Рутина на плажа ||| Beach Routine

Здравейте, момичета!

Лятото е към края си и за съжаление съвсем скоро няма да можем да се радваме на плажа и слънцето. Реших да ви споделя моята рутина на плажа или по-скоро, през какви стъпки преминавам, за да се чувствам защитена от слънчевите лъчи, които освен приятни, могат да се окажат и много вредни за кожата ни.
Слънчевите лъчи са колкото полезни (подпомагат синтезирането на вит.D - важен за имунитета, растежа и здравината на костите, кръвното налягане и др.), толкова и вредни за кожата, особено ако се излагате на тях без необходимата защита. 

Важно е да не забравите да защитите нито една част от тялото си. Споделям ви моя опит с продуктите, на които се доверих тази година. Ще се радвам в коментарите да ми споделите и вашите любими продукти за слънцезащита, както и тези, които са ви разочаровали. 

Ще ви спестя съветите, които вероятно сте чували не веднъж. За да бъда честна, аз самата редовно забравям да подновя слънцезащитния крем след къпане, седя на слънце в опасните часове и забравям да нося шапка, като разбира се, старая се да изкореня тези вредни навици и да се грижа повече за себе си. 

Преди и по време на излагане на слънце
:

Преди да излезете на слънце е важно да защитите добре всяка част от тялото си - кожата на тялото и лицето, косата и устните. Години наред ми се случваше да пренебрегвам поне едно от посочените, тази година обаче се постарах да не пропусна нищо.

За кожата на тялото се доверих на BIODERMA.
Допадна ми текстурата на продукта и факта, че не оставя бели следи и лепкаво усещане. Единственият проблем беше с опаковката - пластмасата е доста стабилна и трудно се изпомпва продукт. Не знам дали е проблем с моята опаковка или правя нещо грешно, но почти винаги смачквах опаковката в опит да изпомпам някакво количество. Смятам, че ме защити достатъчно добре и за първа година не забелязах слънчевата ми алергия да е толкова ясно изразена, така че ще му се доверявам и в бъдеще. 

За лицето се спрях на La Roche Posay
Изключително доволна останах от консистенцията на продукта - нанася се изключително лесно и не оставя бели следи. Самият продукт е с жълтеникав цвят, но върху лицето не оставя никакви следи. Намирам за малко досадно да използвам един продукт за тяло и втори за лицето, поради което подновявах крема за лице на по-дълъг интервал от време. Въпреки това, мокрех лицето си доста по-рядко и смятам, че кремчето успя да ме защити, въпреки моя мързел.

За косата си използвах олиото на Mastyc Spa, което беше като подарък към списание Grazia
Марката е гръцка, нова на българския пазар. Олиото мирише изключително приятно, което обаче ме навежда на мисълта, че вероятно има прекалено много изкуствени ароматизатори. Доста мазничко е и трябва да внимавате да не прекалите с количеството, защото косата се сплъстява и става на пръчки, ако нанесете повече от необходимото. Не мога да изкажа мнение дали предпазваше от слънцето, но нанесен върху мокра коса съкращаваше времето за изсушаване на половина, което ми спестяваше доста време. 

Доста разочарована останах от балсама на ALVERDE.
Като цяло съм недоволна от продуктите за и след слънце на марката. Балсамът оставяше устните бели и макар да мисля, че защитаваше добре, не беше естетично. Отделно, лепкаше и имаше не особено приятен аромат. Ако ползвате балсам за устни с SPF, който не оставя бели следи и от който сте доволни, споделете ми в коментарите.

Нанесени само преди излагане на слънце, продуктите не ви защитават по време на целия ви престои на плажа. Важно е да нанасяте продуктите отново, през определен период от време, особено след къпане. Както споменах, моят мързел ме възпира да го правя редовно, но вие не правете тази грешка.

Накрая, но не по важност - не забравяйте шапка и слънчеви очила за плажа. Аз имах глупостта да седя покрай басейна без шапка, вследствие скалпа ми изгоря. 
Ако все пак, се случи да изгоря, винаги имам с мен една опаковка декспантенол. Намирам го за най-полезен в чист вид и затова не тръгвам на море без едно такова флаконче. Ползвам го само при нужда.
Що се отнася до дейностите на плажа - обичам да чета книжка или списание. Винаги имам с мен минерална вода и някакъв плод. Откакто стъклените бурканчета станаха модерни и достъпни във всякакви форми и цветове - винаги имам с мен едно бурканче с плодове (в момента съм луднала по прасковите).

Това е накратко моята рутина за плаж. Не забравяйте да се пазите. Имам определени стъпки, които следвам и след излагане на слънце, за които ще ви споделя в следващ пост.

Каква е вашата рутина, когато сте на почивка и се излагате на слънце? Споделете ми в коментарите какви продукти използвате и кои са вашите фаворити!

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари