#blogmas #1: Christmas inspiration ||| Да се настроим на Коледна вълна

Здравейте, момичета!

Ако Коледният дух все още не Ви е сполетял, имам няколко предложения за това как максимално да се потопите в атмосферата. 
За втора година реших да се опитам да направя #blogmas, зарежда ме положително и ме кара да мисля повече за празника. Публикациите от миналата година можете да видите тук. Надявам се да успея да осъществя идеите си и да се справя в срок, тъй като миналата година няколко публикации останаха нереализирани.

Ако и вие не искате да изпуснете всичко онова, което може да ви зареди с настроение, предлагам ви няколко събития и дейности, които могат да не ви настоят на Коледна вълна.

1. Посетете Коледните пазари

В България коледните пазари са все още нещо ново и нямат мащабите на тези в чужбина. Въпреки това, заслужава си да ги посетите, дори само заради вкусните наденички и греяното вино. Аз лично харесвам Немския Коледен пазар и се старая да го посещавам всяка година. Има и много други пазари, които си заслужава да посетите, такива са Коледното издание на Mish Mash Fest, панаира на книгата в НДК и други.

2. Отидете на шопинг 

Обичам да пазарувам по всяко време на годината, но когато е свързано с празници и купуване на подаръци, съм още по-развълнувана. Моловете са много приятно украсени, отвсякъде звучат коледни песни и наистина можете да почувствате духа на празника. Обичам да ходя и в Jumbo, където освен голям избор от коледна украса има и доста добри идеи за подаръци. Любимото ми нещо след тур по магазините е чаша кафе от Коледните предложения. Идеи за подаръци можете да видите тук и тук.

3. Украсете дома и си създайте уют
Ако още не сте украсили елхата, крайно време е да го направите. И не само елхата! Аз обичам да украсявам навсякъде около мен, за да ми е красиво и празнично. Трябва да си призная, че нямам специална украса за Великден, например, но що се отнася до Коледа имам цял кашон. 

4. Гледайте Коледни филми

Може да е клиширано за някого, но аз лично няма как да гледам хубав Коледен филм и да не се размечтая. Коледните филми освен, че ме карат да усетя празника, са добър повод за пиене на горещ шоколад пред телевизора и импровизирана кино вечер с приятели. 

5. Направете си сами Коледни напитки и сладки
Няма начин да пия горещ шоколад и да не ми замирише на Коледа. Ако пък не искате да качите килограми, направете си ароматен чай. Джинджифиловите сладки и меденките са задължителни за мен и всяка година се опитвам да усъвършенствам готварските си способности.

6. Използвайте Pinterest за вдъхновение

Най-бързият начин да се настроя за даден празник, сезон или събитие е да потърся вдъхновение в Pinterest. Достатъчно е да напишете Christmas и ще ви излязат цял куп красиви снимки, които няма как да не ви вдъхновят, най-малкото, да украсите дома си.

7. Отидете на почивка/екскурзия

За да бъда честна, зимата не е любимото ми време за пътуване, предпочитам да си седя на дивана и да пия чай. Въпреки това, ако имам възможност да отида да екскурзия в някоя европейска столица, където знам, че украсата е повече от страхотна, бих го направила. Иска ми се поне веднъж по празниците да посетя Виена или Лондон, където наистина можете да усетите духа на Коледа и да се потопите в атмосферата. 

8. Направете снежен човек

Не съм правила снежен човек от дете, но винаги много съм обичала и ми създава едно специално усещане. Тази година разчитам на снежна Коледа, така че възможностите за снежен човек са на лице. 

9. Потърсете вдъхновение в YouTube 

Подобно на Pinterest, Коледните видеа в YouTube успяват да ми вдъхнат много настроение. Вдъхновяват ме за различни "направи си сам" проекти и ми дава интересни идеи как да украся дома си.

10. Изхвърлете ненужните неща от живота си

Дали ще направите разчистване на гардероба, козметиката или на хората в живота си, освободете се от всичко ненужно, което ви задушава. Няма как да се почувствате добре и празнично, ако сте затрупани от ненужни вещи, чувства и хора. 

Това бяха моите 10 съвета как да се настроите на вълна КОЛЕДА. Украсете дома си, пийте греяно вино и кафе в Коледни чаши. Времето навън е истинска зимна приказка, така че ако това не ви кара да чувствате празника по-близо, не знам кое.

Какви са Вашите трикове за Коледно настроение. Обичате ли Коледа? Харесвате ли идеята ми за blogmas? Ще се радвам да ми споделите какви постове искате да виждате в дните до Коледа.


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари