Golden Rose Velvet Matte Lipsticks #03

Здравейте!

Постът ми едва ли ще е нещо ново за вас, тъй като едва ли има човек, който да не е чувал за матовите червила на Golden Rose от серията Velvet Matte. Цветът, който избрах аз е 03. Мнението ми за него може да научите, ако продължите да четете.
Дълго време избягвах матовите червила, тъй като с тях всеки дефект върху устните става по-лесно видим, а и действат доста изсушаващо. Въпреки това, не успях да издържа на изкушението да пробвам така хвалената серия на Golden Rose.
Допада ми гилзата, която е в цвят бордо, с матова повърхност и златист надпис. Беше опакована, когато я купувах, което определено е много важно условие за мен, само така мога да съм сигурна, че ще съм първият отворил я човек. На целофана беше изписан състава. Също голямо улеснение за мен. Отнема ми много ненужно време да проверявам състава на продуктите в книжките, които обикновено седят отстрани на щандовете. Върху самата гилза няма информация за него. Много блогърки се оплакват, че опаковката е нестабилна и лесно може да се отвори в чантата. Предполагам, че от фирмата са направили някакви промени в затварянето, тъй като новата опаковка ми се струва една идея по-здрава. Затварянето отново не е много плътно.
Искам да подчертая, че за финалното ми решение спомогна факта, че в състава им липсват парабени. Почти невъзможно е да намеря червило, в което да не се съдържат и отбелязвам това като голям плюс на серията. Съдържанието и степента на "безопасност" на съставките може да проверите тук

Цената е доста добра за червило - около 4 лева за 4,2 грама продукт с трайност 18 месеца след отваряне. Аз си купих червилото на намаление от дрогерии Лили. Самото червило има доста приятен аромат, който не мога да оприлича с точност. След нанасяне не се запазва върху устните.
Цветът, на който се спрях е 03. Бих го описала като нюд с лек прасковен оттенък. Аз съм със светла кожа и се притеснявах да не придобия прекалено блед вид, но именно заради лекия оттенък червилото е доста подходящо и за светли момичета. 
Консистенцията е много приятна, нанася се лесно. На мен леко заоблената форма не ми пречи. Дори я намирам за доста удобна. Използвам връхчето, за да очертая устните и да коригирам, където е необходимо. Самата извивка пасва доста добре на устните ми. Покрива доста добре. Аз нанасям само един пласт и съм доволна от ефекта.
При мен червилото издържа към 2 часа без да избледнее, след тези 2 часа все още се забелязва, но има нужда от леко подновяване. Ако не нанеса нов пласт червило цветът изчезва напълно за около 6 часа.
Тъй като повечето матови червила изсушават устните и то доста, задължително нанасям балсам за устни под самото червило. Необходимо е да изчакате няколко минути, за да засъхне балсама. Друга особеност е, че устните ви винаги трябва да са много добре ексфолирани (когато нямам под ръка скраб за устни използвам четката за зъби), защото при матовите червила всеки дефект изпъква и малките люпещи се кожички стават много по-видими.
В обобщение мога да кажа, че много харесвам цвета и го намирам подходящ за ежедневен грим, дори за по-светли момичета. Доволна съм от качеството на червилото и бих изпробвала и други цветове от серията.

Какво е вашето мнение за серията Velvet Matte на Golden Rose? Кой е любимият ви цвят?

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

  1. Mislq che edna ot nai-dobrite im serii. Lubimite mi cvetove sa 25 i 02

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз намирам серията за много добра, хвърлила съм око и на матовите червила под формата на молив.

      Изтриване
  2. И аз го имам същото, много са ми любими червилата от серията :)

    ОтговорИзтриване
  3. Би било полезно да добавиш суотч на ръка или устни, за да прецени читателя как стои нанесено :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за коментара и препоръката! :) Ще включа такава снимка в следващия пост на подобна тематика. Имах желанието да го направя и сега, но не успях да докарам достатъчно ясен кадър. :(

      Изтриване

Публикуване на коментар