EMPTIES: Empties September-November 2017 ||| Празни опаковки септември - ноември 2017

Здравейте, момичета!

След цяла вечност най-накрая има празни опаковки в блога. Снимах и видео по темата, но все още не съм решила дали ще го кача.

Напоследък съм занемарила събирането на празни опаковки, но през последните месеци се насъбраха повече продукти и реших да ги събера в една публикация, след което съвсем без угризения да се отърва от тях. Трупането на боклук ме затормозява и ми заема излишно място, но в името на блога продължавам, тъй като това са едни от най-истинските и полезни публикации.

Започвам с няколко парфюма. Много ми е трудно да говоря за такива. Обикновено смятам, че един аромат е добър ако получавам комплименти за него и/или го усещам в продължение на целия ден. 

AVON - Femme

Тази малка бутилчица ми беше много любима през пролетта. Много лек и деликатен аромат. Като трайност също ме изненада. Аз го усещах около 3 часа, но хората около мен ми правиха комплименти за парфюма, много след това. Харесвам парфюмите на AVON и доста често си купувам от мини-ароматите им.

Бих ли купила отново: ДА

ZARA - Forget me not

С този не ми се е случвало нито едно от двете - не съм получавала комплименти и не го усещах, но самия аромат много ми хареса, а шишенцето беше доста удобно за пътуване. Харесвам парфюмите на ZARA и често експериментирам с нови техни аромати.


Бих ли купила отново: Вероятно НЕ

Elie Saab - Rose Couture

Направо се влюбих в този аромат. Тестерчето стигна за два пъти и отговори на двете споменати по-горе изисквания - получих комплименти за него и го усещах през целия ден. За съжаление, цената е малко по-висока от тази, която мога да отделя, но ако ми се отдаде възможност, веднага бих си го взела.


Бих ли купила отново: ДА

Michael Kors - Wonderlust

Нямам спомен за този тестер и вероятно не ми е направил някакво сериозно впечатление. Наскоро го пробвах в SEPHORA, но аромата не ме впечатли, може би затова нямам спомен и по отношение на трайност.


Бих ли купила отново: НЕ

Преминавам към няколко продукта за тяло. Този път са сравнително много, като има и още няколко, които са към края си, но реших да оставя за следващия път. Много съм мързелива по отношение на лосиони и кремове за тяло. Основно изразходвам продукти, които използвам под душа. 

Yves Rocher - Body Lotion (Limited Christmas Ed.)

Споменавала съм ви този лосион тук. Използвах го две поредни лета и много ми допадаше лекият блясък, който придаваше. За съжаление, смятам, че срокът му на годност е изтекъл и не мога да го ползвам повече. Обожавам коледните колекции на марката и тази година отново ще се заредя с поне един продукт. Иначе, не усетих кой знае какво подхранване от лосиона, но аромата си беше истинско удоволствие за сетивата.

Бих ли купила отново: ДА

Yves Rocher - Shower Gel (Limired Christmas Ed.)

Това душ гелче го дълго пазих заради аромата, но му дойде времето да го изразходя. Доста приятен и траен аромат. Не пресушаваше кожата и смятам, че измиваше добре. Пенеше се много от малко количество. Единствената ми забележка беше към опаковката - изпомпваше се трудно към края и трябваше голям натиск, за да изкарам нещо от шишенцето.

Бих ли купила отново: ДА

Avene - Body Scrub

От мостричката останах с много добри впечатления, но заради високата цена едва ли ще си купя пълноразмерния. Според мен има много по-бюджетни продукти със същите качества. Самият скраб беше достатъчно груб, макар частиците да бяха малки и нежни. Оставяше кожата с много приятно усещане за чистота. Не помня да е имал специфичен аромат.

Бих ли купила отново: НЕ

B.U. - Shower Gel

Този душ гел ми се падна от една от Пинкс кутиите и изразходвах при пътувания. Приятен аромат, но нищо повече. Не бих купила отново, тъй като не успя да ме спечели с нищо. Имаше доста странен жълт цвят, което навяваше неприятни асоциации. 

Бих ли купила отново: НЕ

Babushka Agafia - Body Scrub*

Подробно ревю можете да намерите тук. Много доволна останах от досега с руската козметика и смятам и в бъдеще да си купувам продукти на руски марки, включително на тази. В скраба има малко за изразходване, но също смятам, че срока му е изтекъл. Не се спогодихме с аромата му, затова и не успях да го изхабя.

Бих ли купила отново: Вероятно НЕ

Този път има няколко продукта за коса, един от които изхвърлям пълен. От няколко месеца имам много сериозен проблем със скалпа - пърхот и сърбеж. Опасявах се да не е себорея, но според дерматолога е по-скоро в резултат от непоносимост към определени продукти. В момента съм в търсене на шампоан, който да облекчи състоянието и да не предизвиква раздразнения. Приемам предложения!

Бочко - Шампоан за коса и тяло с липа и лайка

Не знам защо, но не успявам да се разбера с втори продукт на Бочко. Използвала съм техни продукти, които ми се отразяват добре, но от този шампоан получих страхотен сърбеж (същата реакция имах към олиото на марката). Не посмях да го използвам втори път и не знам дали не е било следствие от други фактори, но не бих рискувала. Не забелязах и да измива добре косата ми.


Бих ли купила отново: НЕ

Себорал - Шампоан против пърхут

За този шампоан чух от Ивана от Dream Of Joe. Тя има подобен на моя проблем и се надявах и при мен да има ефект, цената му е символична и щеше да е супер, ако облекчи състоянието ми. За съжаление, не забелязах никакъв ефект. Като консистенция напомня натурален шампоан, като тези на Logona.

Бих ли купила отново: Вероятно НЕ

ALVERDE - Маска за коса с хибискус

Маската си купих с идеята да я използвам по време на пътувания и именно с това предназначение я изразходих. Стигна ми за три
 пътувания и бях доволна от резултата. Не е нищо особено, но омекотяваше косата и подпомагаше разресването, което е достатъчно, ако я купувате за извънредни случаи, а не като регулярен продукт.

Бих ли купила отново: ДА (в малка разфасовка)

Имам и три изхабени дезодоранта за този период. Търсенето ми на продукт без алуминий, алкохол и сулфати в състава е доста трудно и до момента безуспешно. 

BALEA - рол-он дезодорант за чувствителна кожа

Абсолютно разочарование! Не само не предпазваше от изпотяване и неприятна миризма, а и сякаш допринасяше за тяхното появяване и засилване. Буквално минути след нанасянето вече бях с петна от пот по блузата и усещах неприятна миризма, която не съм усещала дори когато се случва да не слагам дезодорант. Предполага се, че е за чувствителна кожа, но ми предизвикваше страхотен сърбеж. Определено не ви го препоръчвам!

Бих ли купила отново: Категорично НЕ

REFAN - рол-он дезодорант PASSION FRUIT

Приятен аромат и нищо повече. Беше ми подарък и много ми допадаше когато ми трябва леко освежаване, но за предпазване от изпотяване и дума не може да става. Като аромат тази е една от любимите ми серии на Рефан.

Бих ли купила отново: НЕ

BioPha - рол-он дезодорант

Много харесвах този дезодорант преди да разбера, че в него също има алуминий. Пробвала съм и двата аромата и много ми харесват, предпазва от изпотяване и неприятна миризма, но заради тази особеност в състава не бих повторила покупката.

Бих ли купила отново: НЕ

Сравнително много са продуктите за лице, макар че повечето са мостри. И тук имам няколко продукта на изразходване, но смятам да ги оставя за следващия път, тъй като и без това стана дълга публикация. Занемарила съм използването на кремове за лице и грижата ми напоследък се свежда основно до гел, пяна или крем за почистване. Любовта към сладкото се отразява и върху лицето ми и май е време да наблегна на повече ексфолиране, хидратация и почистващи маски след грим. 

BIODERMA - измивен гел за чувствителна кожа

Имах големи очаквания, тъй като този гел е предназначен именно за моя тип кожа. Не знам дали количеството в мострата беше малко, но аз лично не забелязах нищо впечатляващо. Не усещах кожата си чиста след използването му, все едно изобщо не си бях мила лицето. Знаете, че предпочитам пяната, така че и в това отношение не предлага нищо, което да ме накара да го купя отново.


Бих ли купила отново: Вероятно не

CIEN - тампони за почистване на грим

Това ми е втори пакет от тези тампончета. Харесвам ги и смятам да потретя покупката. Единствената ми забележка е, че са леко по-груби от други, които съм пробвала и сякаш прежулват леко лицето при по-силен натиск. Голям плюс е, че са пришити отстрани. Ако сте ползвали тампони, който да са едновременно меки и пришити отстрани, ще се радвам да ми споделите.

Бих ли купила отново: ДА

EBELIN - тампони за почистване на грим

Опаковката ми е удобна за пътуване, защото не нося голям плик. Самите тампончета също не са лоши, по-меки са от тези на CIEN и не се раздърпват, макар че нямам спомен да бяха пришити.

Бих ли купила отново: ДА

K-CLASSIC - измивен гел

Да си призная не ми се вярваше, че може толкова много да ми хареса този продукт. Цената му е направо символична на фона на други подобни продукти, а върши страхотна работа. Използвам го само и единствено когато съм с грим. За измиване на лицето и почистване, използвам други продукти.

Бих ли купила отново: категорично ДА

AVENE - мицеларна вода

Много хубава мицеларна вода за сваляне на грим на лицето, но що се отнася до очен грим не е моят продукт. Щипе ми страшно много. Не намирам смисъл да купувам два продукта - един за очи и един за лице, когато и една мицеларна вода може да свърши и двете. По тази причина, макар много да ми хареса как сваля грима от лицето, не бих си купила отново.

Бих ли купила отново: НЕ

A-DERMA - мицеларна вода

По описание продуктът е мицеларно мляко. Действително имаше по-мътен цвят и някак си по-мека консистенция. Въпреки, че ми допадна, има няколко други мицеларни води, които бих искала да пробвам и за момента не мисля да повторя покупката на тази.


Бих ли купила отново: за момента НЕ

Няколко продукта, който си нямат специална категория. Повечето от тях споделям само като интересен продукт, тъй като са такива, каквито аз лично съм търсила дълго. Няма да навлизам в подробности за действието им, тъй като са строго индивидуални. 

BIODERMA - Слънцезащитен спрей 50+

Имам подробно ревю за този продукт тук. Страхотен е в много отношения, но за съжаление твърде бързо свършва. Едвам ми стигна за пет дневна почивка (използвахме го двама). Лосионът на същата марка, което използвах миналата година (цък), беше далеч по-икономично. По-тромаво е за нанасяне, но си "избива" парите, докато този продукт не успя.

Бих ли купила отново: ДА

Сапунена работилница - сапун БРИЗ с иланг-иланг

За сапунена работилница съм говорила много и до момента разочарования не съм имала. Сапунчето не прави изключение. Това, което харесвам на сапуните им, освен изчистения състав, е че не изсушават кожата. Напротив, усещам я по-хидратирана след използването им.


Бих ли купила отново: ДА

Immuno Mix - капсули за засилване на имунитета

Не мога да твърдя, че върши работа, нито пък обратното. Използвах го миналата есен и малко през тази пролет. Не съм се разболявала през този период, но не мога да съм сигурна, че се дължи на добавката. Споделям я, защото съдържа комбинация от имуностимулатори, които по отделно използвам доста често и се радвам, че открих продукт, които да ги събира на едно място. Липсва ми само клеевата тинктура, за да покрива основния ми арсенал от имуностимулатори.

Бих ли купила отново: ДА

Eudril - вода за уста

Беше ми предписана от ортодонт за специфичен проблем, но и като ежедневна грижа за дезинфекция и освежаване върши страхотна работа. Не е непоносимо люта, но за съжаление не е и икономична. Това шишенце ми стигна за около седмица, въпреки че се разрежда. Ако решите да си купите тази вода за уста, препоръчвам голяма разфасовка. 

Бих ли купила отново: ДА (в голяма разфасовка)

Lactacyd - интимен гел

Нямам навика да говоря за такъв тип продукти, но ви го показвам, защото не съдържа SLS в състава си. Споделям ви го ако и вие си търсите такъв. Не ми е предизвиквал раздразнения, но това е строго индивидуално. Забележката ми е, че е доста неикономичен.

Бих ли купила отново: ДА

Това бяха изразходваните ми продукти за последните 2-3 месеца. Напоследък доста неща си заминават преди да влязат в подобна публикация. За щастие, започвам да се климатизирам в новото си жилище и вече намерих местенце и за тях.


Ползвали ли сте някой от посочените продукти и какви са вашите впечатления?



*Продуктите са ми изпратени от PR, но мнението за тях е изцяло мое


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари