Review: Avène Thermal Spring Water ||| Термална вода Avène

Здравейте, момичета!

Днешното ревю е посветено на един задължителен за летните месеци продукт. Задължителен е поне за мен, а защо ще разберете в публикацията.🙈🙉🙊
Термалната вода служи главно за успояване на кожата. Можете да я използвате при слънчеви изгаряния, епилация, както и за освежаване след или по време на спорт, при пътуване или в горещите летни дни. Изброените са само част от приложенията, аз обаче я използвам с едно основно.

Спреят е предназначен предимно за чувствителна кожа и кожа с раздразнения, но може да се използва от всеки, независимо от типа на кожата. Много важно е да попиете излишното количество със салфетка, тъй като ако капчиците останат върху кожата ефектът може да е обратен и да пресуши прекалено третираното място.

Накратко ще ви споделя как я използвам аз - винаги имам една малка опаковка от 50 мл в чантата си, за всеки случай, но за основното и приложение си вземам най-голямата възможна разфасовка и я държа на тоалетката си. 

След епилация

Тук съм опитвала какво ли не - кремове, флорални води (розова и лавандулова) и ефектът винаги е бил задоволителен и нищо повече. При използването на термална вода забелязвам наистина облекчение и то в дългосрочен етап - няма щипане и сърбеж. Зачервяванията, характерни за премахването на окосмяване с епилатор изчезват по-бързо от обикновено. Усщам кожата си доста по-мека. Това е любимото ми приложение на тази вода, до момента не съм намерила нищо друго, което да върши по-добра работа за мен. По тази причина я намирам и за незаменима за лятото, и не само.

Освежаване

През лятото обикновено използвам флорална вода за тази цел. По-лесно ми е да напръскам лицето и да не се налага да попивам след това, което е затруднение при използването на термална вода. За жалост, флоралната вода се затопля в чантата ми и след напръскване няма ефекта, който би ми се искало. При термалната вода температурата е някак си по-постоянна и определено чувствам кожата си по-освежена. Попиването обаче, особено ако сте с грим, е голямо затруднение за мен и въпреки ефекта избягвам да ползвам водата за това. При мен намира приложение за освежаване на лицето, единствено на плажа.
Слънчеви изгаряния

Ако трябва да бъда честна, винаги използвам за тази цел пантенол. Термалната вода е по-скоро допълнение и в случаите когато съм навън, засърби ме прекалено или усетя дразнене, имам нуждата да се напръскам веднага. Облекчените не е моментално, но има успокояващ ефект. В тази връзка ми е помагала и за облекчение на ухапвания от комари. 

Фиксатор за грим

Никога не съм я използвала за това, а вие? Тази година от La Roche-Posay пуснаха спрея си със слънцезащитен фактор - подробно ревю тук

Както и сами ще видите, термалната вода може да се използва за много неща, но аз лично съм намерила едно приложение, за което е незаменима за мен и основно заради това си я купувам отново и отново.

Използвате ли термална вода и кое е вашето любимо приложение?

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари