Meet the Bloggers: 18 Facts About...Didi From Tokche&Chervilo ||| Срещи с блогъри: 18 факта за...Диди от "Токче и Червило"

Здравейте, приятели!

Днешната публикация е много специална и много символична. Днес (18-11-2018) е рожденият ден на прекрасната, почти адашка - Дияна, която със сигурност познавате много добре от блога и - "Токче и Червило".
Следя Диди от много време, миналата Коледа се включих в тага, измислен от нея, който можете да видите тук. Тогава не очаквах, че ще имам възможността, да се запозная с нея лично. Почти година по-късно, това се случи, по доста неочакван начин. Диди ми сподели 18 факта за себе си, които можете да прочетете в публикацията.
Преди това обаче, искам чрез блога да честитя рождения и ден и да и пожелая много здраве, успехи в личен и професионален план, както и точка 18 да стане невалидна, в най-скоро време. :)

1. Най-хубавата зодия съм – скорпион :D То май всеки си мисли, че неговата е най-хубава, ама моята наистина е! Да се знае.
2. Любимата ми храна е розови домати със сирене – мога да изкарам месец, само на това.

3. Първото нещо, което написах някога беше книга на пишеща машина, посветена на котките ми в 5-ти клас.
4. Много бях разочарована, когато в училище не спечелих конкурса за „Децата са нашите цветя“. Беше доста прочувствен текст. И имаше някакви метафори с овчари и свирките им. Абе, луд текст си беше. Не знам защо не спечели.

5. Като малка е можело да съм модел, ама не съм отишла на кастинг, защото съм карала поредния бронхит. Fail!
6. Първата ми целувка с език беше на 12 години на едно дърво в западния парк, на което с ключ гравирахме с младежа „А+Д=ВНЛ“.

7. Работя в най-якия сайт на света – VBOX7!!!

8. Най-много мразя – лъжите и лицемерието.

9. Харесвам всякаква музика, ама всякаква – няма жанр, от който да нямам поне една любима песен – от Азис до блек дед хеви метал. Ама най не харесвам джаз.

10. Филмите, които мога да гледам по стотици пъти са Enchanted и 13 going on 13.

11. Любимият ми сезон е есента.
12. Не обичах Коледа в продължение на доста време. Докато една прекрасна Бъдни вечер преди години, моята първа и голяма любов не дойде до нас, не почука на вратата, не ми подари един комплект на AVON с шапка на Дядо Коледа и не ми каза „Весела Коледа“. Беше мега яко!
13. Имам сестра с 10-11 години по-малка от мен, с която си приличаме по 3 неща – чешем си носа по еднакъв начин, сменяме си цвета на косата и обичаме домати.
14. Имам син почти на две години, който кръстих на себе си – Ян (идва от ДиЯНа). Малко егоистично, но съм влюбена в това име.
15. Винаги съм имала котки, никога не съм оставала без, даже е имало случаи, когато съм имала 5 едновременно.
16. Имам повече фобии, отколкото бих искала – страх от високо, летене, тъмно и затворени пространства.

17. Обожавам всякакъв вид танци – регетон, латино и народни. Няма по-зареждащо нещо от това.

18. Нямам никакъв късмет в любовта :D
Това бяха 18 факта за Диди, които мен лично ми беше много забавно и интересно да прочета. Надявам се и Вие да сте научили нещо ново за нея, чрез тях. Споделям линкове към блога и социалните мрежи на "Токче и Червило". Можете да я последвате, ако още не сте го направили.


Ще се радвам да науча нещо повече и за Вас, затова споделете ми в коментарите интересни факти за себе си.


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари