Favorites: Favorites & Disappointing Products - March 2019 ||| Любимци и разочарования - март 2019

Здравейте, приятели!

Отдавна не съм споделяла любимци за месеца. Миналата година стартирах доста силно с този тип постове, но в последствие сякаш нямаше чак толкова много нови любими неща, за които да споделям всеки месец. Тъй като се насъбраха, реших най-накрая да направя такъв пост, като този път ще споделя и няколко разочарования.
Любимците, за които споделям не са само за последния месец, част от тях са ми любимци от много време и не съм споделяла до момента.

Цена: 14 - 18 лева
От известно време си купувам за вкъщи кафе от Starbucks, като моля да ми го смелят за еспресо машина. Тъй като пия кафе у дома основно през уикендите, един пакет от 250 грама ми стига за около 2 месеца. Така погледнато, не го намирам за непосилна инвестиция, макар цената да е висока. Не съм голям експерт по темата, макар да пия кафе всеки ден, но определено вкусът е доста по-плътен и прави доста по-хубава пяна, от други марки, които съм изпробвала. Допада ми и определено, за момента, нямам намерение да го сменям. Изпробвам различните вкусове, но не мога да кажа, че имам любим, всички ми харесват. 

Цена: 21,99 лева

Ароматът на този парфюм е много пристрастяващ. За Коледа получих няколко парфюма на AVON като подарък, като за този нямах никакви очаквания, а се оказа, че ми допада най-много. Изключително траен е. Ароматът е много пролетен, свеж, лек, не натрапчив. Мирише на чисто и свежо. Опаковката също е много красива и изглежда луксозно, създавайки впечатлението за много по-скъп парфюм.  

Ръкавички Trend It Up
Цена: между 5-6 лева
До момента не съм имала такива ръкавички, но зимата ръцете ми са изключително сухи и реших, че ще се добра инвестиция. Определено се оказаха такава. Памучни са и не запотяват ръцете, което беше най-важно за мен. Бяха около 5-6 лева, може би дори по-евтини. Не съм ги виждала наскоро, надявам се да не са ги изтеглили от мрежата. 

Червило Bell*
Цена: 12,20 лева

Имам ревю за това червило тук. Обичам червени червила, а това ме спечели с трайност и комфортно усещане. Възползвам се да го нося максимално често, докато времето все още позволява. През пролетта и лятото, наблягам на по-телесни и розови тонове. Зарекла съм се да си купя още един цвят. 

Скраб за устни Balea
Цена: около 3,00 лева
Слагам го на границата между любимците и разочарованията, тъй като все още не мога да преценя към коя от двете категории пасва най-добре. Първоначално беше абсолютно разочарование - не усетих никакво ексфолиране, беше като малко по-груб балсам за устни. С използването, става по-груб и към момента мога да кажа, че усещам устните си достатъчно добре ексфолирани след употребата му. Не ме дере и не разранява устните, което за мен е важно, не обичам прекалено абразивните ексфолианти за устни, тъй като имам чувствителни, лесно разраняващи се устни. Ароматът е страхотен. Цената също беше доста добра, но е лимитирано издание и не знам до кога ще може да бъде намерен. Имайте предвид, че както и на опаковката е изписано, ексфолиращите частици са кокосово брашно, което ако сте ползвали знаете колко фино е, следователно не може да очаквате абразивността на захарен ексфолиант, например.

Цена: 20,90 лева (в момента намалени на 15,67 лева)
Стигнахме и до разочарованието. KALAPOD.BG е любимият ми сайт за обувки, тъй като предлага голямо разнообразие на доста достъпни цени. Имала съм невероятни попадения и до момента никога не съм била разочарована. Още докато правих поръчката си имах едно на ум за белите обувки. Въпреки това, реших да поръчам. Цената не беше намалена когато ги поръчвах. В момента са намалени на 15,67 лева, което предполагам е резултат и от ужасната обратна връзка, която върнах за тях. На снимката не си личи, но цветът е изключително захабен, на места направо жълт. Очевидно са седели дълго в някой склад. Подметката е надрана. Реших да не ги връщам, тъй като са изключително удобни и ще успея да ги вържа с някоя по-небрежна лятна или пролетна визия. Това няма да ме откаже да поръчвам от сайта, тъй като всички останали обувки до момента са били с добро качество, но бели обувки - никога повече!
Това бяха любимците ми и това, което ме разочарова през март. С пазаруването онлайн винаги има риск, затова и не отчитам разочарованието като нещо грандиозно, но определено ще си имам едно на ум. Скраба за устни на BALEA е бюджетно попадение, ако не търсите силно абразивен скраб, а по-скоро съвсем леко олющване. Парфюмите на AVON също са нещо, което силно препоръчвам, ако си търсите трайни аромати на достъпни цени. Кафето от Starbucks е глезотия, но защо пък не.

Споделете ми Вашите любими продукти за последния месец? 

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари