Top 5: 2017 Favorites III Топ 5: Любимци за 2017

Здравейте, приятели!

Годината измина наистина неусетно и беше трудна в много аспекти. Това се отрази и на любимците ми. Беше ми трудно да определя 5 продукта, които наистина да са ме трайно впечатлили, затова реших, освен козметика, да включа и друг тип любимец.
Любимците ми са предимно декоративна козметика, което контрастира с тези за 2016, където преобладаваше бялата. Определено през миналата година интересите ми се измениха и везните се наклониха към грим продуктите.

Фон дю тен Healty Mix Foundation - BOURJOIS*

Въпреки, че го нося само през студените месеци, провъзгласявам за любимец за цялата година. През лятото, когато не мога да го нося, обикновено ходя и без абсолютно никакъв грим. Много ми допада като нанасяне и усещане. Не забелязвам да запушва порите ми и придава много естествен вид. За допълнителна информация може да погледнете ревюто.

Контурираща палитра с четири цвята - Kozmetika Aura*
Буквално единствената палитра за контуриране, която използвах през цялата година. Носех я с мен на всичките ми пътувания и беше неизменна част от грима ми. Включила съм я в любимците си за януари и от тогава не е спирала да ми е любима. Използвам я не само за контур, доста често правя и очния си грим с нея, особено когато съм на път и не искам да нося прекалено много гримове. Намирам я за страхотна за начинаещи, тъй като не е много силно пигментирана и дори да прекалите или сбъркате ще е лесно да "замажете" положението. Най-любими са ми банановата пудра, с която фиксирам колектора под очите и Т-зоната, както и по-светлия контуриращ цвят. 

CAMOUFLAGE коректор - CATRICE COSMETICS
Сигурна съм, че не е само мой любимец. Мога да го нарека дори "all time favorite" (трябва да напиша и такава публикация някога). Много комфортен и покривен. При мен не се събира във фините линии и не изсушава кожата около очите. Използвам го за озаряване и прикриване на недостатъци.

Спрей за лице със слънцезащитен фактор 50+ - La Roche Posay

Споделяла съм ви за него тук и тук. Беше сред любимците ми през лятото и си остава такъв и през по-студените дни, когато също има слънце и трябва да се предпазваме, особено когато има сняг, който да отразява лъчите.  Всичко, което мисля за него е споделено в ревюто, затова не смятам да навлизам отново в подробности.


Лимитирани колекции Esmara by Haidi Clum - Lidl
Наистина се надявам Лидл да продължат съвместната си работа с Хайди Клум и по-често да ни предлагат лимитирани колекции като #letswow и #letscelebrate. И от двете се сдобих с малко неща - по една рокля, но и двете са любимите в гардероба ми. С роклята от първата колекция бях на рождения си ден и получих много комплименти за нея. С втората рокля бях на Нова година и освен, че нямаше как да остана незабелязана, отново се чувствах страхотно. Когато кажа, че и двете рокли са от Лидл, хората не ми вярват. Като цяло Лидл, като верига, ми беше много любим през цялата година и често пазарувах от там.

Това бяха нещата, които се отличиха най-силно за мен през изминалата година - използвала съм най-често или са ме впечатлили най-силно. Не съм привърженик на публикации с по 20+ любимци, защото именно лимитираната бройка позволява да се замислиш кое е наистина НАЙ.

Споделете ми Вашите любимци за 2017 година. Ще се радвам да ми препоръчате фон дю тен, който да пробвам през 2018 година, тъй като любимият ми е на свършване.

*Артикулите отбелязани със звездичка са ми предоставени за проба, но мнението за тях е изцяло мое

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари