Top 5: Most read posts 2017 III Топ 5: Най-четени публикации през 2017

Здравейте, приятели!

Продължавам с равносметката на изминалата година. Споделям Ви най-четените публикации в блога за изминалата 2017 година. Ако сте пропуснали някоя от тях, сега е момента да си наваксате.
Тази година имах по-малко публикации, сравнено с 2016 година, като много малка част от тях успяха да постигнат голям брой прочитания. Отдавам го на редица фактори, най-вече честите ми и дълги липси от интернет пространството.

Най-четените постове за 2016 година можете да си припомните тук.

Подредила съм публикациите от 1 до 5 спрямо броя четения, като на първо място е най-четената за годината. Номер едно успя да влезе и в топ 10 най-четени публикации в блога от създаването му до момента, което ме прави много щастлива. Тук е моментът да Ви благодаря за подкрепата и това, че посещавате и следите блога ми. 

Номер 5

Харесвам този пост страшно много, защото въплъщава това, което блоговете бяха едно време - трибуна, на която да си излееш душата и мислите. По времето, когато го писах наистина имах нужда от него и писането му много ми помогна да си изясня някой неща. Видях и подкрепа във Вас, което също ми подейства много ободряващо. Включих го и в личните си фаворити за 2017 година.

Номер 4

Постовете за любимци са сред най-четения тип публикации. Всички постове за такива имат висок брой четения. Разбирам го, защото аз също обичам да чета любимци. Не се изненадвам, че точно тази е в топ 5, тъй като обединява любимците ми за цялата година и съответно там са най-заслужилите продукти. Освен това е актуална и днес, с изключение на дезодоранта, в който се оказа, че все пак има алуминиево съединение.


Номер 3

Третото място на тази публикация доста ме изненада. Харесвам си я, разбира се, но когато я пишех не очаквах да предизвика такъв интерес. Към момента това е любимото ми червило и се чудя дали да редактирам първите си впечатления или да ги оставя така. 

Номер 2

През 2016 не успях да пусна много ревюта и се радвам, че това видя бял свят и се хареса. Към днешна дата това е и най-любимият ми фон дю тен за цялата година, така че намирам за заслужено предното му място в тази класация.

Номер 1

Този пост стана популярен изключително бързо, което може само да ме радва. Джъмбо покупките са много интересни и за мен, много харесвам подобни видеа и публикации, затова се радвам, че успях да направя такава.


Това бяха най-четените публикации за 2017 година. 

Какви публикации искате да виждате повече през 2018 година? 

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

Публикуване на коментар