Top 5: Most read posts 2016 III Топ 5: Най-четени публикации през 2016

Здравейте!

По повод годишнината на блога реших да Ви споделя 5-те най-четени публикации, от създаването му до сега.
На 18.01.2017 година се е появила първата публикация в All about... Действително блогът съществува от малко по-рано, но на тази дата прехвърлих всички публикации на този адрес и хостинг и това смятам за начало и рожденна дата на блога. 

Връщайки се назад, наистина не мога да повярвам, че е минала цяла година. Започнах на шега, без амбиции. В главата ми имаше цял куп хаотични мисли, които исках да подредя по някакъв начин, исках да имам място, където мога да споделям тези мисли. В ежедневнието ми (работя в екип изграден само от мъже) няма много хора, с които мога да говоря за козметика. Искаше ми се да имам възможност да споделя част от мислите си, любопитните факти, на които попадам понякога, впечатленията си. И така... появи се All about...

За блога ме амбицира Маги от Ice Magy, която за жалост напоследък няма много време за прекрасния си блог. Преди да започна буквално изчетох целия нейн блог за един ден. Винаги съм обичала да пиша, но не бях сигурна дали ще мога да пиша за козметика. Може би не си давате сметка колко трудно е да успееш да изкажеш адекватно, изчерпателно и компетентно мнение за продукт, който на човек с различна кожа и особености може да подейства коренно различно. И до ден днешен изпитвам този страх. Аз самата чета много блогове и се е случвало, макар и рядко да си купувам много хвален продукт и да се разочаровам от него. За щастие, това се случва рядко и най-често благодарение на тези блогове успявам да се предпазя от лоши покупки. 

Мога да говоря още дълго, но за да не ви отекчавам, ще премина към темата на публикацията. Ако имате въпроси към мен, можете да ги зададете в коментарите.

За тази една година в блога са публикувани общо 67 публикации, от които 5 са били най-четени - две от тях са и най-коментираните в блога. 

№ 5

#ONE BRAND FOCUS# Козметика Aura

Много любима моя публикация, която според мен трябваше да заеме дори по-предна позиция. Козметика Aura беше много добро откритие за мен и се превърна в любима марка декоративна козметика за годината. Смятам, че в ценовия си клас, марката определено предлага много интересни продукти с добро качество. 

№ 4

Handmade cosmetics by Сапунена работилница II*

Отново любима марка и публикация, върху която много съм се старала (всъщност старая се много върху всички публикации, така че това не е критерии :D). Продуктите на сапунена работилница са ръчно правени, натурални и със страхотен състав. Със сигурност ще четете за тях и през 2017 година.

№ 3

Empties #2 (Празни опаковки) + VIDEO

Най-дългият ми пост с празни опаковки - мисля, че не съм имала повече събрани на куп празни опаковки от този пост насам. Публикацията е придружена с видео, което е още един плюс на този пост. Видеото има най-много гледания в youtube, така че - абсолютен фаворит.

№ 2

Essence Pure Skin - ленти за премахване на черни точки
http://todopara2016.blogspot.de/2016/05/essence-pure-skin.html


Много харесвам тези лентички и се радвам, че поста е бил интересен и за Вас. За мен лично освен интересен, този пост би могъл да бъде и много полезен, особено ако се интересувате какво е влиянието на отделните съставки.

№ 1

Golden Rose Velvet Matte Lipsticks #03


Почетното първо място според мен не е случайно. Ако сте чели любимите ми публикации за 2016 тази е сред тях. Вложих много старание в тази публикация и смятам, че снимките са сред най-сполучливите в блога.

Тук е моментът да благодаря на всички Вас, които четете блога ми. Изминалата година, за мен, беше до голяма степен обвързана с блога - поставих неговото начало, развивах го и макар понякога да не бях много активна се стараех да ви представям интересно и качествено съдържание. Надявам се през 2017 да направя много повече (надявам се най-вече да събера смелост да Ви се покажа).

Благодаря на всички Вас, че следвате, подкрепяте ме и коментирате. За мен това значи много и ме мотивира да не се отказвам макар понякога да е много трудно. Без Вас това мое местенце едва ли щеше да издържи цяла година, особено под напора на ежедневните задачки и натоварения работен график. Благодаря, че Ви има и отделяте време от Вашия също толкова забързан живот.


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

Публикуване на коментар