To be a blogger: Favorite posts 2017 ||| Любими публикации за 2017

Здравейте!

Почти неусетно си отлетя още една година. Миналата година, горе-долу по същото време, Ви споделих любимите си публикации в блога за изминалите 12 месеца. Тази година реших да повторя и макар да беше доста слаба година с почти незначителна активност през летните месеци, надявам се чрез този пост да си припомните част от публикациите през 2017 година.
Както и преди, посочените постове не са най-четените, но са най-близките до сърцето ми, най-дълго писаните, най-старателно подготвяните, тези с които съм най-горда. Когато нахвърлях публикациите, както и сами ще видите, осъзнах че повечето са лични и свързани с мен. Не, че няма ревюта на продукти, има. Въпреки това, личните публикации са ми по-любими и бих искала да ви ги припомня. Ако пък за първи път попадате в блога ми, това е чудесна възможност да ме опознаете.

Годината беше тежка, особено в професионален план. Бях затрупана от толкова много работа и напрежение, че едва поглеждах блога. Промени имаше и в личен план - изнесох се на ново място, което също се отрази на свободното време и мотивацията ми. Дълго време ми отне да свикна с новата обстановка и все още не съм сигурна, че съм свикнала. Мотивация ми липсваше и по ред други причини. Пишейки това осъзнавам, че годината определено беше трудна и това си пролича и отрази на блога. Въпреки това се стараех да ви припомням за себе си, поне един път в месеца.



ЯНУАРИ

Първите два месеца на годината стартирах доста силно с изграден график от по 2 публикации на седмица и стриктно следване на плана. Затова и за януари ми е може би най-трудно да харесам само една публикация. Има и ревюта, има и публикации, които отлагах цялата 2016 и съм публикувала едва 2017 година. Има доста неща, но поста с най-четените избрах за най-любим. Смятам да направя такъв и за тази година.

ФЕВРУАРИ

Февруари също беше сравнително силен месец за блога, в който се престраших да ви допусна по-близо до себе си с този таг. Това е и най-коментираната публикация за годината. Разбрах, че част от вас споделят странностите ми или по скоро тези черти, които съм смятала за странни. Обичам да чета такива публикации, оказа се обичам и да ги пиша. Беше ми интересно да избера 25 факта, с които да ви се представя и се надявам да вас също да е било интересно да ме опознаете чрез тях.

МАРТ

Отново лична публикация, която направих за първи път в блога, за съжаление не предизвика интерес и получих сравнително малко въпроси, което обаче не ме е обезкуражило и бих пробвала отново. Интересно ми е да отговарям на въпроси и наистина бих се радвала да ми задавате повече такива, независимо дали за подобен тип публикация или под някое ревю или друг тип пост. С удоволствие бих отговорила на това, което ме питате.

АПРИЛ

Е тук нямах избор, само една публикация е. Въпреки това си я харесвам - дълго подготвяна беше, дълго обмисляна. Фактите бяха проучвани старателно, а самите флорални води бях тествала достатъчно дълго, за да споделя адекватно мнение. Намирам я за една от полезните в блога и се надявам наистина да е такава. 

МАЙ

Отново месец със само една публикация, но отново любима. Може би няма да забележите, но е първата правена с по-добра техника. Повечето снимки в блога ми са с ниско качество, докато тази е със значително по-хубав фотоапарат. За съжаление е първата и последната. Композицията също не е впечатляваща. Надявам се в бъдеще снимките в блога да са със значително по-добро качество.

ЮНИ

2016 година очевидно е била годината на откровенията и на разкриването ми пред Вас. Този е един от най-личните постове от съществуването на блога изобщо. Мисля, че отговаря на много от въпросите, които аз самата си задавах. Писането на този пост ми помогна да подредя мислите си и да видя има ли блога бъдеще или вече не ми доставя удоволствие. 


Много приятен пост, който ме връща обратно към лятната ми почивка, където е правена и снимката. Ако водите блог със сигурност и вие предпочитате да прекарвате повече време навън през летните месеци, от което хобито ви малко или много страда. Все пак лятото е за почивка.

АВГУСТ

През август съм се стегнала до някаква степен, а и се появиха няколко заслужаващи си продукта, за които написах ревюта. Сред тях са и част от любимците ми за цялата 2017 година, които ще ви споделя съвсем скоро.

СЕПТЕМВРИ

През септември открих концепцията за капсулиран гардероб и буквално бях обсебена от тази идея. Посветих много енергия и желание в подготовката и изготвянето на такъв есенен гардероб. За съжаление през декември не намерих време да направя същото за зимния си гардероб. Надявам се да успея да си направя пролетен. 

ОКТОМВРИ

Много хубав спомен от една от запомнящите се почивки през изминалата година. Радвам се, че понякога се решавам на такива публикации, защото връщайки се към тях си припомням подробности, които съм забравила. 

НОЕМВРИ


Харесвам много тази публикация и я намирам за полезна, надявам се наистина да е такава. През 2016 година исках да напиша такава, но думите просто не идваха. През 2017 седнах и я написах за 1 час. Тази публикация ми напомня, че всичко опира до вдъхновение и на сила хубост не става.

ДЕКЕМВРИ
#blogmas #6: Christmas Haul: Jumbo + Cosmetics ||| Коледни покупки: Джъмбо и козметика

Най-бързо набиращата популярност публикация. Харесват ми и снимките към нея. Обожавам да пазарувам в Джъмбо и много пъти съм искала да седна и да ви споделя покупките си от там, но както казах и по-горе - няма ли вдъхновение, дори и най-интересните покупки не могат да ме накарат да седна и да напиша пост, който да си заслужава.

Това бяха моите лични фаворити от изминалата 2017 година. Надявам се през тази година да сте намерили нещо полезно за себе си в блога.

Споделете ми Вашата любима публикация или такава, която искате да видите през 2018 година.

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари