Books: Reading list - Winter 2018 ||| Списък за четене - зима 2018

Здравейте, приятели!

Преди 2 години, когато стартирах този блог, първата публикация беше списък книги за четене за 2016. Тогава планирах тематиката му да е именно такава, но много бързо смених посоката. Реших все пак да не изневерявам напълно на тази идея, затова днес ви споделям именно един книжен пост.
Четенето е едно от любимите ми хобита, но за съжаление, рядко намирам време за него. През студените месеци си мечтая за чаша чай, топло одеяло и книга. Почитател на книжните издания съм, нямам електронен четец и не смятам да си купувам. Любимите ми книги са тези за лично усъвършенстване, затова и не се изненадвайте, че именно с такива е пълен този пост. Обичам да чета и криминални романи. Обожавам стила и книгите на Дан Браун, макар да е осъждан от много хора. С нетърпение очаквах премиерата на "Произход" и естествено съм я включила в списъка. Поръчах си я онлайн и вече заема достойно място до останалите ми книги.

И тъй като смятам, че не само аз намирам зимата за идеалното време да се сгушите и да почетете, реших да ви споделя списъка си с книги за четене за идните няколко месеца. Освен посочените, има още цял куп книги, които искам да прочета, но съм се ограничила до бройка, която ми се струва реалистична. 

#Шефката - София Аморусо
Издателство: Киви
Страници: 264
Цена: 13,00 лева

След ревюто на Мариета реших, че трябва да прочета тази книга. Кратка е и според мен се чете на един дъх. Мариета я е прочела за ден, така че аз имам амбиции да се справя ако не за толкова кратко, то поне за един уикенд. Допада ми, че в книгата има място отделено за съвети по отношение на кариерно развитие. Все още не съм я чела и не съм сигурна каква част от книгата е отделена на това и до колко би било полезно, ако като мен сте минали през хиляди интервюта, но въпреки това ще ми бъде интересно. Причината да не съм я започнала все още е, че дочитам две други книги. 

GIRL CODE - Кара Алвил Лейба
Издателство: AMG Publishing
Страници: 176
Цена: 10,00 лева

Като описание и тематика книгата е много подобна на предишната. Вече започнах да я чета, но ще ви споделя повече, когато я завърша. В момента съм на такава вълна и имам нужда от надъхване и малко повече самочувствие. Книгата е насочена към жени предприемачи, каквато аз не съм. Това изобщо не означава, че няма да бъда в бъдеще, а и самия блог е до някаква степен бизнес начинание. 

Емоционалната интелигентност - Даниъл Голман
Издателство: Изток-Запад
Страници: 448
Цена: 22,00 лева


Най-амбициозният избор в списъка. Вече веднъж съм започвала и изоставяла тази книга. Доста трудна е за четене. Има доста факти, анатомия и физиология. Биолог съм и въпреки това ми е трудно да проследя мисълта на автора. Това я прави много интересна, но и наистина тежка за четене. От първите страници останах с впечатление, че фокуса е главно върху контрол на агресията, с което не мисля, че имам проблем. От описанието не останах с такова впечатление, но въпреки това смятам, че може да намеря нещо много полезно в нея и ще вложа необходимото време да я прочета. 

Страници: 288
Цена: 20,00 лева

Тази книга започнах в началото на зимата и ми остава съвсем малко да я довърша. Чета си я когато имам нужда от почивка на мозъка и голяма доза позитивизъм. Тя е от онези книги, които те надъхват да внесеш повече хармония в живота си. Именно от това имам нужда - хармония и уют. 

"Хюга се нарича всичко – от „изкуството да създаваш атмосфера на интимност“, „комфорт за душата“ и „липсата на дразнители“ до „да изпитваш удоволствие от наличието на успокояващи неща“, „споделени моменти на уют“ и „да пиеш какао на светлината на свещи“."

Произход - Дан Браун
Издателство: Бард
Страници: 528
Цена: 25,00 лева

За финал съм оставила книгата, която имам подозрения, че ще прочета на един дъх. До такава степен са ме омагьосвали другите книги на автора, че и тази сигурно ще подхвана и няма да мога да заспя докато не прочета до края. Действието се развива в Испания, страна към която изпитвам истинска любов и която бих посещавала отново и отново, и отново. Ще Ви споделя и малка тайна, преди много години спечелих пътуване до Испания с авторска история, посветена именно на едно от творенията на Гауди (творчеството му е в основата на историята на "Произход"). Ако има книга, която още от резюмето да съм припознала като моята книга, то това е тази.
Вече съм се заела с този списък, макар и не в предварително планирания ред. Ако Ви е интересно бих споделяла и мнението си за книгите, когато ги прочета.

Споделете ми кои книги искате да прочетете вие тази зима. Препоръчайте ми хубава книга, която според Вас си заслужава да се прочете.


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари