Empties: January 2019 ||| Празни опаковки: Януари 2019

Здравейте, приятели!

През миналата година преустанових постовете тип "празни опаковки", макар да имах готови снимки за тях. Въпреки това, ги намирам за полезни, а мнението за продуктите най-реално, затова реших да ги подновя през 2019. На Вас интересни ли са ви?
Постарала съм се да подредя нещата по категории и както обикновено съм обобщила с една дума дали бих купила отново или не. Надявам се този начин на представяне на информацията да ви е удобен.

Продукти за коса
Ще видите, че в празните ми опаковки рядко присъстват шампоани, това е защото заради проблеми със скалпа използвам почти изцяло предписани медицински шампоани, които не смея да ви препоръчвам, защото са предписани за моя случай, а за вас може да са дори вредни или най-малкото прекалено силни.

DUCRAY - шампоан за ежедневна употреба

Този шампоан също ми го предписаха за честа употреба, за да си почива косата ми от агресивните шампоани. Винаги, когато видя голямата разфасовка си вземам нея, защото излиза доста по-изгодно. Доволна съм - измива добре, не премива косата, не разравяна скалпа. На мен ми люти на очите, когато попадне в тях, затова не съм сигурна дали е подходящ за деца.

Бих ли купила отново: ДА

Продукти за слънцезащита
Следват няколко продукта за слънцезащита в почти всички възможни консистенции - олио, лосион и спрей. Почитател съм на спрей формата, но в последните години предпочитам лосиони, когато се излагам по-продължително на слънце. Спрея използвам в града. Към олио прибягвам, когато вече имам завиден тен.

NIVEA SUN - слънцезащитно олио 30+ фактор

Не лош продукт, от който обаче не успях да натрупам достатъчно впечатления, защото го купих към края на лятото. Допадна ми, не беше прекалено мазно и според мен предпазваше добре, но както споменах - използвах го на кожа, която вече беше придобила тен. 

Бих ли купила отново: ДА

BIODERMA Photoderm - слънцезащитен лосион 30+ фактор

Споменавала съм го тук. Използвах го преди 2 години и миналата отново се доверих на него. Като цяло, всяко лято използвам продукти на BIODERMA за слънцезащита. По-скъпи са, но по отношение защита от слънцето, предпочитам да заложа на медицинска марка. Тази година нямах проблеми с помпичката, така че предполагам преди време съм попаднала на дефектна опаковка. 

Бих ли купила отново: ДА

SUN DANCE - слънцезащитен спрей 30+ фактор

Купих го набързо, защото ми трябваше слънцезащитен продукт за двудневна почивка и не ми се даваха много пари. Миришеше уникално на кокос. Използвах го дори при пътуването си до Египет, така че смея да твърдя, че предпазва - на местата, където не го бях нанесла бях изгоряла. За цената си, определено е доста добър, а като състав няма нещо по-различно от скъпите продукти.

Бих ли купила отново: ДА

La Roche Posay - крем за лице 50+ фактор
Отново съм го споменавала в публикация от преди 2 години. Допада ми, но беше доста по-тежък от този на BIODERMA, който използвах миналото лято. Бих купила отново, ако ми трябва нещо по-подхранващо. 

Бих ли купила отново: ДА

Декоративна козметика
В началото на годината разчистих декоративната си козметика и махнах всичко, което е с изтекъл срок на годност или отворено повече от препоръчаното на опаковката време. Разделих се с любими продукти, но нямаше как. При продуктите за лице забелязах, че започват да запушват порите ми и да ми се появяват пъпчици, а при спиралите започнах да усещам дразнене в очите, което ме наведе не мисълта, че времето им е дошло. 

BODI BEAUTY - BB крем

Получих го от Пинкс кутия и някак не си паснахме, много ми жълтееше на кожата, миришеше не особено приятно и не се нанасяше добре. Нямаше почти никаква покривност и не бих купила отново. 

Бих ли купила отново: НЕ

REVLON - СПИРАЛА SUPER LENGTH

Прекрасна спирала, за която съм писала ревю тук. Продуктите на марката са малко по-скъпи като цена, но качеството я оправдава. Единствено ме дразнеше, че матовата опаковка се цапа много лесно. Заради наличието на парабени няма да купя отново, но ако на вас не ви пречи, спиралата си заслужава, особено ако имате естествено извити мигли, на който им липсва дължина и плътност.

Бих ли купила отново: НЕ

Golden Rose Velvet Matte Lipsticks

Едно от първите и най-успешни ревюта в блога ми, можете да го видите тук. От датата на ревюто можете да видите от кога го имам, така че беше време да си ходи. Хубаво червило и първото матово на пазара у нас, към момента обаче има много голям избор и доста по-малко изсушаващи опции, затова не бих си купила отново, освен ако не изненадат с нови цветове или формула.

Бих ли купила отново: За момента НЕ

Bourjois - Healthy Mix Foundation

Ревю имам тук. Любимият ми зимен фон дю тен, както обичам да го наричам. Отворен е отдавна и започнах да се обривам от него, затова се разделихме. Отново ще си го купя, със сигурност. 

Бих ли купила отново: ДА

AURA - СПИРАЛА ЗА ОФОРМЯНЕ НА МИГЛИТЕ SHAPE IT UP и СПИРАЛА ЗА ИЗВИТИ МИГЛИ LIFT IT UP

Ревю на двете спирали можете да видите тук. Много ми харесваха, особено LIFT IT UP. Започнаха обаче да ми дразнят на очите, а със сигурност седят отворени повече от 6 месеца, което е препоръчаният срок на опаковката. Не се сгъстиха и можех да си ги ползвам още, ако не се беше появило дразненето.

Бих ли купила отново: ДА

Дезодоранти

Посягам най-често към дезодоранти без алуминий. За съжаление изцяло натуралните продукти не ми осигуряват защитата, от която имам нужда.

NIVEA - дезодорант против изпотяване без алуминий

При мен вършене работа, но в Инстаграм част от вас ми споделиха, че за тях не прави нищо. Явно е строго индивидуално, но на мен ми допадна. 

Бих ли купила отново: ДА

Продукти за лице
По отношение продуктите за лице, като цяло хабя доста бавно такива. Кремовете забравям да ползвам, а останалите явно ползвам доста пестеливо.

BIODERMA Sebium - измивен гел

Не е предназначен за моята кожа, но изненадващо ми хареса страшно много. Изобщо не изсушаваше, балансираше перфектно кожата ми и измиваше много добре. Със сигурност ще купя пълноразмерна опаковка.

Бих ли купила отново: ДА


Термална вода Avène

Имам ревю на тази вода тук. Нещо, без което не оставам през лятото. Ползвала съм и на други марки, но се връщам винаги към тази.

Бих ли купила отново: ДА

CIEN - маски за лице

Другарчетата на тези две маски изхабих, а половинките им са с минал срок на годност, затова изхвърлям. Не лоши маски, които обаче не бих купила отново. Не забелязвам ефект, който да ме накара да повторя покупката.

Бих ли купила отново: По-скоро НЕ

CIEN - тампончета за грим

Само тези тампончета си купувам в последно време. Доволна съм от тях, не се разнищват и не дращят лицето. 

Бих ли купила отново: ДА

Nature of Agiva - кърпички за лице

Много харесвам тези кърпички, не ги ползвам за първи път, вече веднъж съм ги хвалила тук. Определено ми допадат, много повече от тези на BALEA, който също купувам за втори или трети път, но последните изобщо не ми харесаха и сега с мъка хабя.

Бих ли купила отново: ДА

Terravital - маска за лице с хума, мента и камфор

Всичко хубаво, което сте чували за тази маска е вярно. Миришеше доста силно на камфор и мента, което може да дразни някого, но на мен ми беше доста приятно и освежаващо. Използвах я само в Т-зоната, защото кожата ми е по принцип суха, но имам доста широки пори. Ако кажа, че почиства по-добре от лентичките за премахване на черни точки ще преувелича, но със сигурност ефектът е по-дълготраен. Доволна съм от тази маска и пак ще си я купувам. Струва около 3,50 за 30 мл, което я прави и много достъпна.

Бих ли купила отново: ДА

Други продукти
В категория разни попаднаха няколко продукта, част от тях вече съм споменавала. 

POM POM - гъба за баня*

Гъбка за баня, която обаче ми допада, че може да се лепи на стената, както и самата връвчица е по-стабилна и не се разнищва.

Бих ли купила отново: ДА

Listerine - вода за уста

Купувам си тези малки опаковчици от DM и си ги нося, когато пътувам. Малко ми е люта тази версия, но за дезинфекция по време на път, върши страхотна работа.

Бих ли купила отново: ДА

Lactacyd - интимен гел

Писала съм за него в други празни опаковки тук. Като цяло, не препоръчвам да използвате интимен гел ежедневно, но това е лично мнение и не смятам за редно да навлизам в подробности по тази тема, тъй като е чувствителна и едно нещо може да е ок за един, а да навреди много на друг. Предимство на този и причина да го купувам е липсата на SLS в състава. 

Бих ли купила отново: ДА

MEDIX - антибакретиален гел

Отново не е покупка, която правя за първи път. Харесвам го през лятото, защото зимата много ми изсушава ръцете. Писала съм за него и тук. Има много алкохол, което със сигурност дезинфекцира, но ако имате чувствителни ръце, не препоръчвам за зимно време. 

Бих ли купила отново: ДА

Това бяха изхабените от мен продукти в последните няколко месеца.
Какви продукти изхабявате най-често вие? Следите ли срока на годност и времето от отваряне на декоративната си козметика или карате докато ударите дъното на продуктите?

*Отбелязаните със звездичка продукти са ми изпратени за проба, което не оказва влияние на мнението ми за тях.

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

  1. Откъде може да се закупи маската на Terravital?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, има я тук: http://laika.bg/index.php?route=product/product&product_id=818 . Засичала съм я и в био магазинчета по центъра.

      Изтриване

Публикуване на коментар