Christmas Gift Guide (For Her) ||| Идеи за Коледни подаръци (за жени)

Здравейте, момичета!

Коледа е далеч, но тази година съм решила да не оставям пазаруването на подаръци за последния възможен ден. Ако и вие искате да си спестите нерви, а и пари, но нямате идеи, следващите редове може да са ви от полза.
Обществена тайна е, че в дните около Коледа цените скачат. Много търговци разчитат именно на пазаруващите в последния момент и уж незначително вдигат цените. От друга страна, напрежението от пазаруването ден преди Коледа е много по-голямо, сравнено с постепенното избиране и купуване на подаръци, да не говорим за удара по джоба ви. Наближава и черният петък, така че ако ще купувате подаръци от рано, моментът е удачен.

Реших да ви споделя няколко идеи за Коледни подаръци, като част от предложенията са много бюджетни, други не чак толкова. Зависи за кого правите подарък и с какви финанси разполагате. Списъкът съдържа предимно неща, които аз бих се радвала да получа като подарък, така че ако някой от приятелите ми чете това - улеснявам ви в избора! Снимките съм вземала от интернет и са само илюстративни. За да бъде максимално полезно, включени са директни линкове. 

Книга/ваучер от книжарница
Слагам го на първо място, защото винаги се радвам на книжни подаръци. Книгата е винаги добра идея. Ако не сте сигурни какви книги предпочита човека, на когото искате да подарите такава, винаги можете да се възползвате от подаръчните ваучери, които се предлагат в по-големите книжарници. Аз лично съм купувала такъв от Orange - сумата не е фиксирана, ако го купувате на място в книжарницата, можете вие да прецените на каква стойност да бъде, а и в Orange има не само книги. Ако приятелят ви е близък можете да го разпитате каква книга му се иска да прочете или направо да му споделите, че искате да му купите такава. Наближава Коледния панаир на книгата в НДК, издателствата предлагат доста добри отстъпки, така че ако планирате да купите книга и знаете каква точно, не пропускайте тази възможност.

Свещ
Може да ви се струва малък подарък, но свещ на Yankee Candle или Bath and Body Works е страхотен и никак не евтин подарък за хората, които умеят да оценяват подобни неща. Разнообразието от аромати е огромно и може да намерите нещо за всеки вкус. Можете да намерите такива в ИКЕА, Техномаркет, както и онлайн в Enzo.bg и Fashion Days. Ако все пак държите на по-голям подарък, подарете свещ и книга - перфектната комбинация за студените зимни уикенди. Или пък свещ и топъл шал - уютен подарък, който със сигурност ще стопли душата на човека, на когото го подарявате. 

Бамбукова чаша
Пожелах си такава за рождения ден и много и се радвам. Продава се на много места, но най-евтини са в аптеки Ремедиум - под 9,00 лева. Моята е този модел и ми е много много любима и за кафе, и за чай. За мен лично това е много практичен и в същото време сладък подарък за близка приятелка. Друг вариант е да подарите персонализирана чаша със снимка. Вариантите по отношение на такъв тип подаръци са много и по никакъв начин няма да сбъркате, ако се спрете на нещо такова. Ако пък ви се струва малко, подарете цял сервиз. В Jumbo има страхотни чаши и нашумелите напоследък бурканчета, което също е интересна и симпатична идея. 

Кутия за чай
Като любител на чая няма как да не добавя нещо подобно. Едно подобна кутия може да има и други приложения в домакинството, но ако знаете, че човекът, на когото ще подарявате обича чай, няма как нещо подобно да не го зарадва. Ако пък не, спокойно може да го пригоди за кутия за бижута например, което е и следващата ми идея. Виждала съм страхотни и много подобни на тази на снимката в Jysk, вероятно и в Jumbo има много подобни, но аз лично не съм ги забелязвала. 

Кутия за бижута
Виждала съм подобни кутии в магазините за кожени изделия ART. Цените им са от 27 лева до 270 лева, в зависимост от големината, но самите кутии са много качествени и със сигурност са един стилен и луксозен подарък. Онлайн можете да намерите и по-евтини варианти, както и в по-малки магазинчета. Ако пък имате желание и умения, подобен тип кутии можете да изработите и ръчно, което ще е страхотен и мил жест. 

Стилно бижу

В тази категория имате и по-евтини и по-скъпи опции, аз лично бих се зарадвала на гривна от PANDORA, каквито са и тези на снимката. Хубавото при техните гривни е, че можете да си купите една основа и отделно талисмани по Ваш избор. Отново имате опция да изработите нещо ръчно. Преди време се бях зарибила и правех сама гривнички, никак не е трудно. Можете да подарите и гривничка от естествени камъчета, каквито са тези на дрънкулка. Коледната им колекция е уникална. Опциите са много, а и подарявате нещо, което човекът често ще носи със себе си и ще си спомня за вас.

Козметичен подаръчен комплект

И тук вариантите са много от  по-евтини (напр. козметичните комплекти на Nature of Agiva) до скъпи. В дрогериите има голям избор от варианти, като тази година ми направи впечатление, че от NIVEA доста са се постарали, а цените са повече от прилични. Ако харесате комплектите на NIVEA, в Кауфланд са по-евтини от същите в DM. Ако имате възможност и искате да подарите нещо по-скъпо, в Сефора има доста интересен избор. Коледната им колекция е повече от страхотна, а аз лично се влюбих в Boss Lady Beauty Agenda на Too Faced и много бих се радвала да го получа като подарък. Цената в нашата Сефора е 120 лева, но получавате палитра, червило, спирала, планер и несесер. 

Парфюм

Много обичам да получавам парфюми като подарък. Не съм претенциозна по отношение на ароматите, затова обикновено харесвам това, което са ми избрали. За съжаление малко хора са като мен, затова ако решите да подарите парфюм, важно е да се познавате вкуса на човека или да знаете какъв точно парфюм иска. Аз лично, в момента си мечтая за POISON на DIOR. Парфюмът е доста личен подарък и ако ще подарявате такъв, хубаво е да е по-качествен, това не значи задължително безбожно скъп, но поне такъв, в чиято издръжливост сте се убедили и сами. Ако сте сигурни в избора си, по-евтино ще ви излезе да поръчате онлайн от сайтове като Enzo.bg и Venera Cosmetics

Топъл шал
Споменавала ли съм, че съм колекционер на шалове? Нямам някаква завидна бройка, но постоянно обогатявам колекцията си с нови разцветки и модели. Голям фен съм на шаловете тип одеяло. През зимата няма нищо по-хубаво от това да си имаш топличко яке и пухкав шал. Аз лично съм виждала шалове в доста разнообразни ценови категории от 10 до 100 лева. Можете да го комбинирате и с нещо друго, ако искате да подарите нещо по-голямо. Добра идея за комбинация е със следващата ми идея. Много ми допадат шаловете в магазина на Ивана - Style By Joe, за съжаление няма наличности в момента, но се надявам да заредят скоро.

Чанта
Аз лично не познавам жена, която да има достатъчно чанти и обувки. И докато обувките са нещо, което трябва да се мери предварително, чанта можете да подарите без да знаете мерките на човека. В интернет има много интересни комплекти от по 3 части, като този на снимката. Рискът е в поръчката онлайн и възможното разминаване в качеството между снимката и реални продукт. Затова, ако не искате да рискувате, винаги можете да отидете в които и да е магазин за дрехи и да изберете нещо подходящо. 

Планер/красив тефтер
Планерът е страхотен Коледен/Новогодишен подарък. Имам няколко предложения за такива, които могат да Ви улеснят - тук. Аз лично си взех много подходящ от Orange - с кактуси на корицата и листа на точки, много подходящ за bullet journal. Беше около 7,00 лева, което е много добре за подобен тип тетрадка. Имаше и много сладки тефтери с бели листа, което също е подходящо за планер тип булет журнал. От Лидл също съм си вземала тефтер, подобен на този на снимката, които е идеален за бизнес цели. Не знам дали ще ги пуснат и тази година, но ако видите нещо подобно, заслужава си. 

Не е задължително да подарите вече разграфен планер, можете да подарите красива тетрадка, която човекът, за когото е предназначен да украси и разграфи сам. Голяма част от магията на планерите е именно в подготовката им, затова не се притеснявайте да подарите и обикновен тефтер или тетрадка. Ако пък човекът ви е наистина близък можете да се постараете вие сами да декорирате и да подарите ръчно изработен планер, което ни води и към следващата идея.

Ръчно изработен подарък
Споменах го на няколко пъти, но все пак реших да го напиша отделно. Независимо дали ще изработите ръчно целия подарък или само опаковката и/или картичката към него, няма как да не остане оценено усилието и желанието. Винаги съм ценяла ръчно изработените подаръци много повече от купените, защото винаги можете да купите нещо, за да отбиете номера, но не може да отделите цял ден в изработка на нещо и то да не е за скъп на сърцето ви човек. Независимо колко сте сръчни, дори дребен детайл, изработен лично от вас ще направи силно впечатление.

Това бяха моите идеи за подаръци под формата на wish list за предстоящите празници. Обичам да получавам подаръци, но избирането на такива ми доставя не по-малко удоволствие, затова с нетърпение очаквам еуфорията около Коледа, която с първия сняг навън все по-силно започва да ме обзема.

Ако Вие имате оригинална идея за подарък, ще се радвам да ми споделите в коментарите. 


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари