#blogmas #8: DIY Christmas Cards pt. 2 ||| Направи си сам: Коледни картички част 2

Здравейте, приятели!

Преди няколко дена ви споделих 3 лесни за изпълнение идеи за Коледни картички. За "десерт", запазих още 3 идеи, които смятам, че се получиха доста добре и също изискват сравнително малко ресурси и не особено голяма сръчност.

В предишния пост забравих да спомена, че аз си купих готови нарязани и подгънати като за картички картони. Взех ги от магазин "Слънчоглед" - 10 броя картички за 3,00 лева. За мен това беше по-лесен вариант, но можете да постигнете същите резултати и с обикновен картон и по-остра от моята ножица. 

Отново ще се радвам, ако решите да направите някоя от картичките, да ме тагнете в социалните мрежи или да ми пратите снимка, за да видя как се е получило при Вас.

1. Under The Christmas Three
Необходими материали:
Картон
Цветни хартии или тикса
Ножица
Перфоратор снежинка
Печат с надпис Merry Christmas (по желание)

Тиксата са от Jumbo и бяха в комплект. Не помня точната цена, но не са били повече от 2-3 лева. Страхотни са и могат да имат много приложения. 

Бонус идея: Можете да използвате едноцветна зелена хартия и върху нея да изпишете различни думи, които свързвате с Коледа.

2. Цветна Коледа
Необходими материали:
Картон
Коледни картинки
Цветни хартии или тикса
Ножица
Лепило

Трябва да си призная, че тук идеите ми идваха на момента и изобщо не бях планирала такъв проект. Използвах останалите от идеята с рамката картинки, а тиксото беше съвсем импровизирана идея, но се получи доста добре. Моят съвет е да не загъвате тиксото, както направих аз, а да го изрежете по размерите на картичката, за да не се вижда отзад на самия картон. Също така, препоръчвам сухо лепило, защото с течното картона се огъна и се наложи два дена да седят затистнати, за да се изправят.

Бонус идея: Вместо хартиена картинка, можете да използвате и други материали - опаковъчна хартия или напечатана на самозалепваща се хартия картина. 

3. Цветни играчки
Необходими материали:
Картон
Цветни картини
Мъниста
Черен тънкописец или маркер
Ножица
Лепило
Печат с надпис Merry Christmas (по желание)

Ако искате да сте прецизни в изрязването на кръгчетата - има специални машинки, тип перфоратор, но не знам дали си струва да си купувате такава, освен ако не планирате по-масово производство. По-остра закръглена ножица, ще ви свърши страхотна работа. Моята беше шивашка и определено ме затрудни в изрязването. 

Бонус идея: Вместо да рисувате връвчиците на играчките с маркер, можете да използвате опаковъчна лента и да я залепите, за да създадете допълнителен 3D ефект или път да направите връвчиците изцяло от камъчета. Аз не се сетих, но щеше да бъде ефектно да залепя изрязани звездички или снежинки, върху играчките, за да станат още по-релефни и интересни.
Това бяха последните 3 идеи за Коледни картички, които успях да реализирам и заснема. Останаха ми доста материали, затова извън камера смятам да направя още няколко. Всички тези картички реално ще подаря на приятелите си. Въпреки трудностите, стреса, че снимам, калпавото лепило, липсата на материали, смятам, че добре се получиха. Надявам се и на вас да Ви харесат и да ги изпробвате.

Харесват ли ви идеите? Вдъхновяват ли ви подобни постове и видеа?


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

Публикуване на коментар