Unboxing: Douglas & Beauty Zone Advent Calendar 2019 - Beauty* ||| Разопаковане на календара на Douglas & Beauty Zone 2019

Здравейте, приятели!


Тази година имах възможност да отварям няколко Коледни календара и реших да ви споделя съдържанието на всеки от тях и дали според мен си заслужават. Всяка година, календарите са сравнително подобни, затова смятам, че може би ще ви е полезно за следващата година. Също така, потърсих информация и за продуктите, в публикациите ще има линкове за всички или за част от тях. Има и калкулация за стойността на продуктите в календара. 
В последните две години пиша постове с известните за мен календари на пазара у нас, но за първа година, имам възможност лично да притежавам такива. Оказа се доста по-зарибяващо от очакваното. Има нещо специално в това да откриваш малка изненада всеки ден до Коледа. 
Започвам с календара на Douglas & Beauty Zone. Цената на този календар беше 49.99 лева и доколкото знам, вече не е наличен. В края на публикацията съм обобщила и цената на артикулите в него и дали си заслужава. 

*Към всеки календар върви прикачена книжка с много ценна информация, която ви съветвам да не изхвърляте, ако се интересувате от състав на продуктите, полезна информация за начина им на използване, срок на годност след отваряне и още. Изключително полезна ми беше на мен тази книжка, защото както знаете, се интересувам от състав, а имаше и картинки с информация как точно се използват ампулите, която също ми послужи. 
Качеството на самия календар не се е променило от преди 2 години, когато купих подобен за подарък. Един от по-скъпите варианти наподобяваше кутия за бижута и ми се стори доста по-стабилен и с по-лесно отварящи се прозорчета. При този, към края на календара, съвсем го бях разкъсала. Прозорчетата се отваряха лесно, но продуктите се вадеха трудно и подложката им влизаше навътре. 

Нещо, което отчитам като голям плюс е невероятния дизайн на календара. Тази година илюстрациите бяха страшно красиви. Идея за рециклиране - здравите страници на календара си изрязах и смятам да използвам като корица на картички догодина. 
Не съм подреждала продуктите по реда им на присъствие в календара, но съдържанието по дни можете да видите в highlights в Instagram.

УСПОКОЯВАЩА МАСКА ЗА ЛИЦЕ 
Количество: 12 мл
Цена: 5.99 лева

Много се надявах в календара да се падне поне една маска в такъв тип опаковка, за мое щастие имаше цели две. Маските са част от редовния асортимент на Douglas и стигат за 1-3 пъти. Харесва ми, че не са в типичния тип саше, тъй като в тях се губи голямо количество от продукта, а и е значително по-неудобно за изстискване. 

Количество: 12 мл
Цена: 5.99 лева

Подобен тип опаковки са много удобни за тестване на даден продукт. Не намирам същите маски в по-голям размер, затова предполагам, че се продават само в такъв тип капсула. Вече споделих защо ми допадат повече от сашетата.

Цена: 5.99 лева

Млякото ухае невероятно. Предлага се във вариант от 50, 200 и цели 400 мл. Цената е доста достъпна и ако е хубаво, ще го купувам и за напред. Планирам да споделям впечатления от продуктите, които ползвам, затова следете ме, най-вече в Instagram, където напоследък съм по-активна. 



Количество: 50 мл
Цена: 7.99 лева

Не съм ползвала мляко за премахване на грим от години. За последното такова, което ползвах, съм писала тук. Отново се предлага в три размера. 


Количество: 50 мл
Цена: 5.99 лева

Цена: 9.99 лева

Тази маска е от лимитираната Коледна колекция и не може да бъде намерена в редовния асортимент. Лист маските на марката са около 10.00 лева. Сложения линк е към подобна маска от редовните. 

Количество: 1.5 мл
Цена: 4.00 лева

Комплект от 5 ампули от всяка от сериите, струва 19.99 лева. В календара има общо 3 ампули, от различните видове. Това от една страна е добре, защото можете да тествате дали ще ви допаднат като усещане и дали няма да предизвикат реакция. От друга страна, може да не видите ефекта напълно. Все пак, смятам, че е доста добър вариант да пробвате продуктите и да прецените дали искате да си закупите целия комплект от 5 ампули. 

DOUGLAS CLEAR FOCUS ПОЧИСТВАЩА АМПУЛА
Количество: 1.5 мл
Цена: 4.00 лева

Харесва ми, че ампулите са подходящи за всеки тип кожа - имаме озаряваща, почистваща, подхранваща и хидратираща. 

Количество: 1.5 мл
Цена: 4.00 лева

Количество: 30 мл
Цена: 3.99 лева

Количество: 24 гр
Цена: 2.99 лева

Нямам вана и не използвам тези по хотелите, от хигиенични съображения, но планирам в края на зимата да си направя СПА ден, посветен изцяло на крачетата и ще използвам кубчето тогава. 
Количество: 30 мл
Цена: 3.99 лева

Ако трябва да бъда честна, един крем за ръце в календара много ме зарадва, втория вече ми беше излишен, но пък и двата имат уникален аромат и вторият вероятно ще отиде за подарък. И двата са пълноразмерни, така че не бих го отчела като загуба, по-скоро би бил страхотно допълнение към подарък за ваш близък. 

Количество: 12 мл
Цена: около 10.00 лева

Серията на Douglas с продукти с изчистен състав, винаги ми е била много интересна. Използвала съм само едно почистващо от нея и с удоволствие ще пробвам още нещо. Не е качена в сайта на Douglas, но открих продукта в немския им сайт на стойност 4.99 евро. Това означава, че у нас би се продавал за около 10.00 лева.

ЛАК ЗА НОКТИ
Количество: 10 мл
Цена: 7.90 лева

Не намирам същия в сайта. Ако не се лъжа, това са старите опаковки на лаковете на Douglas. Цената му трябва да е около 7-8 лева.

2-В-1 БАЗА И ТОП ЛАК
Количество: 10 мл
Цена: 13.90 лева

Хареса ми, че в календара имаше само два лака - един цветен и една основа. Преди години, купих календар на Douglas, но беше вариант с декоративна козметика и преливаше от лакове за нокти. Тук имаме само два, като и двата ще влезнат в употреба. 

Количество: 1 брой
Цена: 15.99 лева

Този молив го видях в почти всички вариации на календара. 

СИЛИКОНОВ ЛАСТИК ЗА КОСА
Количество: 1 брой
Цена: около 1.00 лев

Не намерих такива ластици да се предлагат в Douglas, но можете да ги намерите на изключително достъпни цени. Използвам такива, макар и да не съм много сигурна дали действително вършат някаква работа. 

Количество: 1 брой
Цена: 14.99 лева

Много се радвам на блендери за грим, тъй като имам няколко, които вече са за смяна. Не знам за вас, но аз така и не мога да намеря подходящ продукт, с който да ги почистя качествено. Този изглежда доста мекичък и с интересна форма - нямам точно такъв и ще ми е интересно да пробвам. 
Количество: 1 брой
Цена: около 2.60 лева

Комплект от 5 части в козметична чантичка, струва 15.99 лева. Естествено, можете да намерите подобни и много по-евтино. Ако трябва да бъде чества, тези бурканчета са ми излишни, но от друга страна разбирам, че за да има сметка и фирмата, която пуска тези календари на пазара, не може да има само пълноразмерни продукти. 

Количество: 1 брой
Цена: около 2.60 лева

Цената е калкулирана на база на комплекта, споменат по-горе и е приблизителна. Аз не използвам такива бурканчета вече, но преди си пресипвах козметика в подобни. В момента ми е много по-удобно да пътувам с продукти в мини-размер за пътуване, но ако не искате да рискувате и държите да използвате продукти, които сте сигурни, че няма да ви подразнят или предизвикат алергия, подобни бутилки и буркани, може да са ви от полза. 


Количество: 1 брой
Цена: 9.99 лева

Още един продукт, който ме зарадва, защото ще влезе в употреба. Перфектен е за дамска чанта и никак не е лош като качество - представлява стъклено бурканче с пулверизатор и пластмасово покритие с капаче. Отдавна искам да притежавам подобно нещо, за да не се налага на пътувания да нося цял парфюм и да се чудя дали ще го занеса и върна цял.

Количество: 1 брой
Цена: 13.99 лева

В такива календари пилите за нокти и други дребни аксесоари са обикновено за пълнеж, затова и много се зарадвах, когато видях, че имаме пила за нокти, която реално може да ви влезе в употреба и е доста добра като качество. Определено в случая не говорим за "пълнеж", а за продукт на висока стойност, който си заслужава и мен специално ме зарадва, защото аз лично правя ноктите си у дома (след няколко опита за гел лак и тотално съсипаните ми нокти всеки път) и рядко ходя на маникюр, затова и една такава пила ще ми влезе в употреба. 

СКОСЕНА ЧЕТКА ЗА ГРИМИРАНЕ НА ОЧИ
Количество: 1 брой
Цена: 15.99 лева

Количество: 1 брой
Цена: 15.99 лева

Много ми допадна, че ден 24 е най-големият подарък в календара. Така си представям и аз перфектния календар - последният ден да бъде нещо голямо, което да те остави с приятно чувство. Миглите са в много стабилна кутия с магнитно затваряне и вървят в комплект с лепило за тях, което е страхотно, особено ако не използвате изкуствени мигли по принцип и нямате специално лепило за тях. Не знам дали знаете, но ако си правите професионален грим при гримьор, слагане на мигли оскъпява грима с около 10.00 лева, ако използвате такива на гримьора. Затова и не е лошо да имате един чифт, за подобни случаи. 

ТОТАЛ: около 189.85 лева (сумата е приблизителна)

Ако трябва да класирам трите календара, бих поставила този на второ място. Причината са празните бутилки и ластичето. Ластичето обаче ще ползвам, затова по-скоро празните бутилки надделяха. 

Това беше съдържанието на календара с Beauty продукти, какви бяха останалите варианти можете да видите тук. Всяка година Douglas пускат все по-интересни варианти. Тази година имаха луксозен календар с техни продукти, който можеше да се използва като кутия за бижута, на по-късен етап. Имаха също така мъжки календар и календар с марки от високия клас.

В обобщение, мога да кажа, че съм доволна от календара и повечето от продуктите ще ми влязат в употреба. Любимите ми неща са атомайзера за парфюм, маските, блендера, крема за ръце и миглите. Изгледах доста видеа с другите им календари и смятам, че също са си заслужавали, освен може би Make Up календара, тъй като там нямаше такова голямо разнообразие и аз лично, не бих си купила такъв. Най-много за мен си заслужаваше Focus календара. В този ми липсваха повече грим продукти, може би и някоя мини палитричка. 

Какво е вашето мнение за съдържанието на календара? Бихте ли си купили такъв следващата година? Кое ви впечатли най-много и бихте искали да тествате?

Можете да ме последвате на следните места:

*Календарът ми е предоставен от Douglas & Beauty Zone.

Коментари