Christmas Gift Guide (For Him) ||| Идеи за Коледни подаръци (за мъже)

Здравейте, момичета!

Вече Ви споделих списъка си с идеи за Коледни (и не само) подаръци. Тъй като той е насочен главно към дамите сметнах, че не трябва да пренебрегваме и силния пол.


Независимо дали става въпрос за подарък за любим мъж, баща, брат или приятел, подаръците за мъже обикновено всяват повече смут и колебание, макар избора тук да е значително по-малък. 

Отново съм подбрала няколко идеи за подаръци в различен ценови диапазон. Както при всеки подарък, най-важното е да познавате добре човека и да знаете от какво има нужда. Най-важното при подаръците е да са практични и да влязат в употреба на човека, особено що се отнася до мъже. Включила съм подаръци както за улегнали мъже, така и по-младежки такива. 

Комплект за бръснене
Източник: ENZO.BG
Универсален подарък, особено ако не познавате добре човека, на когото ще го подарявате. Независимо колко слабо заинтересовани са от козметика мъжете, все им се налага да се бръснат и една хубава самобръсначка никога не е излишна. Тази година от Gillette са пуснали огромно разнообразие от комплекти, като аз лично се спрях на този. Спечели ме заради travel case-а. Имайте предвид, че го купих много по-евтино от DM, в Дрогерии Лили беше с 12,00 лева по-скъпо, което е необяснимо за мен. Неприятното при тези подаръци е, че ножчетата за бръсначките обикновено са почти толкова скъпи, колкото целия комплект, затова го имайте предвид при покупката и изберете такава, че човека да може да си позволи ножчетата за нея.

Козметичен комплект
Източник: ELLE.BG
Тази идея е малко по-обширна и изборът е голям. Козметичния арсенал на повечето мъже се свежда до гел за бръснене, дезодорант, шампоан и паста за зъби. Душ-гела е по-скоро екзотика и обикновено се ползва или сапун, или душ-гела на половинката. Все пак, има много мъже, които държат на тези неща и използват по-обширен набор от козметични продукти. Отново е много добър избор ако не познавате добре човека и не знаете какво друго да му подарите. От NIVEA имат много интересни предложения тази година, като моят личен фаворит е кутията за инструменти. Практична е, а и подбора на продукти е много универсален и в общи линии покрива продуктите, които споменах по-горе и всеки мъж ползва. Такива комплекти можете да намерите навсякъде, като най-евтини са в момента във веригите LIDL и KAUFLAND. Във втория в момента има седмица на NIVEA и всички стоки на марката са намалени.

Парфюмен комплект
Източник: ENZO.BG
Ако избирате парфюмен комплект хубаво е да познавате вкуса на човека, любимата му марка или да знаете точно какъв парфюм иска. При мен избора беше сравнително лесен, тъй като предварително знаех, че търся парфюм на Hugo Boss. Най-интересен и подходящ за подарък ми се стори комплекта от снимката - поръчах го от enzo.bg. Има и по-евтини варианти, като аз лично харесвам аромата Cabana на La Rive. Въпреки това, препоръчително е ако ще подарявате парфюм той да е по-скъп и качествен. Инвестицията е сериозна, но със сигурност ще зарадвате човека.

Пуловер
Източник: Интернет
Дори да не знаете точния размер с пуловерите вероятността да сбъркате е по-малка. Освен това е универсален подарък, който би се харесал на всеки. Изборът и ценовия диапазон са огромни. Ако мъжа носи жилетки, можете да подарите и такава. Ако пък искате по-закачлив подарък в LC WAIKIKI са пуснали супер сладки Коледни пуловери за цялото семейство. Намирам го за супер мил подарък, особено ако сте семейство с деца и обичате, или планирате да си правите Коледна фотосесия. 

Колан
Източник: ART93.COM
Хубав кожен колан е много стилен подарък за мъже. Аз лично съм подарявала такива и го намирам за подходящ подарък за всеки повод. Обикновено когато търся такива подаръци първата ми асоциация е ART 93. Там можете да намерите качествени кожени колани и други кожени изделия в широк ценови диапазон. Хубавото е, че ако размера не е подходящ във всеки магазин могат да го скъсят безплатно и не е необходимо да носите касова бележка. В този ред на мисли, ако не сте сигурни за размера, купете по-голям такъв - винаги можете да го скъсите, но ще е трудно да се удължи.

Портфейл
Източник: ART93.COM
Подобно на колана, хубаво кожено портмоне може да влезе в употреба на всеки, особено ако знаете, че има нужда от такова. Отново избирам такива от ART 93. Както сигурно знаете, портмоне се подарява с малка сума вътре, за да му върви на човека на пари. Нещо, което научих от личен опит е, че трябва да купувате по-дълбоки портфейли, иначе по-едрите банкноти изкачат извън него, мачкат се и в крайна сметка има опасност човека да го смени за ново или да се върне към старото си портмоне. 

Часовник
Източник: Интернет
Часовник е хубав и скъп подарък, който можете да подарите. Аз лично съм суеверна и не обичам да подарявам такива, а ако подарявам искам човека да си го откупи срещу някакви стотинки. Ако имате възможност и искате да направите наистина скъп подарък можете да купите smart часовник. Аз лично винаги съм твърдяла, че един уважаващ себе си мъж трябва да има поне един хубав часовник и скъп парфюм, тъй като тези две неща се забелязват веднага, най-вече от нежния пол. 

Чанта за документи/лаптоп
Източник: Интернет
Ако работата на човека е свързана с носене на документи или лаптоп, една хубава чанта би била страхотен и стилен подарък. Можете да изберете кожена такава или от плат. Важното е да отговаря на стила на човека, т.е. да не е прекалено строга, ако е младеж или прекалено спортна, ако се занимава с бизнес и ще ходи с нея по срещи. 

Игра със шотове
Източник: Интернет
Изборът тук е много голям - шах, рулетка, не се сърди човече. Игрите тип покер с шотове са много интересен подарък, ако човекът обича подобен тип забавления и често се събира с приятели. На мен любимо ми е "не се сърди човече", макар да нямам такова и да не съм играла, въпреки това ми се струва забавно. Такава игра можете да закупите онлайн, виждала съм и в ORANGE CENTER.

Настолна игра
Източник: Интернет
Може би се припокрива с идеята за играта с шотове, но докато първата е по-скоро насочена за събирания с приятели, втората е по-семеен тип подарък. Една такава игра можете да играете с приятели или със семейството си. Подобни игри струват от 30-70 лева, като има и по-скъпи. Можете да купите такива от много места. Виждала съм в ORANGE CENTER, METRO, а наскоро пуснаха и в LIDL. 

3D/4D пъзел
Източник: Интернет
Купувала съм си такъв от ORANGE CENTER - не са евтини, но са много интересни и предизвикателни за подреждане. Веднъж подредени могат да служат и като декорация за дома. Пъзелите не са за всеки, повечето хора нямат време, а други ги изнервя. Въпреки това има много хора, за които това е хоби и ако мъжът, на когото ще подарявате е от тези хора, със сигурност подобен подарък ще му допадне. 

Компютърна игра/игра за PLAYSTATION
Източник: Интернет
Ако Вашият любим мъж, брат или приятел е запален по виртуалните игри, със сигурност ще му допадне една нова игра. Хубаво е предварително да разпитате от каква има нужда, за да не купите такава, която вече има. Ако пък искате да вложите малко повече пари в подаръка, има цял куп джаджи като очила за виртуална реалност, зарядно за джойстици, допълнителен джойстик и какво ли още не. 

Естествено, ваучерите от молове, магазини за дрехи и книжарници са страхотен вариант за неангажиращ подарък. Дават възможност човека сам да избере какво да си вземе и в същото време няма опасност да похарчи парите за ежедневни нужди. Аз лично нямам против да ми се подаряват пари в пликче, но много често не ги използвам по предназначение, а не това е идеята.

Това бяха моите идеи за мъжки подаръци, основно такива, които аз бих купила. Надявам се, ако все още не сте избрали подаръци за мъжете в живота си, този пост да Ви е дал идея. 

Какво ще подарите вие на любимите си мъже? Допълнете списъка с Вашите идеи.

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

  1. Мога да допълня с един универсален подарък, който лично на мен ми доставя много приятни емоции и си го самоподарявам всяка година - това е календар за бюро, който всеки ден е с различна картинка - има на разни тематики - тази година ми се ще да си взема с котки

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, това е много хубава и универсална идея, което ми напомни и за едни страхотни календари с положителни мисли за всеки ден от годината.

      Изтриване

Публикуване на коментар