Favorites: Cozy Winter Favorites ||| Уютни зимни любимци

Здравейте, момичета!

Напоследък съм по-стриктна в месечните любимци, но освен тях реших да ви споделя и абсолютните си фаворити зимно време.
Повечето са продукти, от които всяка зима се зареждам с нови и нови опаковки, или видове от тях. Няколко открих едва тази година, но ще продължавам да се връщам към тях и следващата зима. Този път не са само козметични любимци, но за мен зимата по-важни са онези неща, които Ви създават уют, затова и повечето са именно такива. 


WELEDA - SKIN FOOD 

Имам самостоятелно ревю за него тук. Споменавала съм го и по други поводи. Абсолютния ми спасител в студеното време. Използвам го буквално за всичко, както съм написала в ревюто - универсален крем със страхотен състав. Зимата кожата на ръцете ми е страшно суха и разранена, този крем е единственото ми спасение, когато положението стане много зле. Използвам го и за сухи устни, дори като крем за лице, тъй като моята кожа на лицето е също суха и чувствителна. Направо не мога да си представя да дойде зима и да нямам запаси от него, а го открих едва миналата година.

ALVERDE - масло за тяло с макадамия и карите
Подобно на горното, това масло спасява сухата ми кожа през зимата. Изхабила съм поне 5 опаковки от него - малки, големи разфасовки. Допада ми и като аромат и като подхранване. Не мога да мажа цялото си тяло с крема на WELEDA, защото ще го изхабя прекалено бързо и по тази причина съм намерила спасение в лицето на маслото с макадамия на ALVERDE. Много често от марката пускат лимитирани аромати, тази година пуснаха с кокос - също любим аромат. С ръка на сърцето мога да ви ги препоръчам, защото освен всичко останало имат и натурален състав.

Топъл шал
Няма как да са зимни любимци и да не включа голям и топъл шал. Топли ми и ако съм на закрито и ми стане студено мога да се наметна с него като одеало. Обожавам подобни шалове и никога не са ми достатъчни, колкото и да имам. Зимата винаги ходя с шал и шапка, независимо колко навлечена изглеждам на някого. За мен е важно да ми е топло и приятно. Освен, че са практични тези шалове са страхотно допълнение към тоалета Ви и му придават завършен вид. Взех един подобен за подарък от H&M, където има страхотно разнообразие на приемливи цени.

LIDL - чай

Отново няма как да пропусна и чая що се отнася до любимци за зимата. Тази година открих чайовете на LIDL (тези с пакетче във формата на пирамида, не съм пробвала другите). Имат страхотен избор от вкусове, повечето много зимни. Любими са ми тези с цитросова нотка, тъй като ми ухаят на Коледа. Тази година пуснаха и много готини лимитики от Deluxe серията. Взех си два аромата и съм много доволна. Голям плюс на техните чайове е сравнително ниската цена, сравнени с други марки на пазара. Като аромат и вкус също са доста наситени. Определено препоръчвам ако си търсите интересни и разнообразни вкусове на достъпна цена.

Майк Викинг - Малък наръчник по Хюга
Започнах тази публикация с темата за уюта и за мен, тази зима, най-много уют ми създаде именно тази книга. Не само беше приятна и лека за четене, идеална за студените нощи, но и ме накара да се огледам около себе си, вдъхнови ме. Вечер, след дълъг работен ден, тази книга ми беше най-добрия приятел. 

Това бяха любимците ми през тази зима. Има от всичко, а и както сами ще видите, блога се развива в нова насока, има все повече лайфстайл, което не значи, че козметиката ще остане на заден план, просто няма да е единственото нещо, за което ще си говорим.

Споделете ми нещата, които са успели да Ви впечатлят най-силно този сезон. Споделяте ли някой от моите любимци?


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари