Online shopping (part 2) ||| Пазаруване онлайн - моят опит и впечатления (част 2)

Здравейте, приятели!

Преди време Ви споделих опита си с онлайн пазаруването. От тогава изпробвах още няколко сайта и бих желала да ви споделя впечатленията и от тях.
Пазарувам все по-често онлайн. Много от Коледните подаръци купих по този начин. Спестявам си време, а доста често и пари. Доставката оскъпява покупките, но доста сайтове предлагат възможност да вземете поръчаното от техен удобен за Вас обект или пък предлагат намаления, които компенсират стойността на доставката. 

През времето от последната публикация до сега, имах и няколко лоши попадения - главно неточен размер на дрехи и обувки. Този риск съществува винаги при пазаруване онлайн. Не съм си играла да връщам стока, защото става въпрос за евтини неща, на които ако платя връщането, би ми струвало по-скъпо от това да ги задържа или подаря. Все още използвам само български сайтове, които позволяват наложен платеж. Иска ми се да пробвам и сайтове като Aliexpress и SheIn, но все още се притеснявам от плащането с карта онлайн. 

Козметика


Използвала съм го само веднъж до момента. Поръчах от него като Коледен подарък този комплект. Направи ми впечатление, че дойде опаковано много добре - в стабилен кашон с много уплътнители, които да предпазят съдържанието. Доставката пристигна доста бързо, макар да получих мейл, че идва от склада в Полша и може да се забави. Не си спомням точно, но за по-малко от седмица получих поръчаното.

Предимство на този сайт е голямото разнообразие от артикули, които са трудно достъпни или не се предлагат в България. Цената също е доста по-ниска от тази в магазините за козметика. След като Debenhams затвори, това е един от малкото български сайтове, където намирам артикули на The Balm.

Недостатък е липсата на по-подробна информация, като например съдържание на козметиката. Като с всеки онлайн магазин съществува и разминаване между цвета на картинката и реалния цвят на продукта, затова е по-трудно да си изберете подходящ. 

Цената на доставката е около 6 лева, като избрани продукти са с безплатна доставка. Извършва се от куриерска фирма Спиди. Доставката пристига за около седмица. Артикулите са много стабилно опаковани. 

Сайта обещава оригинални продукти, като на базата опита ми с поръчания парфюм, според мен са такива. 


След като няколко поредни седмици не намирах време да отида до аптеката за шампоан, който ми беше предписан от дерматолог, взех решение да го поръчам онлайн. Почти винаги, когато мога, пазарувам от аптеки Ремедуим, защото предлагат най-добрите цени за по-голяма част от продуктите и имат голям избор. Много се радвам, че вече има възможност да се пазарува и онлайн, защото нямам тяхна аптека наблизо.

За мен определено е предимство да има онлайн аптека от веригата и да мога да поръчвам, макар и да се налага да плащам допълнително за доставка.  Ремедуим предлагат доста голямо разнообразие от медицинска и конвенционална козметика, витамини, лекарства и др. 

Не намирам някакъв сериозен недостатък на сайта и пазаруването от него. За всеки продукт има много подробна информация, включително такава за състава. 

Цената на доставката е 3,50 лева за продукти под 40 лева и безплатна за всички поръчки над 40 лева. Оскъпява се, ако става въпрос за по-тежка доставка, подробна таблица можете да видите тук. Намирам доставката и условията за най-приемливите, на които съм попадала, защото лесно можете да достигнете 40 лева, без артикулите да тежат над 1 кг. Можете да вземете поръчаното и от удобна за Вас аптека, но за мен това обезсмисля поръчката онлайн, освен в случая на лимитирани колекиции като тази на Maybelline и Джиджи Хадид, която се предлага само онлайн, но можете да си спестите доставката като заявите да получите поръчаното на място в аптеката. 

Качеството на продуктите отговаря на качеството на същите в аптечната мрежа.

Официалният вносител на няколко от любимите ми дрогерийни марки отвори онлайн магазин и нямаше как да не направя пробна поръчка. Наскоро направих и втора поръчка от тях и отново останах много доволна.

Забелязвам доста предимства. На първо място, достъп до всички лимитирани колекции на Catrice Cosmetics и Essence Cosmetics, които преди изпусках или обикалях няколко обекта, за да намеря. Второто голямо предимство е наличието на артикули, които са отпаднали от асортимента и вече не могат да бъдат намерени по стелажите, но все още има бройки на склад. Освен това, получавате подаръци към поръчката си над определена стойност. При последната си поръчка се възползвах и от промоция - при поръчка на 3 лака, получавате несесер подарък. Определено сайта предлага голяма добавъчна стойност на поръчаното. При всяка поръчка се свързват с Вас за потвърждение. Отношението е изключително любезно. 

Недостатък е липсата на информация за състава на продуктите - трябва да го търся отделно в сайтовете на марките, което ми губи ценно време. 

Цената на доставката над 24 лева е безплатна, което е най-ниската граница за безплатна доставка, на която съм попадала. Под тази сума цената за доставка в София е 3,30 лева и 4,75 лева извън столицата. 

Продуктите са оригинални, от официалния вносител на марката и качеството им отговаря на съответното качество на предлаганите марки.

Правила съм само една поръчка от този сайт. Имаха голямо намаление на четки на Real Techniques и естествено се възползвах. 

Предимство са честите промоции, които имат на сайта си и цените, които са малко по-ниски от тези в търговската мрежа. Предлагат се две от най-добрите, по мое мнение, марки за четки за грим - Real Techniques и Eco Tools.

Не намирам сериозен недостатък на сайта, но както споменах, до момента съм пазарувала само веднъж. 

Доставката се осъществява от куриерска фирма Еконт, сайта автоматично изчислява цената на доставка при пускане на поръчка. Над 100 лева доставката е безплатна. 

Фирмата е официален вносител на предложените в сайта марки. Продуктите са оригинални. 

Сайтове, които бих пробвала:

Дрехи и обувки

Това е най-използваният от мен сайт за 2017 година. Имам поне 20 поръчки от там. Обикновено съм доволна от качеството на дрехите, но има и разочарования. Поръчвала съм дрехи, обувки и чанти, както и яке. На два пъти не си уцелих размера, а при последната ми поръчка една от блузите пристигна с дефект - имаше дупка на плата. 

Предимство са ниските цени и огромното разнообразие от артикули. Проверявам за чанти първо там, тъй като съм имала няколко много добри попадения и винаги когато ми трябва нова чанта или такава за специален повод, проверявам в директорията с чанти. От обувките не съм впечатлена. Информацията за размера на артикулите е доста подробна и отговаря на истината.

Недостатък е рискът от дефектна или некачествена стока, които обаче съществува при всеки сайт, който предлага китайска стока. 

Цената на доставката за София е 3 лева (изключение правят част от кварталите в периферията), а извън София 3,50 лева. Не намерих информация над определена стойност да е безплатна.

Продуктите са предимно китайски и това определя качеството им - има страхотни попадения, като чантата от тази снимка, но и доста ниско качество артикули. 

Харесах си обувки във физическия им магазин, но за съжаление нямаше моя номер, затова се принудих да поръчам онлайн. В сайта няма никаква информация за големината на стелката и на слуки поръчах просто един номер по-голям от тези, които бях пробвала.

Предимство е възможността да намерите размер на обувка, която много сте харесали, но не сте намерили във физически магазин. Такъв беше моя случай и се радвам, че успях да намеря.

Недостатък е липсата на каквато и да е информация за големината на стелката, което е задължително за онлайн магазин за обувки. При мен поръчания един размер по-голям, се оказа малък. Не съм имала подобни проблеми със сайтове като vmzona и kalapod, където е обозначен размера на стелката. Недостатък е и бавната доставка, която при мен се забави над седмица, а обувките ми трябваха спешно за сватба извън София. 

Цената на доставката е 3 лева за поръчки под 50 лева и безплатна за поръчка над тази стойност. Осъществява се с куриерска фирма Спиди.

Качеството на продуктите е идентично с това на обувките и чантите във физическия магазин на марката. Аз лично съм доволна от техните обувки и често си купувам.

Сайта предлага обувки на достъпни цени и доста често има страхотни намаления. Използвах го няколко пъти през изминалата година и имам много добри попадения. Последните обувки, които си поръчах на намаление, се оказаха на MOHITO или поне така пише на кутията и етикета. Повечето обаче са китайски. 

Предимство са изключително приемливите цени на обувки с доста добро качество. Сайта е информативен и лесен за използване, което също отчитам като плюс. Обувките пристигат в оригиналните им кутии. 

Недостатък е липсата на номера, което забелязвам доста често. Аз лично съм една от най-разпространените номерации - 38-39 и доста често си харесвам обувка, от която нямат наличен моя номер.

Цената на доставката е 5 лева с куриерска фирма Рапидо. При поръчка над 40 лева е безплатна. 

Качеството на продуктите е доста добро за цената, на която се предлагат, но естествено винаги можете да попаднете и на разочарование. 

Сайтове, които бих пробвала:
https://www.fashiondays.bg/
https://www.explosi.bg/

Това са сайтовете, от които съм пазарувала онлайн в последно време, възможно е да съм пропуснала някой. Ако имате допълнителни въпроси или съм пропуснала да спомена информация, която е важна за Вас, пишете ми. С удоволствие ще отговаря на всичките Ви въпроси.

Споделете ми сайтовете, от които пазарувате най-често.


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари