Review: Weleda Skin Food ||| Ревю: Weleda Skin Food

Здравейте, приятели!

Със сигурност сте чували за SKIN FOOD на Weleda. Дойде време и аз да споделя моето мнение за него.
Много често се шегувам, че това е натуралният вариант на популярния крем "Здраве". SKIN FOOD на Weleda е универсален крем, който можете да използвате от главата до петите. Това е един от най-старите продукти на марката (на пазара е от 1926 година) и техния абсолютен best seller

Откакто го получих от Good Box, преди около година, експериментирах доста с него и не намерих неподходящо приложение. Използвам вече втора опаковка от него, което говори много. 
Писала съм вече веднъж за него - тук. Много ми е любим, затова реших, че е крайно време да му отделя специално внимание.

Консистенцията е доста гъста, което го прави труден за нанасяне и неикономичен. Използвам си го много пестеливо и въпреки това свършва бързо. Попива по-бавно, затова задължително го използвам вечер. 
Доста хора описват аромата като неприятен, според мен не е такъв. Да, специфичен е, но на мен ми мирише на билки и не ме дразни. Цветът е жълто-зеленикав и отвсякъде си прилича на билков мехлем.

Допада ми опаковката, защото може да се навива и да се изтиска максималното количество от продукта, без да се налага да бъде рязана. Като цяло ми напомня опаковките на медицинските мехлеми. Предлага се в две разфасовки - 30 мл. и 75 мл. Аз винаги си взимам малката, защото забелязах, че бързо се пресича и предпочитам да не застоява дълго. 

Цената му е малко висока за нашия пазар, а и не го намирам лесно. В дрогериите, където се предлага марката, не съм виждала да го продават. Аз си го взех онлайн. Можете да го намерите тук (не съм го виждала във физическа аптека) и тук.

Реално можете да го използвате за всички зони, където имате нужда от подхранване и хидратиране. Аз не го мажа върху цялото тяло, само защото не искам да свърши прекалено бързо. Истината е, че не го използвам всеки ден, а само в определени ситуации, както ще разберете и по-долу. Наименованието "храна за кожата" ми се струва много подходящо, защото наистина усещам кожата си "сита" след употребата му.
1. Крем за ръце/масло за кожички и нокти
Мажа го предимно вечер върху цялата повърхност на ръцете, след което масажирам и в кожичките на ноктите и върху самите нокти. Върху ноктите ми не оказа кой знае какво влияние, ако трябва да бъда честна. За ръцете ми обаче беше като спасител през студените зимни дни. Не го нанасях всяка вечер, а само когато положението стане много сериозно и никой друг крем не може да помогне. Не мислете, че ще си легнете с разранени ръце (такива са моите през зимата) и ще се събудите с мека и гладка кожа. Факт е обаче, че облекчава болката и след 2-3 вечери нанасяне, можете да преминете отново към по-леки кремове.
2. Балсам за устни
Отново посягам към SKIN FOOD, когато друг балсам за устни е безсилен. Като цяло устните ми се напукват страшно много, дори и през лятото. Имам проблем с това, но когато нанасям 2-3 вечери подред, мога следващите поне 2 дена да не слагам нищо друго. Отново, не се будите с копринено меки устни, но ефектът е забележим.

3. Нощна грижа за лицето
Отново през много студените дни и когато чувствам кожата на лицето си много опъната, прибягвам към кремчето. Моята кожа е суха, дори лющеща се през зимата, но ако Вашата кожа е мазна или комбинирана, възможно е да ви омазнява и това приложение да не е за Вас. Много често, когато пътувам и не искам да нося 10 различни продукта, вземам този крем и го използвам по всичките му възможни приложения.

4. Върху сухи участъци от тялото
Лакти, колене - случва ми се доста рядко да го използвам по този начин. И то отново ако се появи проблем. Въпреки това, не го подминавам и в това отношение.

5. След скубане на вежди
Бих го използвала и след епилация, но вече споменах, пазя си го. След скубане на вежди винаги кожата на мястото на издърпаните косъмчета е зачервена и силно раздразнена. Намазвам с кремчето и освен, че успокоява, елиминира зачервяванията много бързо. 

Като недостатък отчитам единствено високата му цена, трудното му намиране в търговската мрежа и слабата икономичност.


Състав:
Water (Aqua)Helianthus Annuus (Sunflower) Seed OilLanolinPrunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) OilBeeswaxBeeswax (Cera Flava)AlcoholPolyglycerol-3 Polyricinoleate (Polyglycerol-3 Polyricinoleate)GlycerinLimonene*, Viola Tricolor (Pansy) ExtractHydrolyzed BeeswaxSorbitan OlivateRosemary (Rosmarinus Officinalis) Leaf OilChamomilla Recutita Matricaria (Chamomile)Calendula Officinalis (Calendula)ArginineZinc SulfateFragrance*, Linalool*, Geraniol*, Citral*, Coumarin*

С една дума това е крем спасител - използвам го когато нищо друго не помага. Няма магически способности, но значително успокоява кожата. Ще си го купувам отново и отново, дори вече не мога да си представя да дойдат по-студени месеци и да нямам от него. 

Пробвали ли сте този крем? Какво е Вашето мнение за него?

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари