Review: BIO:VÉGANE Skin Food Bio Cranberry* + GIVEAWAY ||| Ревю: BIO:VÉGANE ХРАНА ЗА КОЖАТА комплект за суха кожа с червена боровинка

Здравейте, приятели!

Получих възможност да тествам една нова за българския пазар био марка. Това е точно по моята част, както знаете, съм фен на козметиката с изчистен състав. Впечатленията ми от продуктите, които изпробвах, можете да прочетете в поста. Прочетете публикацията до края, защото има и изненада за вас. 
BIO:VÉGANE е немска био сертифицирана козметика. Продуктите са веган. Винаги следете тези продукти за посочени на опаковката международни сертификати, каквито в случая са тези от NaТrue и The Vegan Society. В последните години, започна да се спекулира с етикетите "био", "веган", "натурално", затова е важно да влагате внимание при избора на тези продукти, а не да вярвате сляпо на лозунгите върху опаковките.
Концепцията на марката е "Хранете кожата си, както храните тялото си" - т.е. всичко, което е добре за организма ни и слагаме в устата си, е добро за кожата (естествено, отново е добре да имате предвид особеностите на кожата си). Активните съставки в сериите са супер-храни: зелен чай за чувствителна кожа; боровинка за нормална към суха кожа; асаи за мазна и склонна към акне кожа и годжи бери за взискателна кожа. Това са и четирите серии, които можете да откриете, като всяка серия съдържа основни в грижата за кожата продукти - крем за лице, крем за очи, серум, пяна и крем за измиване, и шийт маска. 
Продуктите можете да откриете в дрогерии dm, BE FIT, както и онлайн.

Аз получих подаръчния комплект, съдържащ 3 продукта, като общата им цена надвишава с повече от 20,00 лева цената на комплекта, така че си струва напълно. Комплектът струва 44,80 и може да бъде намерен онлайн тук и в дрогериите, споменати по-горе. Доста подходящ е и за подарък, особено ако знаете предпочитанията и типа кожа на човека, на когото правите подарък.
Преди да преминем към самите продукти, искам да спомена малко за боровинките и защо те са толкова полезни. Боровинките са източник на голямо количество витамини и минерали, сред които каротин, витамини С, D, В1, В2, калий, калций, натрий, магнезий, желязо и др. Интересното за тях е, че съдържат киселина, която възпрепятства разрушаването на клетките. В козметиката се използва най-често червена боровинка, заради силните антиоксидантни и противовъзпалителни свойства. Подходяща е най-вече за суха кожа. 

Измиваща пяна
Количество: 100 мл
Цена: 19,50 лева
За мен това е удар в десетката. Предпочитан за мен начин на почистване на лицето е с пяна. Абсолютният ми фаворит е на ALVERDE, но винаги съм готова да пробвам нещо ново. 

Както и с останалите продукти от серията, не съм сигурна, дали аромата ми допада или не. Мирише сладникаво, леко цитрусово. Определено не е неприятно, но е натрапчиво. 

Като консистенция, пяната е доста течна. Помпичката изпомпва малко количество и за цялото лице на мен са ми необходими около 3 помпички. 
Като действие пяната си върши работата страхотно - измива добре, не забелязвам да оставя лепкав или мазен филм. Забелязвам обаче, че пресушава кожата ми, която по принцип е много суха и чувствителна. Намирам, че по-скоро е подходящ, ако имате нормална кожа. 

Изпробвах го като първа стъпка за премахване на грим от лицето и се справи доста добре, но не препоръчвам да го използвате като единствена стъпка. Минах допълнително с тампонче с мицеларна вода и върху него все още имаше остатъци от грим. 

Нещо, което ми направи лошо впечатление е опаковката, която се беше разтекла. В последствие установих, че е от затварянето на пулвелизатора, които не е плътно закрепен. Възможно е моята опаковка да е дефектна, но при пътуване не бих я взела с мен.

Като цяло, допада ми пяната, бих си я купувала в бъдеще, в моментите, когато кожата ми не е толкова суха, но за момента, не успява да измести любимата ми. Ако имате нормална кожа, смятам, че ще ви допадне. 

Състав:
Aqua (Water), Glycerin, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract*, Coco-Glucoside, Caprylyl / Capryl Glucoside, Benzyl Alcohol, Betaine, Vaccinium Macrocarpon (Cranberry) Fruit Extract*, Glyceryl Oleate, Sodium Benzoate, Ficus Carica (Fig) Fruit Extract*, Potassium Sorbate, Parfum (Fragrance)**, Citral**, Limonene**, Linalool**, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Citric Acid, Caprylic Alcohol, Phenethyl Alcohol, Glucose, Decyl Alcohol, Xanthan Gum, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Lecithin, Ascorbyl Palmitate

Лист маска за лице
Количество: 1 брой
Цена: 9,70 лева
Изпробвах маската в един от топлите дни тази пролет. Кожата ми определено се нуждаеше от освежаване и с тази маска постигнах точно това. Листа е добре напоен, но не прекалено и не се разтича (това е важно за мен, тъй като мразя, когато някоя маска тече). Размера на маската също се напасна добре на лицето ми. Отвора за очите беше малко по-малък, но не ми е влизала в очите или нещо подобно. Усещането е супер освежаващо, както докато седите с нея, така и след като я премахнете и с масажиращи движения разнесете остатъка по лицето си. Това, което не съм сигурна дали ми допадна или не е аромата, което е валидно за цялата серия. Не е неприятен, но и има нещо в него, което ме дразни. Ако трябва да изтъкна някакъв недостатък, то е, че не забелязах да хидратира кой знае колко. Също така, остави лепкав филм върху кожата. Цената на тази маска ми се струва леко завишена, но на фона на други маски, е в категории достъпна.

Ако трябва да обобщя - много приятно и силно охлаждаща и освежаваща маска, която бих препоръчала за по-топлите дни, когато имате нужда от охлаждане на кожата и усещане за свежест, което се запазва за дълго. 

Състав:
Aqua (Water), Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract*, Glycerin, Pentylene Glycol, Vaccinium Macrocarpon (Cranberry) Fruit Extract*, Sodium Hyaluronate, Ficus Carica (Fig) Fruit Extract*, Caprylyl / Capryl Glucoside, Carica Papaya Fruit Extract*, Parfum (Fragrance)**, Citral**, Limonene**, Linalool**, Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, Phenethyl Alcohol, Sodium Hydroxide, Sodium Cocoyl Glutamate, Polyglyceryl-5 Oleate, Xanthan Gum, Citric Acid, Glyceryl Caprylate

Крем за лице
Количество: 50 мл
Цена: 29,30 лева
За кремът за лице, няма да мога да ви споделя впечатления, защото смятам да оставя тази чест на една от вас. Тъй като не искам да бъда егоист и да запазя всички тези благинки за себе си, реших кремът за лице да бъде подарък. Правилата за участие, ще намерите във фейсбук страницата на блога. Затова, ако още не сте ме последвали там, сега е моментът. 

Състав:
Aqua (Water), Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Glycerin, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil*, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter*, Glyceryl Stearate Citrate, Coconut Alkane, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil*, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Benzyl Alcohol, Sclerocarya Birrea (Marula) Seed Oil, Lecithin, Vaccinium Macrocarpon (Cranberry) Fruit Extract*, Ficus Carica (Fig) Fruit Extract*, Cetearyl Alcohol, Cetyl Palmitate, Tocopherol, Carica Papaya Fruit Extract*, Sodium Hyaluronate, Cetearyl Glucoside, Sorbitan Palmitate, Gellan Gum, Coco-Caprylate / Caprate, Bisabolol, Xanthan Gum, Sorbitan Oleate, Phenethyl Alcohol, Parfum (Fragrance)**, Citral**, Limonene**, Linalool**, Potassium Sorbate


Това бяха впечатленията ми от измиващата пяна и маската за лице. Радвам се, че на нашия пазар се появяват все повече марки с изчистен състав на продуктите си. Като цяло, бих препоръчала продуктите по-скоро за тези от вас, които имат нормална кожа. Четете състава, информирайте се за съставките и бъдете внимателни за сертификати, особено за липсата им.
Вие използвали ли сте нещо на марката? Четете ли етикетите или се доверявате сляпо на лозунгите?

Как да спечелите крема за лице, можете да видите във фейсбук или като цъкнете тук. Необходимо е да спазите всички условия, за да вземете участие. 

*Продуктите са ми предоставени за тест от PR. Постът не е спонсориран!

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари