на SG MUGS заради страхотните им чаши и много се зарадвах, когато видях, че имат и планери. В момента имат наличен единствено един от видовете, но той лично ми е и фаворит. Страницата със седмичен план ми е много любима, тъй като има място за отбелязване на срещи и събития, седмични приоритети и важни задачи. Месечният изглед също е много добре изграден. Не са посочени конкретни дати, затова можете да го персонализирате. Има си и годишен план, както и равносметка. Липсват по-интересни раздели, но съм сигурна, че ще търпят развитие.

PLANN A - Facebook Plan A
Цена: 25,00 лева
Стикери: НЕ
Други: сватбен планер, готварски тефтер, персонализирани хоби планери
Източник: PLAN A
Късно ги открих, но ако някога си правя специален планер за блога, ще си го поръчам от тук. Ако си търсите персонализиран планер, изработен специално за Вас, Вашето хоби или бизнес, можете да прегледате страницата им. От корицата, до съдържанието, всичко се прави специално за притежателя. Определено много ми допада идеята. Очите ми останаха във фотографския планер, изработен специално за тяхна клиентка фотограф. 

UPDATE: Поръчах си такъв планер, но не останах особено очарована. 

О! Планер - www.oooplanner.com
Цена: 66,00 - 89,00 лева
Стикери: ДА
Други: разделители, пълнители за планер
Източник: oooplanner.com
Това е нов на пазара планер, който открих наскоро. Цената ми се струва доста висока, сравнено с други на пазара. Преимущество е, че планерът е кожен и можете да купувате само пълнители през всяка следваща година. Пълнителите са на цена 39,00 лева, което също ми се струва висока цена. Въпреки това, струва ми се доста добре измислен откъм раздели, особено ме впечатли наличието на раздел за автомобилна поддръжка, дамския календар и различните списъци. Дизайнът също е изключително изпипан, както на самия планер, така и на стикерите и допълнителните материали, които се предлагат. Ако можете да си позволите да инвестирате повече в планера си, не би бил лоша инвестиция. 

Bee.Organized Planner
Цена: 35,00 лева
Стикери: НЕ
Други: рамки с послания

Bee.organized planner нямат сайт, от където можете да поръчате техния планер, но имат страничка в Instagram. Привлякоха вниманието ми с доста стилен дизайн, твърди корици и луксозна кутия, в която получавате планера. Бих си поръчала техен планер в бъдеще, но липсата на сайт ме затруднява, тъй като, за да се информирам какви раздели има и какво предлага, трябва да разглеждам всяка снимка и текста под нея. Направи ми впечатление, че имат раздели, месечен и седмичен изглед и тракер, където да следите количеството изпита вода и полезни навици. 

Stradivarius - www.stradivarius.com/bg/
Цена: 19,95 - 29,95 лева
Стикери: ДА
Други: разнообразни канцеларски принадлежности

В STRADIVARIUS има доста голям избор от планери и тетрадки, на доста достъпни цени. Миналата година си бях харесала именно техен планер, но се изчерпа, докато реша да си го купя. Тази година са пуснали още по-голямо разнообразие. Има и настолни планери, както и стикери към тях. Препоръчвам Ви да разгледате какво предлагат онлайн, а не във физически магазин и да си поръчате от сайта, ако трябва. В магазините най-често не са изложили всичко, което се предлага. Също така, повечето планери са опаковани и не можете да видите страниците вътре, докато онлайн са показани. 

Ръчно изработени планери - sharenoto.com
Цена: 20,00 лева - 48,00 лева
Стикери: НЕ
Друго: албуми за снимки, тефтери, украси, подаръци, покани и др.

Много красиви планери, които обаче май не са моето нещо. Доста обемни корици имат и ще заемат много място, ако решите да ги разнасяте със себе си. Цените също са доста внушителни. Има място за бележки, задачи и пътувания, които планирате. Личи си, че е вложен много труд, а и са ръчно изработени, така че ако си падате по такъв тип планери, погледнете ги. Продават се и само пълнители, така че веднъж закупили планер с корица, можете да го използвате многократно, като заменяте единствено съдържанието. 

PARFOIS - www.parfois.com
Цена: 37,99 лева
Стикери: НЕ

Много харесвам чантите на марката, но не се бях заглеждала по тефтерите им. Доста луксозна и красива опаковка, която можете да използвате многократно, с различни тетрадки. Самото съдържание на тефтера не ми допада, припомня ми бележниците от едно време. 

Orange Center - www.orangecenter.bg
Цена: N/A
Стикери: НЕ

В Orange има доста голям избор от тефтери и органайзери. Миналата година си купих страхотен тефтер - органайзер с корица на кактуси от тях. Цената му беше под 10,00 лева. Продават се и доста луксозни и съответно скъпи органайзери, и пълнители за тях, но за мен лично, са прекалено сухи и остарели като съдържание. Проверявайте какво пускат покрай празниците, тъй като тогава се появяват по-интересни предложения.  Аз лично харесвам много и техните тефтери за рецепти, част от които се продават и с дървена лъжица или дъска за рязане. Имат и тип дневник. И двата са на достъпни цени. 

Jumbo
Цена: N/A
Стикери: ДА

Не съм виждала органайзери/планери в Jumbo, но за сметка на това има огромно разнообразие от тетрадки, във всякакъв формат. Цените на тези тетрадки са повече от достъпни. Можете да си ги персонализирате по Ваше желание. Последните години се появиха и доста стикери, както и други дреболии (печатчета, кламери, тикса и др.). Ако не си търсите разграфен планер, обикновена тетрадка от Jumbo, ще ви свърши страхотна работа.

Ali Express
Цена: в зависимост от търговеца
Стикери: в зависимост от търговеца

Ако не държите планерът ви да бъде на български език, можете да погледнете и в чуждестранни сайтове. Предлагат се доста интересни и цветни варианти. Не съм се интересувала от такива, но в Ali Express попаднах на интересни опции. Повечето не бяха особено евтини, а и има опасност да ги задържат на митницата, така че за мен лично това не е вариант, но ако вие имате опит с пазаруването от този сайт, можете да погледнете и там. 

Органайзер от Lidl

Минали години, в Lidl пускаха органайзер с кожена корица и пълнители за 2 години. Миналата седмица отново ги видях в брошурата, на цена около 6-7 лева. Възможно е още да са налични. Аз лично използвах моя доста и планирам да запазя корицата. Не е нищо особено, но за бизнес цели върши страхотна работа. Много стилен и в такъв формат, че не заема място. Не помня цената, но не беше скъп, особено с оглед на това, че можете да го ползвате две години. В Lidl доста често пускат и стикери и други интересни канцеларски материали, така че следете брошурите им. 

PLESIOwww.plesio.bg

Тази добавка е по ваша препоръка, за което сърдечно благодаря! Напоследък преоткрих Plesio като магазин, особено след като си купих от мола чаша за 25,00 лева, която абсолютно същата в Plesio струваше 8,90 лева. Планерите, показани в сайта им не са лоши, а и вървят в комплект с канцеларски материали, на цена от 25,00 лева, което ми се струва напълно достъпно. Липсват заложени раздели, но ако ви трябват само за записване на задачи, ще ви свършат чудесна работа. 

KAUFLAND

В началото на учебната година в Кауфланд пуснаха супер сладки стикери, тетрадки и други подобни. За съжаление, не са част от редовния асортимент, но можете да се оглеждате и там.
И за финал, ако искате напълно сами да създадете планер, миналата година гледах много идеи за изграждане на планер тип bullet journal. За такъв ви е необходима единствено тетрадка, за предпочитане с бели страници, и много креативност. Аз черпех идеи от Pinterest, но тъй като съм много зле с рисуването, не успях да направя нищо, което да ми хареса визуално. 

Това беше списъкът с всички планери, продавани на нашия пазар, за които аз лично знам. Надявам се този пост да Ви е бил полезен. Ако знаете за други планери, ще се радвам да ми споделите.

Вие имате ли планер? Смятате ли, че подобен метод би Ви помогнал да организирате по-добре ежедневието си или нямате нужда от красиви тетрадки, за да бъдете организирани? 


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

  1. От няколко години вече използвам ежедневно планери и мога да кажа, че дните ми са една идея по-организирани! Никога не съм залагала на вече готови планери, тъй като не мога да си намеря такъв с правилно разпределение и графи, които да пасват на моите нужди. Предпочитам да си взема тетрадка и сама да че тая месечните календари, места за задачи и всички други полезни нещица. Залагам на тези от джъмбо, защото, както ти каза, са красиви и повече от достъпни!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз също не мога да намеря перфектния, но предпочитам да има повече опции, защото признавам си, мързи ме да ги персонализирам :D Ако имах повече време, желание и сръчност, със сигурност направен за личните ми нужди от обикновено тетрадка, би ми свършил най-добра работа и няма нужда да давам луди пари за такъв.

      Изтриване
  2. Стархотна статия! Мисля че, би била супер полезна за всички, които търсят планери и органайзери.

    Аз самата михан през този процес преди няколко години, когато в България имаше само filofax, а папките А5 се намираха много трудно.
    към списъка ти с предложения мога да добавя още 2 идеи:

    - https://www.bggift.com имат Тефтери и органайзери - LM (https://www.bggift.com/c331_%D0%A2%D0%B5%D1%84%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8-%D0%B8-%D0%BE%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%B9%D0%B7%D0%B5%D1%80%D0%B8-LM.html)

    - https://plesio.bg от скоро също предлагат органайзери

    Що се отнася до страниците и стикерите, аз също правя моите сама, за да пасват на нуждите и стила ми.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за страхотните предложения! Добавих плесио към списъка, не знам как не съм се сетила за тях.

      Изтриване
  3. Прекрасна статия, много полезна. Аз лично също си купувам материали и сама си играя да си направя нещо за да се занивам. Помагат наистина. Не се налага да помня всичко, пък и е забавно и дава идея, колко си зает и продуктивен. От Plesio точно харесах един който може би ще ми влезе в употреба, ако започна с работата така, както очаквам от есента.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за коментара! <3 Аз съм минала през много етапи и често се опитвам сама да си играя, но се дразня, когато не се получи както искам. Пожелавам ти успех и работата, която ще започнеш да е страхотна!

      Изтриване

Публикуване на коментар