#blogmas #3: Favorite Christmas Scents ||| Любими Коледни аромати

Здравейте, приятели!

Продължаваме да бъдем на вълна Коледно настроение и как можем да си го създадем. Темата на днешната публикация са любими Коледни аромати, чието присъствие под формата на свещи, козметични продукти, сладкиши или напитки, значително повишава настроението.
Аз съм от хората, които вярват в силата на ароматите. Един определен аромат може да върне спомен, може да ви настрои на определена вълна, може да ви накара да се размечтаете и дори да ви успокои. Затова и се старая къщата ми, козметиката и всичко около мен да ухае по определен начин, в зависимост от сезона. Споделям ви моите топ 5 най-любими аромата за зимата и по-специално за дните около Коледа.


1. Мандарина
Източник: Canva
Сигурна съм, че голяма част от тези, които четете това, свързвате този аромат с детството си. Замирише ли ми на мандарини и моментално се сещам за Коледа. Канела, джинджифил, всички тези аромати са малко или повече под влияние на Американските филми, но истинската Българска Коледа, мирише на мандарини. На времето дори изсушавахме кори от мандарини на парното, за да ароматизират цялата къща. Тогава ароматните свещи не бяха популярни. Отплеснах се, но както ви казах, мандарините и ароматът им ме връщат в едно много по-спокойни и хубави години. 

2. Канела
Източник: Canva
Започне ли се от есента с аромат на ябълка и канела и преминем към зимата и канелените сладки, този аромат съпътства голяма част от месеците преди и след Коледа. В последно време канелата не ми понася добре на корема, което ужасно ме натъжава. Затова компенсирам с всичко останало, което ухае на канела - ароматни свещи, бътъри за тяло, душ гел и други козметични продукти. Мляко с канела - не звучи ли страхотно? Ако някоя козметична марка някога попадне на този пост - направете продукт с този аромат, моля!

3. Ванилия
Източник: Canva
Ванилията е един много приятен, нежен аромат, който аз лично обожавам. Не го свързвам единствено с Коледа, но покрай празниците обичам да паля ароматни свещи, повечето имат аромат на ванилия и така, на подсъзнателно ниво, го свързвам с този празник. Много от лимитираните продукти на Yves Rocher, които всяка година ползвам, също имат аромат на ванилия, още една причина, да свързвам това ухание с Коледа.

4. Джинджифил
Източник: Canva
Една дума - Gingerbread Latte. Starbucks определено създават тенденции, чрез напитките си. Джинджифиловите сладки също, но аз лично не си правя такива сладки у дома и затова за мен ароматът на джинджифил и връзката му с Коледа идва по-скоро от напитките, които консумирам. В пост от миналата година съм ви споделяла за сместа от мед и джинджифил, с която подправям чая си. 

5. Бор
Източник: Canva
От години имаме изкуствена елха и нямам никакво намерение да се връщаме към истинските - тяхното място е в гората. Въпреки това, ароматът на борче свързвам с най-ранните си спомени от Коледа. 

Това бяха любимите ми Коледни аромати. Много от тях са ми любими, защото ме пренасят в детството, други са от скоро, повлияни от филмите и навлезлите у нас чуждестранни традиции, но светът се развива с него и ние, и предпочитанията ни.

Споделяте ли любовта ми към някой от посочените аромати? Споделете ми какви са Вашите? Смятате ли, че един аромат може да повлияе по някакъв начин на настроението ви?

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари