Unboxing: KIBRIT February 2018 (Sunday morning) ||| Разопаковане на Кибрит февруари 2018 (Събота сутрин)

Здравейте, приятели!

Днес ще разопаковаме една нова за мен абонаментна кутия - лайфстайл кутията Кибрит, чиято тема за този месец беше "събота сутрин".
Кибрит е нова на пазара абонаментна кутия, която е стартирала през Декември 2017 с кутията "Кибритена Коледа". Допада ми, че освен храна и козметика, в тази кутия можете да намерите и други дреболии - книги, рецепти, чаши и др. Има по малко от всичко и за всеки вкус. Кутията се предлага в два варианта - за жени и мъже. Цената е малко по-висока от тази, която съм свикнала да давам за такива кутии - 29,90 лева + около 5 лева за доставка. Темата е различна всеки месец и до момента продуктите са много добре съобразени с нея. Повече можете да научите на сайта им
След това дълго въведение, нека преминем и към кутията за февруари, чиято тема ме спечели и реших да прежаля малко по-високата сума, за да видя с какво ще ме изненадат. Както Ви споделих в Инстаграм и Фейсбук, няколко неща ми направиха първоначално много силно впечатление, сравнявайки тази с други кутии, които съм поръчвала.

Като размер кутията е доста голяма, значително по-голяма от Good Box, но не беше пълна и имаше доста празно пространство, така че това не е от голямо значение. Наистина ме впечатли картичката, която беше персонализирана и е адресирана конкретно към мен (самото послание е еднакво във всички кутии). На картичката са обозначени продуктите и размера, но не и цените на всеки. От други кутии съм свикнала с това и до някаква степен ми липсваше. Всички продукти са пълноразмерни, което също много ми хареса.
Крем за ръце Organic Shop
Не съм пробвала нищо на марката и ще ми е интересно, макар че както сте видели в поста тук, определено нямам нужда от още един крем за ръце. 

Борова вода Damascena
От Damascena явно са сменили опаковките на флоралните си води и в момента изглеждат прекрасно. Самите шишенца също са различни. Изглеждат стъклени, но всъщност са от по-стабилна пластмаса. Много по-луксозно изглеждат по този начин. Самата борова вода съм ползвала и преди и много ми допадаше. Използвах я като я впръсквах в корените на косата и като тоник за лице. Повече за нея и за флоралните води можете да научите от публикацията ми тук.
Кокосово брашно Dragon foods
Може би най-любимото ми нещо, нямам търпение да сготвя нещо с това брашно. Колебая се между мъфини и палачинки, но сигурно ще се палачинки. Щеше да е готино ако от екипа на Кибрит бяха добавили някаква картичка с рецепти, каквито имаше в Коледната кутия. 

Курабийка с ананас и портокал KOOKIE CAT
Отдавна искам да пробвам тези курабийки, но не знам защо винаги се спирам на тези на Курабийница и ги оставям за следващ път. Този път имам тази възможност и много се надявам да ми харесат.

Солети от лимец LimezZzki
Хапвала съм тези солети и много ги харесвам. Като цяло съм фен на солетите с лимец, независимо от марката. Винаги, когато ми се хапва нещо малко и на крак, предпочитам нещо подобно, което засища, без да е прекалено калорично.

Чай English tea shop
Още една марка, която не съм пробвала. Нямам търпение, защото вкусовете звучат много примамливо. Хареса ми, че бяха специално опаковани, а не просто разпръснати из кутията. Тази мисъл за детайлите кара кутията да изглежда много луксозно, което ми харесва.
'Шоколад' от Джоан Харис
Първоначалната ми реакция беше: - "Леле, колко е Instagramable!". Като цяло обаче, имам определен вкус за книги, както всеки човек, и не съм сигурна дали е моята книга. Разбрах, че имало филм с Джони Деп по нея и се чудя как изобщо съм го пропуснала, особено след като има 5 номинации за Оскар. Смятам да прочета книгата, след което да изгледам и филма.

В обобщение, мога да кажа, че ако в бъдеще отново ми хареса тема на кутия, бих поръчала със сигурност. Допадна ми кутията, това което намерих вътре и начина, по който беше представено всичко. 

Какво е вашето мнение? Харесва ли ви съдържанието на кутията? Бихте ли поръчали? Коя е любимата ви абонаментна кутия?

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари