Review: Beautiful eyes with Aura Cosmetics* ||| Ревю: Красиви очи с продуктите на Aura Cosmetics*

Здравейте, приятели!

Днес ще си поговорим за няколко продукти за очи на сръбската марка Aura, която вече със сигурност добре познавате. Впечатленията ми от две от техните спирали и очната им линия за чувствителни очи, съм споделила в публикацията.
Миналата година от марката пуснаха на пазара 3 нови спирали – за оформяне, извиване и обем на миглите (Shape it up, Lift it up и Pump it up). Опаковките и на трите много ми допадат – стилни, изчистени и удобни. За момента и трите се предлагат само в черен цвят. Заедно със спиралите се появиха и две нови очни линии, едната за чувствителни очи. 

СПИРАЛА ЗА ОФОРМЯНЕ НА МИГЛИТЕ SHAPE IT UP
Цена: 10,89 лева
Количество: 10 грама
Обещанията на тази спирала са да оформя и издължава миглите. Формулата съдържа специални влакна, които видимо да удължат миглите. За мен обаче, по-скоро уплътнява и разделя миглите, като им придава повече обем, отколкото дължина. 

Четката е по-широка в основата и се стеснява към върха. Удобна ми е и не ми създава дискомфорт при нанасяне. 

Избягвам да наслоявам, защото започва да слепва миглите и да се рони. Един слой ви е повече от достатъчен. Доста издръжлива е, като се има предвид, че съм я носила и при силен снеговалеж и е издържала. Към края на деня забелязвам размазване под очите, но е съвсем леко и лесно се коригира. 

Като недостатък отчитам, че с времето започна да слепва миглите, а туша се сгъсти. На опаковката е изписано, че годността е 6 месеца след отваряне. Аз я използвам около година. 

Премахването е малко по-трудно и ми отнема повече време и памучни тампончета да я сваля. Аз използвам мицеларна вода за сваляне на грима, но дегримьор на маслена основа би улеснил процеса.

СПИРАЛА ЗА ИЗВИТИ МИГЛИ LIFT IT UP
Цена: 10,35 лева
Количество: 8 грама
Спиралата обещава да извие и издължи миглите. Интересното при нея е, че притежава съставки, които стимулират растежа на миглите. Моите мигли са изключително прави и почти няма спирала, която да може да ги задържи извити за дълго, с изключение може би любимата ми на КIKO. С две ръце обаче подкрепям твърдението, че удължава миглите и то видимо. Не им придава обем, така че ако търсите дълги и обемни мигли, това не е Вашата спирала или поне не използвана самостоятелно. Ако ви липсва дължина обаче, определено препоръчвам да я погледнете. 

Четката е по-специална, за първи път използвам спирала с подобна. Изключително тънка и дълга е. За мен дължината и е леко плашеща, постоянно имам чувството, че ще си бръкна в окото. За сметка на това, много ми допада колко е тънка. Разресва миглите с лекота и е подходящ както за долни, така и за горните мигли.

Спиралата позволява наслояване, туша беше перфектен още от самото начало и година по-късно не се е сгъстил. Усеща се много леко на очите. За мен лично два пласта са достатъчни за създаване на една ежедневна визия. Аз я използвам самостоятелно, когато искам лека ежедневна визия и в комбинация с горната спирала, когато искам по-драматичен поглед и повече обем. Забелязах, че в комбинация работят страхотно и взаимно се компенсират.

В течение на деня забелязах съвсем леко размазване под очите. Не забелязах да се рони или да ми дразни на очите. Издръжлива е, което също е плюс. Не успява да задържи моите мигли извити, но дължината се запазва през целия ден.

Премахването е значително по-лесно от това на горната спирала. Може би защото четката е доста по-прецизна и нанася по-малко туш, които се премахва по-лесно.

ОЧНА ЛИНИЯ WING IT UP ЗА ЧУВСТВИТЕЛНИ ОЧИ
Цена: 8,39 лева
Количество: 6 грама
Обещанията са да се премахва лесно и да засъхва за секунди. Предназначена е за хора с чувствителни очи и такива, които носят лещи. Аз съм от първия вид – очите ми са страшно чувствителни. Рядко използвам очна линия в ежедневието си и да си призная много съм нескопосана в нанасянето. За мен този тип четчица е най-удобна за нанасяне и въпреки това използвам само при специални поводи. 

Мога да потвърдя, че изсъхва доста бързо. Четчицата е малко подмолна и може да ви изиграе шега ако не внимавате. Цветът е наситено черен и издържа през целия ден, без да се размазва. Не ми е предизвиквала раздразнения, нито сълзене. 
Това бяха накратко впечатленията ми от продуктите за очи на Аура, които имах възможност да изпробвам. Спиралите ме изненадаха изключително приятно и доста често прибягвам към тях. Предпочитам LIFT IT UP, защото рядко търся драматичен ефект в ежедневието си. От очната линия също съм доволна, макар рядко да посягам към нея. Радвам се, че са помислили за хората с чувствителни очи. Асортимента на марката постоянно се разраства и се надявам съвсем скоро да видим още нови и интересни продукти от тях.

Пробвали ли сте продуктите за очи на Аура? Какво е Вашето впечатление от тях?
*Продуктите са ми предоставени от ПР за тест, това не е повлияло на финалното ми мнение
Можете да ме последвате на следните места:

Коментари