What I got for Christmas ||| Какво получих за Коледа

Здравейте, приятели!

Забелязвам, че този тип постове са много харесвани и търсени, затова реших и аз да направя такъв тази година. По никакъв начин не искам да се хваля, а и сами ще видите нещата не са много и не са особено скъпи. Важното са не подаръците, а хората, които ви ги подаряват и емоциите покрай празника.
Тази година знаех какво ще получа и с изключение на една-две изненади, нямаше нищо неочаквано или такова, от което не съм споделила пред близките си, че имам нужда. Не успях да снимам част от нещата, но ще се опитам да оставя линкове към тях или да ви разкажа какви са.

Епилатор Braun SE 5-329
Моделът не е нов, дори е доста остарял, като се има предвид, че вече на пазара са пуснали 9-та версия. Въпреки това е в пъти по-хубав от стария ми, вървеше в комплект с четка за лице и най-важното не беше безумно скъп. Не държа да получавам скъпи подаръци, тъй като не искам да вкарвам в преразход близките си. Закупен е на "черния петък" от eMAG за около 90 лева и е реално най-големия ми подарък, от който имах най-голяма нужда. Комплекта намерих да се продава в сайта на enzo.bg тук (не го намирам в eMAG). Смятам да напиша ревю за него и четката, когато ги пробвам. Съдържанието на комплекта е епилатор, кабел, четка за лице, охлаждаща ръкавица, калъфче, четчица за почистване на главата и комплект батерии за четката. 

Комплект REFAN PASSION FRUIT
Много сладък комплект от 5 части, който беше също така сладко опакован, но за съжаление нямам снимка. Съдържа масло за тяло, дезинфектант за ръце, мини парфюм, масло за тяло и душ гел. Имала съм и преди продукти от същата серия и аромата много ми допада. За една Коледа преди 2 години получих маслото за тяло, душ гела и рол-он. Прави ми впечатление, че душ гела тогава беше по-виолетов, докато сега е по-син, явно са сменили формулата или използваните оцветители. До момента не съм писала ревю за тези продукти и може би е крайно време да го направя. Споделете ми дали проявявате интерес.

Пижама с еленче
Бях споделила, че много искам Коледен пуловер с еленче, но тъй като не са ми намерили такъв получих тази супер сладка пижама и честно казано ми допада повече от пуловер. Пуловера мога да нося много по-рядко, докато пижамката мога да си нося през целия декември вкъщи или да спя с нея. Няма определена марка, но е супер сладка и си я обожавам.

Кутия за чай и 180 пакетчета чай BOTANICAL
Следващия подарък получих в две огромни кутии. Кутията за чай е ръчно изработена и е от Орешак. Можете да я погледнете тук. Има 12 отделения, като всяко събира по 10 пакетчета чай. Чая получих отделно в луксозна кутия с 180 пакетчета, с които да попълня съдържанието. Чайовете са на марка, която не бях пробвала до момента - botanical. Оказаха се много приятни. Има няколко вида, като най-интересен се оказа този с вкус на роза, какъвто не бях изпробвала до момента.

Ръкавици и декорация еленче
От много близка приятелка получих като подарък чифт ръкавички и този елен, който страшно много харесах. Бях гледала подобен в клип на Антоанет Попова и много исках подобна декорация, не бях споделяла с никого и когато го видях наистина се зарадвах. Ръкавичките харесвам не по-малко, тъй като са много топлички и елегантни. 

Останалите два подаръка, които получих, не успях да снимам. Единият е одеяло от Dormeo, а другия топъл шал. И от двете имах нужда и смятам, че са много подходящи за зимата подаръци. Аз самата заложих на уюта и практичността, когато избирах подаръците за близките и приятелите си. За съжаление, покрай еуфорията не успях да им направя снимки.

Какви подаръци получихте вие за празниците? Споделете ми в коментарите кое предпочитате - да подарявате или да получавате подаръци.

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

  1. Здравей! Винаги са ми интересни подаръците, просто носят един заряд от обич и грижовност в себе си. Ние рядко си правим изненади, даже мъжът ми , ако ми купи нещо без мен обикновено звъни още от магазина да се похвали, но тази година той и баща ми ми дадоха пари, за да си избера нещо. Иначе от децата получих фон дьо тен на Есте Лаудер, смеем се, че шишенцето е направо скъпоценно, но пак не беше изненада, защото трябваше да си избера цвят. Досега съм го пробвала само веднъж, защото той е по-специален, прави един кадифен филм и задължително трябва да е с дневен крем и база под него. Аз си подарих нещо, което не пропускам нито една година - календар със снимки за всеки ден. Този път отидох малко късно и бяха доста избрани, взех си със изгледи от Ню Йорк.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много се радвам, че сподели :) Когато става въпрос за по-скъпи подаръци е по-добре човек да се консултира, вместо да разчита на елемента на изненадата, за да не се окаже накрая, че е дал много пари, а подаръка не пасва на човека като цвят, размер или лични предпочитания. И за останалите подаръци важи същото, за мен е важно да правя значими подаръци на хората и за това е важно да знаеш от какво има нужда човек, което изисква малка консултация, понякога. Получила си страхотни подаръци! Фон дю тена на Есте Лаудер не съм пробвала, но се надявам в скоро време да се случи :)

      Изтриване
    2. И на мен ми беше интересен. Нямам много продукти от висшият клас козметика, предимно няколко парфюма и сенките Нейкд на УД, но си ги ползвам с удоволствие. Сигурно бих имала повече неща, но се притеснявам да пазарувам от сайтове, предпочитам от физически магазини, а там са на много високи цени.

      Изтриване
    3. За съжаление си права, а и някой сайтове предлагат козметика, която не можеш да бъдеш сигурен, че е оригинална. Другия минус е, че може да не си уцелиш цвета :(

      Изтриване

Публикуване на коментар