Blogger collaboration: Spa day at home with Yoko.pics ||| Колаборация с Yoko.pics: Спа ден у дома

Здравейте, приятели!

За първи път правя подобен тип колаборация, но Йоанна от yoko.pics ми го предложи и ми се стори страхотна идея. Беше ми много забавно и интересно да избера нейните продукти и да пробвам тези, които тя ми е избрала. 
Темата на колаборацията беше "Спа ден у дома". За да е по-предизвикателно, решихме да бъде бюджетен спа ден и си определихме лимит от 20,00 лева. Йоанна ми сподели, че за нея е било трудно, докато за мен беше много лесно да се впиша в този бюджет. Още от самото начало имах идея в главата си. Ако ви е любопитно какво избрах за нея, можете да видите нейния пост тук.
 Продуктите, които аз получих, бяха изключително много по темата, а именно от СПА серията на Avon, както и маска за лице, без която нито едно спа преживяване не е същото. Накрая и автоматичен молив на любима марка, за допълнително самочувствие, след цялото глезене. Не бях пробвала нито един от продуктите.

Интересното е, че бяхме мислили почти еднакво: маска за лице, продукт за тяло, декоративна козметика, продукт за ръце и грижа за лицето. Не сме се наговаряли, но явно имаме еднаква асоциация на думата СПА.

Избрах си една от почивните недели. Започнах от най-интересния продукт за мен

AVON - Planet SPA Blissfully Nourishing Nail SPA
Не знаех за съществуването на този продукт и ми беше изключително интересно да го изпробвам. 

Малко количество се разтваря във вода, в която потапяте ноктите на ръцете или краката си. Трябват ви не повече от 1-2 капки на 250 мл вода. Допадна ми процедурата и смятам поне веднъж седмично да отделям време за подобна глезотия. 

Продуктът мирише приятно, не оставя мазно усещане върху кожата. Не забелязах да има някакво видимо влияние върху здравината и растежа на ноктите, но е приятна процедура, която можете да си правите в дните, отделени за релакс. 

Не намирам този продукт в актуалния каталог, нито на сайта на AVON, затова, за съжаление, не мога да ви дам информация за цена. 

След СПА терапията за нокти, минах през душа. Не знам за вас, но аз обожавам да се къпя с много топла вода. След излизане от банята, посегнах към лосиона за тяло, маската и крема за лице.

AVON - Incandessence Body Lotion
Много харесвам парфюмите на AVON и аромата на Incandessence не прави изключение. Лосионът е с доста лека консистенция. Първоначално мирише на крем Здраве, но след като го разнесете по кожата, започва да ухае много подобно на едноименния парфюм. Лек е, попива бързо, не оставя неприятно усещане върху кожата и хидратира сравнително добре. Аромата се запазва продължително време върху кожата. 

Трик, който можете да използвате, за да засилите аромата на любимите си парфюми е именно да използвате лосион за тяло със същия аромат. В момента нямам от този парфюм, но благодарение на лосиона го усещам доста дълго време върху кожата си. 

Не намерих точно същия лосион, но в момента се предлага блестящ такъв на цена от 4,99 лева. Можете да го видите тук

FIOREVITA - Cucumber Collagen Mask
Признавам си, че марката не ми беше позната. Гръцка е и изглеждаше обещаващо. Самата маска ми допадна - много освежаваща и приятна. Не знам от къде може да се закупи, но ако я видя, бих си взела отново. 

AVON - Planet SPA Revitalising Harmony Facial Moisturiser 
Използвам друг крем в момента, но много исках да изпробвам този, затова редувах двата.

Кремът е един от най-интересните продукти, които пробвах. В бурканчето е зелен на цвят, при нанасяне върху кожата става розов, а след като го разнесете, напълно прозрачен. Има изключително приятен аромат на свежо и чисто, мен ми мирише на мента. 

Консистенцията е гелообразна, попива бързо и охлажда кожата много приятно. За ефект не мога да говоря, тъй като не съм го ползвала достатъчно дълго. Не смятам, че върши кой знае какво, но е много приятен и за лятото ще бъде страхотен начин да се освежите. Представям си колко страхотна би било усещането да го нанесете след дълъг ден на плажа. 

И за финал, макар че не предвиждах излизане през този ден, се гримирах, като финалния щрих бяха червени устни. 

ALVERDE Chocolate Shock
Не знам защо се бях заблудила, че моливът е червен, след като дори името му говори, че цветът е по-скоро шоколадов. Затова пък се получи много интересен омбре ефект върху устните. ALVERDE ми е много любима марка, главно заради изчистения състав, но рядко съм пробвала нещо от декоративната им козметика. 

Моливът е мек, доста добре пигментиран. Предпазва червилото от разтичане и се запазва дълго върху устните. Не е точно моят цвят и не бих го използвала често, но се радвам, че го добавям в колекцията си. 

*Изразеното са само първи впечатления от продуктите. Финално мнение можете да очаквате в самостоятелно ревю или в пост с празни опаковки. 
Това бяха първите ми впечатления от продуктите, които Йоанна избра за мен. Много се радвам, че направихме тази колаборация, защото установих колко интересно е да избираш козметика за друг човек, особено когато го познаваш съвсем от скоро. Оставям ви линкове към блога и социалните мрежи на yoko.pics, Йоанна пише за доста интересни неща и няма да загубите, ако я последвате.


Интересни ли са ви подобни колаборации? Доверявате ли се на друг човек да избира козметиката ви или вярвате само и единствено на себе си? 


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари