Review: A FOR AVOCADO - avocado oil ||| Ревю: A FOR AVOCADO - авокадово масло

Здравейте, приятели!

Рядко пиша ревюта на натурални продукти, което е наистина жалко. Днес съм обърнала внимание на едно много интересно масло.
Обожавам авокадо, но не можех да си представя да го използвам за друго, освен за ядене (попадала съм на рецепти за домашни маски за коса, но не съм си правила). Ако не беше Good Box, вероятно така и щеше да си остане. Благодарение на кутията имах възможността да пробвам маслото от авокадо на A for Avocado и да ви споделя мнението си за него.
A for avocado е много интересна за мен марка. Всичките им продукти са на основата на масло от авокадо. В асортимента им има крем за дневна и нощна грижа, лосион за тяло, два дезодоранта, крем за слънце и серум за лице. Продуктите им са натурални.

От сайта им научих за авокадовото масло следното: "Авокадовото масло е едно от най-дълбоко проникващите в епидермиса натурални масла. Богато на антиоксиданти, аминокиселини, лецитин, калий и фитостероли, то активно хидратира кожата и я предпазва от свободните радикали, които нарушават еластичността й. Така кожата остава подхранена, мека и гладка. Маслото от авокадо изглажда бръчките и предотвратява появата на нови. Притежава естествен UV филтър. Подхранва скалпа на главата и придава блясък на косата."

Маслото, което имам е в тъмно бурканче с пипета, но доколкото виждам са променили опаковките и вече е в прозрачно стъклено шише. Тъмните са много по-добър начин за съхранение и не знам защо са решили да променят опаковката. Единствен недостатък на старата беше хартиеният етикет.
Цената е 12,50 лева за количество от 30 милилитра, което може да ви стигне за цяла вечност или поне при мен стигна за страшно дълго. 

Аромата е приятен, леко сладникав. Цветът е жълтеникав (при нанасяне не оцветява кожата). Самото масло не е гъсто и много лесно се борави с него. Нанася се приятно и не се усеща тежко върху кожата (да не кажа, че въобще не се усеща, че сте нанесли нещо). Попива бавно, но не оставя мазно усещане. 
Лице
Подходящо е за всеки тип кожа, но се препоръчва силно за суха, чувствителна и зряла кожа. Комедогенният му индекс е нисък. За съжаление ефектът не беше какъвто очаквах. Действително хидратира и освежи кожата ми, но избиха и доста пъпки. Дори през специалните дни от месеца не ми излизат много, но докато използвах маслото положението беше наистина зле. Естествено, спрях употребата му и положението се нормализира. Това естествено си е до кожа и факта, че при мен има такъв ефект, не значи, че би имало същия при всеки.

Посоченото горе ме отказа категорично да го използвам върху лицето си, било то и в състава на маска за лице.

Нокти
Втората ми идея беше да го използвам върху кожичките на ноктите и върху самите тях. Тук забелязах ефект. Доста мързелива съм и вместо да си забъркам някоя домашна рецепта го нанасях директно върху нокътната плочка с памучен тампон. В интернет намерих следната рецепта, но не е лично пробвана от мен и не мога да дам мнение от първа ръка: "На 1 супена лъжица масло от авокадо се добавят 2-3 капки етерично масло лимон. Сместа да се нанася на ноктите всеки ден и да се масажира 15-20 минути.

При мен, в комбинация с други методи за заздравяване на ноктите, определено имаше ефект, но не толкова забележим, както на маслото от сладък бадем - подробно за него тук.

Коса
Чудех се дали да е в домашна маска или директно. Мързеше ми да си направя маска, но предполагам, че ефектът щеше да е много добър. Избрах мързеливия начин и добавих няколко капки към шампоана си.

Не успях да забележа ефект. Може би количеството, което добавих не е било достатъчно или това не е правилният начин за употреба. При повторна покупка бих изпробвала да го нанеса директно по дължините на косата.

Тяло
В интернет прочетох, че може да се използва за антицелулитни масажи и с цел да не стане като с всички масла, които не успявам да изразходя на време - реших да пробвам. Забърках си домашен скраб само от 4 съставки - утайка от кафе, кафява захар, масло от авокадо и една капка етерично масло от портокал (за аромат - можете да го пропуснете, ако нямате). Пропорциите са на око. Част от количеството използвах и директно като втривах в кожата.
Определено това беше удар в десетката и скраба се отразяваше много добре на кожата ми като чувствително я омекотяваше на допир. Такива домашни скрабове са доста мазни и цапат банята, затова трябва да сте внимателни и да почиствате старателно след употреба, това му е недостатъкът. Директно върху проблемните участъци не забелязах някакъв уау ефект, но определено чувствах кожата си по-хидратирана. Не съм пробвала метода с вендузи, но според мен той би имал най-добър ефект върху целулита.

От всички изброени приложения, нанесено върху тялото ми допадна най-много. Изобщо не усещах, че съм нанесла масло, трябваше да пипна кожата, за да видя дали е попило или не. Определено бих си го закупила отново, за да го включа в същия скраб.

Беше ми много интересно да пробвам това масълце, но ми отне време да му намеря правилното приложение. Ако Вие сте намерили и друго такова, което работи за Вас, ще се радвам да ми споделите как го използвате и Вашата домашна рецепта с масло от авокадо.
Използвали ли сте масло от авокадо? Какви са вашите впечатления? 

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари