#blogmas #2: Christmas movies to watch this December ||| Коледни филми, които да гледаме през Декември

Здравейте, приятели!

В първия пост от blogmas си говорихме за това как да си създадем Коледно настроение. Един от съветите ми беше гледане на Коледни филми. Ако е съчетано с ходене на кино с приятели или е от дивана у дома, в компанията на горещ шоколад и топло одеяло, още по-добре. Като продължение на тази тема, искам да ви дам няколко идеи за нови Коледни филми, които можете да гледате по кината или на телевизора у дома.
Всички филми, които съм споменала, са нови. Смятам в отделна публикация да ви споделя и моите топ 5 Коледни филми, които всяка Коледа пускат, но мен не ми омръзва да гледам. Ако сте от хората, които не искат за 1 000-ен път да гледат "Сам вкъщи", това са предложения, които могат да ви допаднат или не, но поне са нещо ново. 

1. The Christmas Chronicles § Коледни Хроники
Филм на NETFLIX, който гледах вкъщи. Първият ми Коледен филм за годината. Забавен е и не натоварва. В началото много ме натъжи, а на края пролях няколко сълзи, но аз рева на почти всеки филм, така че не съм най-правилният човек да каже дали един филм е сълзлив или не. През по-голямата част е комедия. Кърт Ръсел в ролята на Дядо Коледа е много нестандартна, но определено сполучлива идея. 

2. The Nutcracker and the Four Realms § Лешникотрошачката и четирите кралства

Не е точно Коледен филм, но е много лек, разтоварващ и ако имате деца, е нещо забавно, което можете да правите заедно. Моите приятели не бяха въодушевени от филма, но на мен ми хареса. Да, прекалено е детски, но аз обичам такива. Няма песни, което обикновено ме дразни в Дисни филмите, затова пък има балет, което прави филма изключително красив и нежен за мен. Да, красив е най-подходящата дума, с която мога да го опиша и препоръчвам.

3. The Grinch § Гринч

Все още не съм го гледала, но смятам да го направя, съвсем скоро. Почти съм сигурна, че във всеки живее един мъничък Гринч. Колкото и да обичаме Коледа, има неща, които сериозно ни дразнят в празника - претъпканите магазини, завишените цени. Интересно ми е да видя как е представена историята.

4. Смарт Коледа

В повечето ми  постове за филми присъства поне един български. Трябва да подкрепяме родните продукции и самият факт, че за първи път излиза български Коледен филм, е добра причина да отиде човек да го гледа. Идеята е интересна, така че смятам да го гледам и се надявам да ми хареса.

Това бяха четири предложения за Коледни филми, които да изгледате този декември. 

Гледали ли сте някое от посочените предложения? Споделете ми ако сте чули или гледали някой друг нов Коледен филм. 


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари