#blogmas #4: Wish List ||| Списък с желания

Здравейте, приятели!

Коледа е много, много повече от подаръците, които Ви чакат под елхата. Въпреки това, нека си помечтаем и да си пожелаем онези неща, които искаме да видим там. Аз съм си набелязала няколко неща, които искам да споделя с Вас.
Няма Ви лъжа, желанията ми (или поне повечето), са много над възможностите ми. Повече идеи за подаръци на по-достъпни цени, можете да видите тук и тук

Козметичен комплект от The Body Shop


Източник: Интернет
Всъщност искам някой от Коледните календари, но нека не бъда прекалено алчна. Ще се задоволя и с по-малките комплекти, стига да присъства масло за тяло от серията Vanilla Marshmallow. Усетих аромата на предколедното им събитие и от тогава си мечтая за него. Другите лимитирани Коледни аромати също са страхотни, но за мен този е най-близко до личните ми предпочитания.

GOOD GIRL - Carolina Herrera
Източник: Интернет
Ако сте чели Gift Guide-а ми от миналата година, знаете че бях обсебена от аромата Poison Girl на Dior. Все още не бих го отказала, но мечтите се променят и в момента съм на вълна Good Girl на Carolina Herrera. Моя близка го има и определено не остава незабелязано, когато е с него. Каквото и да си говорим, парфюмът винаги си остава класика по отношение на подаръците.


Estee Lauder - Double Wear
Източник: Интернет
Отдавна съм хвърлила око на този фон дю тен, но заради високата му цена все отлагам тази покупка. Има огромен избор от цветове, но не бих си го поръчала онлайн, освен ако не съм напълно сигурна в цвета си. Предпочитам и препоръчвам и на Вас, когато си купувате толкова скъп продукт, да заложите на експертното мнение на консултантите в магазините, където се предлага марката. 

Estee Lauder Christmas Suitcase
Източник: Интернет
Уникално е това куфарче, нали? Само със серума избивате цената. Въпреки това, сериозна инвестиция е. Ако сте истински фен на козметиката на марката и имате възможност, би бил чудесен подарък за самите Вас. Виждала съм ви в Douglas и бяха около 160 лева. 


Ботуши
Източник: www.deichmann.com
Стигнахме и до най-практичното желание, а именно нови ботушки. От няколко години не съм си купувала нови подходящи за сняг и киша ботуши. Имам боти, но не и хубави ботуши. От всичко в wish list-а, това смятам да си го подаря, за да бъдат крачетата ми на топло през зимата (надявам се). 

Това беше wish list-а ми за тази година. Естествено, със сигурност има още доста неща, които заслужават внимание. Най-големите и важни желание обаче, не са материалните. 

Какви подаръци бихте се зарадвали вие да намерите под елхата? Избрали ли сте вече подаръци за близките си или оставяте всичко за последния момент?

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари