#blogmas #5 : DIY Christmas Decoration ||| Направи си сам: Коледна украса

Здравейте, приятели!

Тази година искам #blogmas да е много по-практичен от миналата, затова съм запланувала доста проекти тип "направи си сам". Стискайте палци да ми се получат и да успея да ги осъществя. 
Едно от любимите ми неща и тези, които ми създават най-много уют, са именно малките кътчета вкъщи, украсени подходящо. Лампичките и свещите са задължителни. Обикновено не изкарвам Коледната украса толкова рано през декември, но тази година реших да се заредя с настроени по-рано, защото времето минава толкова бързо и докато усетя Коледния дух и празникът вече е минал. 

Приготвила съм ви една лесна за изпълнение идея. Почерпих много вдъхновение от Pinterest и ви съветвам да направите същото, пълно е със страхотни проекти и вдъхновяващи снимки. Ако решите да реализирате някой от проектите, ще се радвам да ми изпратите снимка или да ме тагнете в социалните мрежи, за да видя как се е получило при вас. 

Аз съм от хората, които изобщо не им се получават пипкавите неща, така че избрах наистина много лесна идея. Въпреки това, сигурна съм, че по-талантливите и сръчни от Вас ще постигнат много по-добри резултати.


1. Коледа в рамка
Необходими материали:
Рамка за снимка (моята е за снимка 10/15)
Коледна картинка по избор
Декоративни елементи за украса
Тиксо

Рамката, звездичките и панделката са от Jumbo, картинките свалих от интернет и принтирах на цветния принтер в офиса. Реално, можете да използвате каквато картинка имате. Можете да изрежете в необходимия размер опаковъчна хартия, картина от списание и каквото ви дойде на ум.


Във видеото ще видите, че аз залепих панделката с двойно залепващо тиксо, но много по-хитро би било, ако махнете стъклото, закрепите я и едва тогава сложите картинката и монтирате рамката. 

*Бонус идея: можете да боядисате рамката в червено или бяло - ще стане още по-празнично и цветно

Това беше идеята ми за интересен и доста ефектен декор у дома. Приготвила съм още две идеи, но те не се получиха толкова добре и все още се чудя дали да ви ги споделя. Кажете ми в коментарите дали искате да ги видите.

Обичате ли да си правите сами украса за дома? От къде черпите вдъхновение?

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари