One Brand Focus: Revlon - Super Length mascara and Ultra HD Matte lipstick

Здравейте, момичета!

От тази година реших да въведа нова рубрика в блога - One Brand Focus - в която накратко (или не чак толкова) да ви разказвам за ползваните от мен продукти на избрана марка.
В началото на месец ноември 2016 Revlon имаха страхотна промоция - 50% намаление на артикулите им в BONJOUR.BG. Нямаше как да не се възползвам! Какво си поръчах и впечатленията ми от продуктите, можете да прочетете в следващите редове.
До момента бях пробвала само фон дю тен на марката и то от приятелка, така че впечатленията ми бяха доста повърхностни и на базата на една употреба (нека спомена, че бяха изцяло положителни). Нямах нужда от нов фон дю тен, затова реших да си поръчам така нашумялото напоследък матово течно червило (ULTRA HD MATTE) и спирала за удължаване на миглите. В аванс ще ви споделя, че ужасно ме е яд, че не си поръчах поне още 2 цвята от червилото. 
СПИРАЛА SUPER LENGTH
Купуването на тази спирала ми напомни защо избягвам купуването на козметика онлайн - липсва информация. В състава на спиралата има два парабена, за които разбрах едва след като си я бях поръчала.

Редовната цена на спиралата е 19,99 лева за количество от 8,5 мл.

Опаковките на марката определено привличат вниманието - изключително стилни и изчистени. Контейнерчето е в черен мат, а капачката в зелен лак. Интересно за спиралите на марката е, че миналата година обновиха опаковките им - в момента са напълно идентични и се различават единствено по цвета на капачката и надписа. Тук е моментът да споделя, че съм педант по отношение на подредбата на вещите ми и такива идентични опаковки напълно се вписват в представата ми за идеалната визия на тоалетката ми.
Спиралата пристигна увита със защитно фолио - твърдо подкрепям тази практика, тъй като съм сигурна, че никой не е отварял продукта преди мен.

Четката е от естествени косъмчета (почитател на силиконовите четки съм). Самата четка е стандартна - не изпъква с нищо особено - конусовидна е, без извивки. Нещо, което не очаквах е самата четка да е толкова голяма. Предпочитам по-малки и прецизни четки.
Ефектът е много подходящ за ежедневието. Най-голям плюс за мен е факта, че четката успява да среше и раздели миглите доста по-добре от много други спирали, които имам. Наблюдава се леко слепване, но наистина е доста по-малко, сравнена например със спиралата Forbidden Volume на Essense. Не успява да извие миглите, но пък им придава доста добра дължина и плътност. Определено ми харесва ефекта от спиралата и често се спирам на нея при по-специални поводи, когато искам дълги и добре сресани, но не прекалено драматични мигли.

Премахването е сравнително лесно, но все пак трябва да използвате поне два продукта - измивен гел и мицеларна вода. Случвало се е сутрин да имам остатъци от спиралата в ъгълчетата на очите.

Нямам забележки по отношение на издръжливостта. Запазва добрия вид на миглите поне няколко часа.

Състав:
Aqua (Water) Eau, Myrica Pubescens Fruit Wax, Cera Alba (Beeswax) Cire D Abeille, Polyurethane-35, Cera Carnauba (Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax) Cire De Carnauba, Potassium Cetyl Phosphate, Acacia Senegal Gum, Steareth-21, Isosteareth-200 Linoleate, Cetyl Alcohol, PVP, Dibutyl Adipate, Panthenol, Alanine, Leucine, Lysine HCl, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Phytantriol, Tocopheryl Acetate, Magnesium Ascorbyl Phosphate, Hydrolyzed Wheat Protein / PVP Crosspolymer, Nylon-6, Butylene Glycol, Triethanolamine, Hydroxyethylcellulose, Stearic Acid, Simethicone, Trisodium EDTA, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Methylparaben, Ethylparaben. May Contain: Black 2 (CI 77266), Iron Oxides (CI 77491, 77492, 77499).


ЧЕРВИЛО ULTRA HD MATTE
За червилото имах предчувствие, че ще ми хареса, тъй като бях пробвала цветовете в един от магазините, където марката се предлага. Още тогава забелязах, че не засъхва до пълен мат, което за мен е абсолютен плюс на тези червила. Създават един много приятен сатенен (кадифен) завършек, благодарение на който устните не изглеждат сухи. Към края на деня се забелязва изсушаване, но значително по-малко от това, което предизвикват други матови червила, които съм пробвала. Усеща се доста приятно върху устните (всъщност изобщо не се усеща, че имате нещо върху тях - дотолкова, че аз забравям, че съм с червило и се отдавам на вредния навик да си хапя устните)

Редовната цена на червилото е 16,95 лева за 5,9 мл, но от марката доста често пускат промоции. В България се предлагат само 7 цвята, като аз имам най-светлия (630 SEDUCTION). Цветът се слива почти напълно с естествения цвят на моите устни, като им придава съвсем леко по-розов оттенък. Нямам толкова нюд цвят в колекцията си и честно казано това е което най-много ми допадна - идеален е за ежедневието, особено за места и събития, където не е препоръчително да сте с много грим (на училище например, на доста работни места също забраняват силния грим).
Консистенцията е по-скоро подобна на мус, не толкова на гел. Нанася се изключително лесно, въпреки че трябва наслагване.
Апликаторът е идеален като размер - не е прекалено голям, нито прекалено малък. Не ми създава проблеми и няма опасност да "омажа" положението, което често ми се случва със течните червила. Допада ми, че за разлика от гланца на AURA, който имам, се усеща доста стабилен.
Нещо, което веднага ме спечели беше аромата - невероятно сладък и приятен аромат на ванилия (ванилов сладкиш). Върху устните не се усеща аромат.

Издръжливостта е доста добра (както споменах, имам навика да си хапя устните). След цяла вечер ядене и пиене се беше изтрило съвсем леко в центъра. Събира се във фините линии (гънчици) на устните, но едва след около 4-5 часа носене.

Недостатъците са доста по-малко от плюсовете, поне по мое мнение. Като най-голям недостатък отчитам факта, че оставя следи върху чаши и други прибори, които използвате за ядене/пиене. Като недостатък може да се отбележи и факта, че при нанасяне трябва да се наслагва до постигане на достатъчно плътен цвят (не знам дали при по-тъмните цветове положението е същото).

Състав:
Dimethicone, Isohexadecane, Trimethylsiloxysilicate, Isododecane, Vinyl Dimethicone / Methicone Silsesquioxane Crosspolymer, Silica, C30-50 Alcohols, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Diisostearyl Malate, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Tocopheryl Acetate, Bis-(C12-14 Alkyl PPG-4) Hexamethylenediurea, Kaolin, Bismuth Oxychloride, Silica Silylate, Parfum (Fragrance), Methicone, Sodium Saccharin, Pentaerythrityl Tetraethylhexanoate, BHT, Benzoic Acid, Limonene, Linalool. May Contain: Mica, Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, 77492, 77499), Blue 1 Lake (CI 42090), Red 6 Lake (CI 15850), Red 7 Lake (CI 15850), Red 27 (CI 45410), Red 27 Lake (CI 45410), Red 28 (CI 45410), Red 28 Lake (CI 45410), Red 33 Lake (CI 17200), Yellow 5 Lake (CI 19140), Yellow 6 Lake (CI 15985).

В обобщение, към момента това червило ми е абсолютен фаворит. Допада ми цветът, завършекът, усещането върху устните, издръжливостта, изобщо - обожавам го!
Въпреки не особено богатия с опит с марката, определено ми допада и смятам, че е една от добрите дрогерийни марки на пазара. С удоволствие бих пробвала и други техни продукти и ще се оглеждам за интересни такива. 

Какви са вашите впечатления от марката? Ще се радвам да ми препоръчате кой да е следващият продукт, който да пробвам. 


Допада ли ви тази рубрика и за коя марка бихте се радвали да прочетете мнение?



Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

  1. Тези матови червила са ми тотален фаворит тази зима.Стандартните им червила, а също и глосовете са страхотни също :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ето много добра идея за това какво да пробвам в бъдеще - стандартните им червила :) Започвам да усещам, че имам проблем с червилата :D

      Изтриване

Публикуване на коментар