Review: BOURJOIS Healty Mix Foundation*

Здравейте!

Днешното ревю е посветено на продукт, който сигурно последна откривам, но по-добре късно, отколкото никога.
Bourjois Healthy Mix е продукт, за който съм чувала и чела доста, но по една или друга причина не бях пробвала. 

Предназначен е по-скоро за мазна и проблемна кожа, докато за суха кожа е създаден серум (Bourjois Healthy Mix Serum). Не успях да намеря серума, затова се примирих с наличното. Във формулата му са включени плодови екстракти, които би трябвало да възстановят еластичността на кожата и да предадат сияен вид. Ако четете отдавна блога ми знаете, че не вярвам на подобни обещания, особено що се отнася до декоративна козметика. Не съм забелязала при мен да има подобен ефект, факт е обаче, че сякаш не натоварва кожата колкото други подобни продукти. 

Опаковката е стъклена и много стабилна. Допада ми и формата, тъй като е доста удобна и компактна за носене в козметичен несесер. За сравнение, другият ми любим фон дю тен в момента (HD Liquid Coverage на Catrice), има доста тумбеста опаковка, която не мога да нося с мен навън или при пътуване. Продуктът има помпичка, която не позволява вътре да навлизат бактерии. Единственият недостатък на стъклените опаковки е, че когато продуктът е към края си се налага да отстраните помпичката и да "изгребете" останалото количество с четка. 
Консистенцията не е много гъста и се усеща много леко и приятно на кожата. Няма го чувството, че имате нещо върху лицето си. Нанася се лесно, както с гъбичка, така и с пръсти и четка. С пръсти дава най-плътно покритие, но за съжаление неравномерно. Моята гъбка гълта много продукт и определено не ми допада продуктът нанесен с нея, тъй като се губи доста от покритието. С четка се нанася най-приятно и дава добро покритие и равномерно нанасяне. 

Покритието е средно. Прикрива червенините и по-дребните несъвършенства, но за по-сериозни пъпчици ви трябва коректор. Допада ми, че придава естествен вид и не изглежда все едно сте с маска на лицето. 

Моят цвят е 54 Beige - беше доста подходящ за лятото, но в момента ми идва тъмен. Бих ви препоръчала да НЕ избирате фон дю тен онлайн, освен ако не сте ползвали или пробвали продукта. Един малък трик свързан с избора на подходящ цвят - тествайте продукта в най-долната част на бузата, за да прецените дали цветът наистина е подходящ за Вас. Тестът върху кожата на ръката не винаги позволява най-точната преценка. 
Финишът не е матов, затова дори да имате суха кожа, каквато е моята, препоръчително е да използвате пудра. Аз почти го бях отписала лятото, но през зимата го преоткрих и наистина се влюбих в него. Определено е по-подходящ за студено време, макар че с пудра и матиращи листчета под ръка, би свършил страхотна работа и лятото.

По отношение на трайност и премахване също нямам забележки. Не издържа цял работен ден, но пък при вечерни излизания не ме е предавал. Както казах, удобен е за носене, така че можете да го взимате с Вас и подновявате през около 4 часа, ако сметнете за необходимо. Аз лично не го правя, тъй като макар и забележимо по-слабо, покритието, което ми дава дори след 8 часа, ми се струва достатъчно. Има тенденцията да се събира във фините линии, което мога да отбележа като минус.
При нанасяне цапа доста, така че трябва да пазите дрехите си. През студените месеци задължително нося шапка и на местата, където материята се опира до кожата, остават петна от фон дю тена.

Състав:
WATER, DIMETHICONE, CYCLOPENTASILOXANE, BUTYLENE GLYCOL, PEG-10 DIMETHICONE, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, PHENOXYETHANOL, SODIUM CHLORIDE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, TOCOPHERYL ACETATE, ALCOHOL DENAT, FRAGRANCE, PROPYLENE GLYCOL, PANTHENOL, ALUMINUM HYDROXIDE, SILICA, GLYCERIN, PYRUS MALUS (APPLE) FRUIT EXTRACT, SODIUM HYALURONATE, CUCUMIS MELO (MELON) FRUIT EXTRACT, PRUNUS ARMENIACA (APRICOT) FRUIT EXTRACT, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, BENZOIC ACID, PANTOLACTONE, SORBIC ACID [ /- (MAY CONTAIN): CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), MICA, CI 77491, 77492, 77499 (IRON OXIDES), CI 77007 (ULTRAMARINES)

Фон дю тенът ми беше предоставен за тест от сайта parfimo.bg. Ако не сте чували за него, това е сайт, който предлага голям набор от продукти - главно оригинални парфюми на доста достъпни цени. Освен парфюми в сайта има и голям избор от козметика, както от висок, така и от по-нисък клас. Допада ми, че цените на продуктите са доста добри, а и голяма част от тях не се предлагат или са трудно достъпни в България. Писала съм повече за сайта и опита ми с онлайн пазаруването тук.


За мен Bourjois Healthy Mix е страхотен продукт, който ще продължавам да купувам. При мен не работи много добре през лятото, но за зимата е страхотен.
Ползвали ли сте този продукт и какви са Вашите впечатления от него? Споделете ми в коментарите как избирате фон дю тен? 


Можете да ме последвате на следните места:
Facebook | Instagram | Google + | Blogovin|

*Продуктът ми е предоставен за тест от parfimo.bg, което не оказва влияние върху крайното ми мнение. Нито една част от това ревю не е спонсорирана.

Коментари

  1. Не съм пробвала този ФДТ, но пък останах много приятно изненадана от серума от тази сери въпреки, че съм със смесена кожа (мазна Т-зона). Преди време дори писах в блога си за него и пудрата Healthy balance, които работят неверотно заедно :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много исках да пробвам серума, тъй като е точно за моята кожа, но все още не мога да го намеря никъде. Пудрата е следващата ми набелязана покупка от марката :)

      Изтриване
    2. Намерих ревюто, което си писала и ми беше доста полезно. Едва сега забелязвам, че състава на пудрата не е много приятен, но пък... ще се пробва явно :D

      Изтриване
  2. Обожавам този фон дьо тен, макар че съм със суха кожа. Особено сега зимата всеки ден съм с него. И аз първо си бях взела 53, но след това купих и 52 за зимата. При мен издържа горе долу 7-8 часа с пудра отгоре. Невероятен е:)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар