To be a blogger: 2019 Blog golas ||| Блог цели за 2019

Здравейте, приятели!

Може би е малко късно за поставяне на цели, но реших да ви споделя целите, които си поставих по отношение на блога. Когато са написани и споделени с Вас, имам по-голяма мотивация да ги следвам и реализирам.
Не мога да отрека, че не съм доволна от развитието на блога през последните 3 години. Обичам го като хоби, но понякога наистина съжалявам, че това което имам да кажа, няма достатъчно гласност. Затова и част от целите ми и стъпките по осъществяването им, са малък компромис с вътрешните ми нагласи. 
1. Поне 2 поста на седмица

Всъщност се старая да са 3, но минимум по 2 се надявам да има. По правило, летните месеци си почивам повече и не съм толкова активна, но започнах да планирам постовете си по-рано, с цел в средата на предходния месец вече да имам почти готови такива. Ако тази "техника" проработи, много ще се радвам. Все пак не искам да се ангажирам с дни от седмицата и да се поставям в прекалено строги рамки. 

2. Нов дизайн

Това го планирам от вече 2 години, но нямам нито нужните познания, нито подходящите хора в обкръжението си. Пробвах с няколко безплатни дизайна, но последващата работа е изключително много и изисква познания по програмиране, които определено нямам. Все пак, не спирам да търся възможности в тази насока и са надявам до края на годината да имам нов дизайн за блога.

3. Повече ревюта на продукти

Напоследък блогът е повече лайфстайл и по-малко бюти. Което не е лошо, това ме вълнува и за това пиша. Все пак, целта и желанието ми през 2019 година е, да ви представям повече ревюта на продукти. Имам чувството, че хората все по-рядко четат ревюта и се доверяват на блогърите, но това не ме обезсърчава, напротив. 

4. Вдъхновяващо съдържание

Следя блогъри и влогъри, които ме вдъхновяват и ми се иска да съм поне малко като тях. Иска ми се да мога да бъда полезна на някого, да му дам идея или мотивация да промени нещо. През миналата година имах няколко life coaching поста и вярвам много силно в тях. 

5. Повече разпознаваемост в социалните мрежи

Тази година съм решила да направя компромис със себе си и да си платя за реклама във фейсбук. Надявам се да таргетирам групата достатъчно добре, за да стигне блога и съдържанието до качествени хора, които ще оценят какво имам да кажа.


6. Повече контакти с други блогъри

И не само... Едно от хубавите неща на блогърството е, че те среща с много хора със сходни интереси. Аз лично срещнах доста интересни личности, благодарение на блога. Иска ми се през новата година да имам още такива срещи и да преодолея срамът си да се запознавам на събития с блогъри и влогъри, които обичам и следя.

7. Нови рубрики

Искам в блога да има нови рубрики, искам да говоря повече за храна, здравословно хранене, дори спорт. От няколко години насам, пред повечето постове ще видите обозначение на типа рубрика, с което можете да търсите и такъв тип постове в търсачката. Смятам да продължа тази тенденция и да въведа нови рубрики.


8. Мой снимки в блога и социалните мрежи

Това е нещо, което много ми тежи, но и имам своите причини да не споделям снимки с широката публика. Тази година се надявам да преодолея тези бариери и да почна да ви споделям свои снимки.

9. По-добри снимки

Ако разгледате постовете ми от началото до сега, смятам, че има напредък в тази насока, но в същото време имам и доста провали. Иска ми се да имам повече вдъхновение, време и идеи за интересни снимки, с добро качество. За тази цел, смятам да запиша и курс по фотография, което е свързано и с други мои лични цели.

10. Да запазя себе си

Това е най-голямата ми цел, започнах с това, че смятам да направя малки компромиси, но не искам да стават големи такива. Не искам някъде по пътя да се наложи да изневеря на себе си. От мен винаги можете да очаквате искрено и неподкупено мнение, но ми се иска да имате желание да го чуете, без да се налага да си плащам за това на платформи, които правят всичко възможно, за да съсипят малките блогъри като мен. 
Това бяха целите ми за 2019 по отношение на блога. 

Тези от Вас, които ме следят и имат блогове, ще се радвам да ми споделите какви са Вашите цели и стъпките по изпълнението им. Подкрепяте ли малките компромиси или за нищо на света не бихте направили нещо, което е против разбиранията ви.


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

Публикуване на коментар