Empties #2 (Празни опаковки) + VIDEO

Здравейте, момичета!

Една доста закъсняла и вероятно доста дълга публикация, която обаче се надявам да ви е интересна. Постовете с празни опаковки са едни от любимите ми за писане и четене, затова се надявам и за вас да бъдат полезни.
Постарала съм се да групирам продуктите, като за повечето имам отделни публикации в блога. Ако не ви се чете дълга публикация, можете да изгледате видеото, линк към което има в края на публикацията.

Продукти за тяло
BILKA - Анти-целулитен гел

Писала съм за него в продукти, които са ме разочаровали. Единственият му плюс е приятният аромат и охлаждащо действие, но ефект от него не забелязах. 

AROMA - Крем за заличаване на стрии

Споделяла съм, че не вярвам в тези продукти, но в момент на умопомрачение реших да тествам този. Отново е включен в продуктите, които са ме разочаровали. В него не намирам никакъв плюс и изобщо не ви го препоръчвам.

Сапунена работилница - ROSE KISSES сапун

Като човек, който не си пада по аромата на рози - определено останах изненадана колко много ми допадна този сапун. Не смея да използвам сапуни за тялото си, но с този направих изключение и определено не съжалявам. Не изсушаваше кожата, напротив, смятам че я подхранваше достатъчно добре. 


Ако кажа, че този продукт ми е любимец, ще бъде малко. Страхотен е! Благодарение на маслата в състава, подхранва и омекотява кожата. Частиците захар са доста едри и чудесно излющват горния слой мъртви клетки. Единственото неудобство е фактът, че се рони и голямо количество пада върху плочките в банята.
ALVERDE - масло за тяло 

Още един любим продукт. Вършеше си чудесно работата през зимата, но за лятото предпочитам нещо по-леко. Препоръчвам ви голямата разфасовка, тъй като излиза по-евтино, а и продуктът вътре сякаш е по-различен (по-гъст) и ми допада повече. Ароматът е просто уникален и доста траен върху кожата. Забелязах, че са променили опаковките, новият дизайн е много симпатичен. Взех си малката разфасовка отново и този път останах доволна, явно са променили формулата и вече е идентична с продукта в голямата опаковка. Защитното фолио отново липсва.
AROMA - крем за ръце

Повече за него може да прочетете в публикацията с продукти, които са ме разочаровали. Няма какво повече да кажа за него - изхвърлих го почти пълен.

Сапунена работилница - SOS балсам за ръце

Писала съм за него тук. Имаше просто божествен аромат и много приятна текстура. Подхранваше кожата на ръцете много добре, но трябваше да го нанасям преди лягане, тъй като отнемаше доста време докато попие.

Продукти за лице
Сапунена работилница - гел да лице

Много приятен продукт с аромат на чаено дърво. Повече за него можете да прочетете тук. Оказа се, че когато кокосовото масло е осапунено, комедогенният му индекс не оказва влияние върху кожата и не запушва порите, така че можете да го използвате без притеснения.

La Roсhe Posay мостри

Повече за опита ми с мострите можете да откриете във видеото, линк към което ще има в края на публикацията. Най-доволна останах от слънцезащитния продукт, който си купих в оригинален размер, както и от СС крема и кремчето за хидратиране на нормална към смесена кожа, макар моята да не е такава. ВВ кремът не се сработи добре с кожата ми, а кремът за суха кожа ми се стори прекалено тежък.

Nature of Agiva - кърпички за лице

Не ги използвах по предназначение, така че не мога да кажа дали премахват добре грим. Като аромат обаче страшно много ми допаднаха и бих си ги взела отново. Сториха ми се много меки и нежни.

ALVERDE - маска за лице 

Бях доста скептична към тази маска, когато си я купувах, но останах много приятно изненадана. Има леко неприятен аромат, но оставя лицето много гладко и приятно на допир. Смятам, че хидратира и подхранва кожата, затова бих си я купила отново. Опаковката вече е различна, надявам се продуктът вътре да е същия.

Essence - лентички за премахване на черни точки

Подробно ревю на лентичките има тук. Харесаха ми и бих си ги купила отново. Ефектът е краткотраен, но това важи за повечето продукти на пазара от този тип.

Парфюми и дезодоранти
VICHY - дезодорант 

Допадаше ми, но не виждах особено действие по отношение на изпотяването. Предпазваше от неприятна миризма, но не и от изпотяване. Не бих си го купила отново, тъй като има алуминий в състава си. Марката предлага вариант без алуминий, който бих пробвала.

ALVERDE - дезодорант

Имам ревю за него тук. В началото явно ми е допадал повече, но с настъпване на лятото определено стана безполезен. Не ми хареса нито като аромат, нито като действие - не предпазваше от изпотяване при по-топло време и не предотвратяваше неприятния аромат. Не ви го препоръчвам и не бих си го купила отново.

AVON - FAR AWAY парфюм

Един от любимите ми аромати на AVON. Бих си взела парфюма в пълен размер, определено. Не ми харесва, че е под формата на ролка. 

AVON - LITTLE BLACK DRESS парфюм

Много е стар и по тази причина го изхвърлям. Аромата ми допадаше, но отново не одобрявам, че е под формата на рол-он. Бих си го взела отново, но във вариант с пулверизатор.

REFAN - 188 парфюм

Едно от първите ми ревюта беше посветено на този парфюм - цък. Хареса ми, но не смятам, че беше много траен, затова може би ще се въздържа от покупка в скоро време. 

Продукти за коса
MILVA - Катранен шампоан

Не можах да се спогодя с аромата на този шампоан. Мирише просто ужасно, след измиване косата ми изглеждаше мазна и седеше на пръчки. Използвала съм го само 1 път и не мога да твърдя, че не върши работа, напротив, вероятно върши много добра такава, но аз не успях да преодолея аромата.

Декоративна козметика
Няма да се спирам на всеки продукт поотделно, тъй като повечето вероятно са отпаднали от асортимента на марките. Повечето изхвърлям, заради изтекъл срок на годност. Спиралата на Maybelline много ми харесваше, но изсъхна и стана негодна за употреба. Бих си я купила в бъдеще отново. Сенките на Avon също ми вършеха добра работа и ще ми липсват, количеството обаче е голямо и не успях да ги изразходвам - имам ги вече около 2 или дори 3 години. Двете палитри са от ученическите ми години и честно казано, нямам спомен за тях. 

Орална хигиена и други
NORDICS - бамбукова четка за зъби с въглен

Харесва ми, че четката има много меки косъмчета и малка глава, с която лесно достигам навсякъде. Не ми допадна, че дървената повърхност стана грапава след около месец употреба. Ако сте по-внимателни може и да не ви създава дискомфорт, но аз успях да си разраня езика. Харесвам четката, но трябва да бъде помислено върху тази подробност.

VADЕMECUM - Menthol Fresh паста за зъби

Приятна паста за зъби, доста икономична (противно на първото ми впечатлене). Страшно удобна е за пътуване заради опаковката, която е основният плюс. Вече си купих нова паста от тази серия.

MEDIX - антибакретиален гел

Изсушаваше много ръцете ми през зимата - почти веднага се напукваха и почервеняваха. Смятам, че действително дезинфекцираха, но бих си го купила отново само през лятото, за зимата предпочитам нещо, което щади ръцете повече.

Това бяха празните ми опаковки за последните 3-4 месеца. Надявам се постовете в бъдеще да бъдат по-кратки и на по-кратък интервал от време. Ако желаете можете да изгледате и видеото, където малко по-подробно обеснявам за всеки продукт.
Ползвали ли се някои от продуктите и какво е вашето мнение за тях? 


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари