Unboxing: My Full Box January 2017 + GIVEAWAY ||| Разопаковане на My Full Box януари 2017 + НАГРАДИ

Здравейте, приятели!

Отдавна не си бях поръчвала абонамента кутия, все още съм затрупана от продукти от предишни. My Full Box предизвика интереса ми и реших да пробвам.
My Full Box е сравнително нова на пазара, изцяло козметична кутия. Марките в нея са интересни и от по-трудно достъпните на нашия пазар. В предишни издания е имало продукти на ELF, SLEEK, KIKO MILANO и други марки, които не се предлагат по нашите магазини и дрогерии.
Цената на кутията е малко по-висока от тази, която по принцип съм склонна да дам - 33 лева с доставката. Въпреки това, гледайки предишните издания, струва ми се - изплаща си цената. Можете да разберете как да поръчате от тук. Кутията за миналия месец декември, определено ме впечатли, което беше и причината да поръчам тази за януари.

Обявените марки за януари бяха L'Oreal Paris и MakeUp Revolution London. Като допълнителен бонус, този месец всяка кутия е различна, така че няма опасност да четете 20 еднакви ревюта.
Без повече приказки, нека погледнем към съдържанието на моята кутия. Повечето марки в кутията са ми непознати. Продуктите са общо осем - три в оригинален и няколко в мострен размер. Приблизителната стойност на всички продукти в кутията се равнява на 90 лева (според картончето в кутията).


MakeUp Revolution London - Продукт/продукти на стойност 10 лева


Във всяка кутия има продукт на марката, като той е изненада - може да бъде всичко от червило до палитра. На мен са се паднали червило в прасковен цвят и сенки в тъмно син нюанс. И двата цвята не са моите. Определено съм разочарована в това отношение, защото очаквах нещо повече или поне по-свежо като цвят. На други момичета се е паднала палитра на марката, което щеше да ме зарадва много повече. Това обаче е въпрос и на късмет.


L'Oreal Paris Elvital Planta Clear Shampoo - 250 ml


Очаквах продуктът на L'Oreal да е от декоративната им козметика и някак си останах разочарована от този шампоан. Имам проблемен скалп и от известно време лекувам доста упорит пърхот, затова и съм много предпазлива към всеки шампоан, който изпробвам. Този съдържа 3 чисти етерични масла от чаено дърво, масло от бергамот и масло от лавандула. Предназначен е за чувствителен скалп и може би ще му дам шанс. Шампоана е вносен, предполагам от Германия, защото всички надписи са на немски. Не съм го виждала у нас все още.


Laura Geller Beauty Baked Balance-N-Brighten - 1,8 грама


Пудра за коригиране и озаряване. Това е може би най-интересния за мен продукт в цялата кутия. Пудрата ми се вижда много тъмна за моята кожа, но би свършила добра работа като бронзант. Марката е американска и предлага доста интересни продукти, можете да погледнете тук. Не виждам да доставят до България. Определено ми е интересно и ако проявите желание бих могла да споделя и ревю за тази пудра.


Elizabeth Arden Eight Hour Cream - 5 ml


Крем за лице, които обещава хидратация в дълбочина и защита от вредните влияния на околната среда. Не съм ползвала нищо от марката. Мострата е малка, но според мен би могло да се създаде достатъчно добро впечатление за един продукт за лице от това количество. 


OPI Nail Polish - 3,75 ml


Харесвам лаковете на марката, обикновено с тях ме лакират, когато ходя на маникюр. В колекцията си имам само един техен лак, с този стават два. Количеството е уникално малко, чак се притеснявам да не загубя някъде бурканчето. Цветът много ми харесва и ще си го използвам с удоволствие. От всичко в кутията това е най-точното попадение по отношение на личния ми вкус.


TIMEBOMB Hand to Hand Combat Hand Cream - 30 ml


Крем за ръце, които се бори с процеса на стареене. Никога не е излишен нов крем за ръце. Марката е нова за мен, но изглежда доста интересна. Специализирана е в бялата козметика. От официалния им сайт не успях да разбера произхода. Количеството е идеално, не обичам кремове за ръце в огромни опаковки. 


trilogy Vital Moisturiser - 20 ml


Втори крем за лице в една и също кутия. Този избор малко ме разочарова. Марката обаче ми привлече вниманието - натурална е и не тества върху животни. Централния офис е в Нова Зеландия. Отново не виждам да доставят до България. 


Това беше съдържанието на моята кутия за месец януари. 


ПРИКЛЮЧИЛ!😍
Реших да споделя част от съдържанието на кутията с една от Вас. Част от продуктите, за които прочетохте по-горе, както и допълнителни изненади от мен, ще може да спечелите, ако посетите фейсбук страницата на блога (цък) и изпълните указанията, посочени там. Всички продукти, които ще включа в кутията, ще разкрия 1 седмица преди края на играта, те са закупени изцяло с мой лични средства. 

Поръчвали ли сте My Full Box? Какво е мнението Ви за кутията?

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

  1. Участвам с удоволствие, но какво са условията в фейсбук не пише 😘

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Реших да не ви държа в неведение, затова пълните условия за участие са публикувани във фейсбук страницата на блога.

      Изтриване
  2. Привет ! Интересна кутия и да си призная не знаех за нея :) Мое би ще я поръчам другия месец :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много се радвам, че е било полезно :) Аз доста се чудих дали да поръчам, но най-накрая се реших :)

      Изтриване

Публикуване на коментар