Unlike: Products I don't like ||| Продукти, които не харесвам

Здравейте, приятели!

За съжаление трябва да има и такива публикации. Понякога попадам и на козметични разочарования и искам да ги споделя с Вас. 
Искам дебело да подчертая, че това, което не харесва на мен, може да е Вашият най-любим и подходящ за Вашата кожа продукт. Споделените са мои лични разочарования, които са се отразили зле на моята кожа или по друга причина не са изпълнили очакванията ми. Тези продукти може да не са лоши, но не са моите.
За щастие, много рядко попадам на тотални разочарования. Заради силната конкуренция, все по-рядко марките пускат на пазара продукт, които да не отговаря на обещанията си. Вече веднъж съм писала такава публикация, можете да я видите тук

BALEA - рол-он дезодорант за чувствителна кожа
Споделих Ви за този дезодорант тук. Запазих опаковката само заради тази публикация. Типичен пример, че нещо може да се хареса на един, а за друг да е пълно разочарование. Любимата ми Зори от AGLEU го похвали, явно с нея се е сработил, но с мен не успя. Не само, че не предпазваше от изпотяване и неприятна миризма, а дори засилваше и влошаваше положението. Без да нанасям дезодорант се потя по-малко, отколкото когато го ползвах. За миризмата няма да говоря, защото беше някакъв абсолютен ужас. Отделно получих сърбеж от него, а уж е за чувствителна кожа. Цената му е страхотна, но аз никога повече не бих посегнала към него.

ALL NATURE - масло за тяло
Имам ревю за него тук. Не успях да се спогодя с аромата му. Цялата серия мирише толкова прекрасно, а това масло мирише коренно различно. Не подхранваше особено забележимо и оставяше неприятно усещане върху кожата. Не е пълно разочарование, но не успях да го изразходя дори до половината.


AVON - лак за нокти Nailwear PRO+

Имам тези два лака отдавна, използвала съм ги не повече от 2 пъти и смятам да ги изхвърля след тази публикация. Не съм опитвала други лакове и серии на AVON, но тези са просто невъзможни. Не се нанасят равномерно, супер течни са, събират се на топче и засъхват невероятно бавно. Не знам дали проблемът е в цветовете, които аз избрах или в цялата серия, но за да ги нанеса трябва да работя изключително внимателно, на много тънък слой и да напластя поне 3 пъти, като изчаквам поне 5 минути между всеки пласт. Невъзможно ми е да работя с тях и за мен са разочарование. 

Benecos спирала Максимум обем
Бях много въодушевена за тази спирала, но за мен не прави нищо. Натурална е и мога спокойно да я нося всеки ден, но с нея или без нея, не виждам разлика в миглите ми. Колкото и да напластявам има едва забележим ефект. Признавам си, че нямам опит с натурални спирали за очи, възможно е ефектът от тях просто да си е такъв. Ще я изразходя до край, но не бих си купила отново същата. 

Stani Chef's пилинг за тяло йогурт
Първото, което ме отказа от този продукт беше неприятния аромат още с отварянето на бурканчето. Не мога да ви опиша аромата, далеч е от йогурт. Консистенцията също е изключително странна. 

Това бяха продуктите, които ме разочароваха искрено в последно време. Надявам се подобни публикации да са рядкост. Все пак, намирам ги за полезни, защото биха могли да ви спестят някоя и друга не до там добра покупка, макар отново да напомням, че е възможно на вас тези продукти много да ви допаднат.

Споделете ми Вашите козметични разочарования. Попадате ли често на такива или са по-скоро изключение?


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

  1. Дезодорантът съм го използвала. Върши работа само, ако не се потиш реално. :D Аз харесвам стъкленият дезодорант с пулверизатора на Nivea Natural Fresh. Май от безалуминиевите само той реално върши добра работа, стига да бъде подновяван поне веднъж дневно. Съдържа много алкохол, но аз нямам проблем с това. Сега изпробвам безалуминиевия рол-он на Ив Роше - ароматът му (зелен чай) много ми харесва, но не мисля, че дава достатъчна защита за лятото.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За съжаление, не мога да попадна на добър дезодорант с натурален състав :( От безалуминиевите дезодоранти на Нивеа съм доволна, но пък алкохола в тях не ми понася много добре. Стъкленото шишенце го търся, но нещо напоследък не го виждам по дрогериите в близост, явно ще трябва да отида до някой по-голям магазин на Лили или ДМ.

      Изтриване

Публикуване на коментар