Favorites: November Beauty Favorites + Movie ||| 2017

Здравейте, момичета!

Кога писах публикацията за октомври, кога дойде време да пиша за ноемврийски любимци и то сериозно забавили се. Времето минава толкова бързо, че трудно успявам да намеря нови любимци, различни от тези за предишния месец. 
Любимците ми този месец са разнообразни и отново са точно 5 на брой. Когато пускам такива публикации на по-дълъг интервал ми е лесно, но когато са всеки месец ми е значително по-трудно да определя какво ми е харесало достатъчно. Въпреки това, имаше няколко продукта, които изпъкнаха по-силно и именно за тях ще ви споделя.

EBELIN четка за коса
Имам оригинален Tangle Teezer и въпреки това, откакто си купих тази четка, използвам предимно нея. Пиша ви пост със сравнение, дано скоро види бял свят. Предпочитам тази четка защото зъбчетата са по-нежни, а в момента скалпа ми е много чувствителен и не искам да го тормозя допълнително. Лесно се почиства, което също е нещо, което търся. Косата ми е много дълга и се заплита доста, четката се справя добре и успява да я разреше без прекалено дърпане и скубане. Казвам прекалено, защото за съжаление скубе и по този критерии губи битката срещу Tangle Teezer.

CIEN маска за лице 
Марка и продукт, които първоначално подцених заради ниската цена. CIEN е марка на LIDL, а продуктите им са повече от достъпни. Тази маска се води почистваща и половината саше ми стигна за 4 нанасяния – правех си я веднъж в седмицата. Много е странна, защото не засъхва върху лицето, а си седи като плътен слой крем. Не предизвика никакви раздразнения, но една идея изсуши кожата ми. Това, което ме убеди, че действа беше съдържанието на черните точки, което видимо беше издърпано навън и седеше като иглички върху носа ми. Тук идва и неприятното на тази маска – почиства, но от този тип маски, които изкарват нечистотиите и в продължение на 2-3 дни си ходите с пъпки по лицето. Така че – нож с две остриета си е! Остатъка от сашето ще използвам след време и в празни опаковки ще споделя финално мнение.

ESSENCE течно червило
За това червило ви разказах тук. Първоначално бях със смесени чувства, но в момента е любимото ми. Цветът е много приятен и един от любимите ми за зимата. С времето доста промени формулата си или аз привикнах към нея - не съм сигурна, но вече не го чувствам толкова лепкаво и тежко. За съжаление вече не може да се намери по стелажите на марката, но наскоро отново го видях като подарък към списание, можете да го купите и онлайн от сайта на официалния вносител за България тук.

ALVERDE масло за тяло
Това е стар любимец, който преоткрих този месец. Миналата година е бил в любимците ми за януари (един от първите ми постове). Така и не успях да напиша ревю за него. Много хвален продукт и то с пълно право. Аромата му е много приятен за мен, ухае ми на сладкиш. Консистенцията е по-гъста и твърда, характерна за бътърите, но при досег с кожата се разтапя и се нанася лесно. Най-хубавото е, че наистина подхранва и омекотява кожата, при това съставът му е страхотен! Като цяло го определям не само като месечен, а направо all time favorite. 

COTTAGE Душ гел 
Много хубав душ гел с невероятно свеж аромат, макар да е далеч от зимен. Консистенцията е на крем и наистина е много нежен към кожата, пени се изключително добре и оставя кожата с приятно усещане. Смятам, че почиства и като цяло си върши работата страхотно. Единствената ми забележка е синият цвят – намирам за ненужно добавяне на оцветители към душ геловете, сякаш не стига останалата химия. Продуктите на марката имат невероятни аромати, за лимитките да не говорим! Избягвам да си ги купувам заради някои съставки, но ако това не ви пречи, препоръчвам ви ги. 

И така стигнахме до любимия ми филм този месец. Както знаете, набелязах си 5 филма, които искам да изгледам през ноември и като по чудо успях да изгледам цели 3 от тях, което си е постижение за мен. Започнах да се възползвам от промоциите в кино Арена във вторник и четвъртък, което оказа благоприятно влияние върху бюджета ми. От трите филма, най-любим ми стана "Убийство в Ориент Експрес".


"Убийство в Ориент Експрес"

Както ви споделих, фен съм на криминалните филми и книги. Този филм, освен много силен каст и страхотни декори, предлага и загадка, която през цялото време се опитвате да разрешите. Няма да издавам, но развръзката наистина не я очаквах. Надявам се да екранизират и други книги от поредицата на Агата Кристи за детектив Еркюл Поаро. Не изобилстваше от напрегнати моменти, но задържаше вниманието. Джони Деп естествено беше страхотен! Педантичният стремеж към симетрия на детектива ми е много познат, аз самата обичам всичко да е идеално, но както накрая сам разбира - идеални неща няма. Ако не сте гледали филма и си падате по загадки, препоръчвам го горещо!

За съжаление за пореден месец не ми остана време за книга. Зимата е времето ми за изтягане на дивана с чай и хубава книга в ръка, но последните месеци са много динамични, а и започнах да обръщам повече внимание на блога, което също отнема от времето ми за четене.
Това бяха любимците ми за изминалия месец. Чудя се дали да не правя такива публикации на 3 месеца веднъж, прекалено пресилено ми се струва продукт да ти стане любим за едва 30-31 дни.

Вие какво мислите по въпроса? Месечни любимци или веднъж на три месеца? Споделете ми в коментарите.

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари