To be a blogger: Favorite posts 2019 ||| Любими публикации за 2019

Здравейте, приятели!

По традиция, с началото на новата година, обръщам поглед назад и какво съм сътворила през изминалата година. Това ми помага да имам по-ясна представа за това какво съм направила добре (по мое мнение) и какво трябва да подобря. 
Надявам се тези публикации да са интересни и за вас, защото събират на едно място едни от най-интересните и полезни, според мен, теми. 
2019 беше трудна за мен година и това си пролича и в блога - ниска активност, сравнено с 2018 и 2017 година. От друга страна, ще видите от любимците ми, повечето публикации са доста практически насочени и съдържат важна и интересна информация.

ЯНУАРИ
ФЕВРУАРИ
МАРТ
АПРИЛ
МАЙ
ЮНИ
ЮЛИ
ОКТОМВРИ
НОЕМВРИ
ДЕКЕМВРИ

Това бяха селекция от любимите ми постове в блога за изминалата 2019 година. Понякога ме натъжава факта, че не стигат до достатъчно много хора, тъй като смятам, че могат да бъдат интересни и полезни. Затова и си пожелавам повече читатели през 2020 година, и повече вдъхновение.

Ако имате любим пост в блога ми, споделете ми го, ще се радвам да разбера. Ако пък имате тема, на която бихте се радвали да чуете моето мнение, пишете ми. 


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари