#blogmas #9: Christmas brunch with Pierre Fabre ||| Коледно настроение и късен обяд с Pierre Fabre

Здравейте, приятели!

Много ми се искаше в блогмас да включа и пост за някое хубаво Коледно събитие, но почти бях загубила надежда да присъствам на такова. Изненадващо се появи поканата за събитието на Pierre Fabre и така се озовах в едно от най-уютните места, който съм посещавала на скоро - Eddy's GRAFIX.
Преди да разкажа за самото събитие искам искрено да благодаря на организаторите за поканата. Както знаете, не присъствам често на блогърски събития и искрено се радвам, когато някой оцени и забележи труда ми. 
Събитието се състоя след 14:00 часа, идеално време за лек следобеден брънч, но при цялото изобилие от храна, което имаше, спокойно можеше да мине и за обяд. Сами ще забележите, че повечето снимки са доста апетитни. Имаше голямо разнообразие от сладкиши и солени вкусотии, типични за Коледа (по-скоро немската, но в последните години навлязоха и у нас) - щолени, брецели, сандвичи с братвурстчета, огромна елха от джинджифилови сладки и др. Хубаво кафе, греяно вино и яйчен пунш допринесоха за още по-празничното настроение, но за последните две, след малко.
Още от вратата ни посрещнаха с Коледна играчка и супер симпатична панделка с безопасна игла, която може да намери доста приложения. Аз закъснях и при пристигането ми вече беше доста пълно и нямаше свободни места. Това е може би единственото, което не ми допадна в цялото събитие, но пък липсата на място за сядане отвори повече възможности за комуникация и "смесване на тълпата". 
Както вече споменах, събитието се състоя на 18.12.2018 в Eddy's GRAFIX. Заведението се намира в бизнес сграда GRAFIX, срещу The Mall. Не е голямо, но това го прави и доста уютно. Вътре има около 5-6 масички и още няколко високи маси. Много ми хареса украсата, имаше доста малки детайли, които обаче правят силно впечатление. Кафето и храната също бяха страхотни. Най-много ми харесаха джинджифиловите сладки, но и останалите вкусотии не отстъпваха. 
Самото събитие беше планирано доста интересно. Споделяла съм и преди, че винаги отчитам като голям плюс, когато събитията не се въртят около една презентация. В случая много ми хареса откритият урок за приготвяне на популярни Коледни напитки - греяно вино и яйчен пунш. За съжаление, не можах да опитам пунша, но изглеждаше много апетитно. На събитието беше и гримьорката Надя Сивкова, която гримираше желаещите, с продуктите на Avene. 
От компанията обещаха идната година да ни зарадват с много новости и интересни продукти, така че нямам търпение да дойде този момент и да науча повече. 

Това беше едно кратко резюме на събитието, смятам, че снимките говорят много повече и дори да не четете текста са достатъчни, за да ви заредят с Коледно настроение... както и да огладнеете. 

Споделете ми в коментарите кое е любимото ви Коледно лакомство. 

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари