Fashion: Spring Wardrobe Essentials ||| Мода: Необходимо в гардероба за пролетта

Здравейте, приятели!

С настъпилите топли дни, започнах да подреждам и подготвям гардероба си за пролетта и приятните температури, с които я свързвам. 
Първото, което ми идва на ум, когато започна да обмислям пролетния си гардероб, това са свежите светли цветове. За тази пролет съм решила това да са бебешко розово, бежово и бяло. Не мога напълно да избягам от тъмните цветове, тъй като те подпомагат по-лесното комбиниране, затова съм се спряла също така на бордо и класическото черно. Забелязвам, че розовото е на мода тази пролет, така че съм се ориентирала правилно.

Отново смятам да се придържам към принципите на капсулирания гардероб, за което можете да прочетете повече информация тук. Няма да изброявам всичко, на което съм се спряла за гардероба си, а само онези части, без който по мое мнение би бил непълен. 

Ако и вие обичате да пазарувате на сезонен принцип, смятам, че тази публикация може да ви бъде полезна. Също така съм сигурна, че вече имате повече от тези дрехи в гардероба си, така че ако не сте ги извадили все още - направете го. 

Снимките са само за илюстрация, но в полето с източник има и директни линкове, ако нещо ви хареса. Надявам се да успея да направя пост с нови придобивки, където да ви покажа какво си купих аз за пролетния сезон. 


ДРЕХИ

1. Светли дънки

Светлите дънки са класика, от която аз лично бягах много време. Колекцията на Лидл и Хайди Клум ме срещна с перфектните за мен светли дънки и тази пролет смятам да ги нося почти постоянно. Ако ме следите в Инстаграм, вече със сигурност сте се убедили в това. Светлите дънки позволяват множество комбинации - седят еднакво добре и с тениска и с риза. Подходящи са както за ежедневна, така и за офис визия. Важното е да умеете да ги комбинирате. Ако сте по-смели можете да заложите и на бели дънки/джинси. 

2. Кожено яке
Източник: www.stradivarius.com
Коженото яке е еднакво добър избор за есента и пролетта. Задължително трябва да имате поне едно такова в гардероба си. Ако искате да избягате от класическото черно, винаги можете да заложите на по-интересен цвят като бордо, розово и дори жълто. 

3. Плътна жилетка
Източник: www2.hm.com
За пролетните дни, когато е достатъчно топло да бъдете без яке, една плътна жилетка е абсолютно задължителна. Все пак, времето все още е непредсказуемо, а и духа неприятен вятър. За тази пролет аз си взех плътна жилетка в бордо. В по-студените дни мога да я нося и под кожено яке. 

4. Сако в свеж цвят
Източник: www.stradivarius.com
Винаги е хубаво да избягаме от тъмните цветове през пролетта. Затова защо пък да не си вземете едно розово сако. С най-обикновена бяла тениска и светли дънки веднага ви придава една много елегантна и в същото време ежедневна визия. 

5. Дънкова риза

Дънковата риза е може би най-любимото ми нещо. Придава толкова небрежно елегантен вид, че мога да нося такава за всеки повод. 

6. Потник в неутрален цвят

Потник в неутрален цвят е нещо, което трябва да имате под ръка за всеки сезон. За пролетта обаче е напълно задължителен. Аз лично имам няколко в разнообразни цветове. За тази пролет си взех един в бордо, тъй като в бяло и бежаво вече имам поне няколко. 

7. Дълга риза - рокля
Източник: www2.hm.com
Хубавото на тези ризи е, че могат да се носят с тънък и дебел чорапогащник, с кецове и с високи ботуши, с и без връхна дреха. Можете да нагодите една такава риза към почти всяка прищявка на времето. 


ЧАНТИ

8. Малка елегантна чанта
Източник: www.bershka.com
Не знам за Вас, но дойде ли пролетта и нямам никакво желание да мъкна огромни тежки чанти. Заедно с тежестта от дебелото яке, искам да сваля от тялото си и тази на чантата. Малките чанти с дълга дръжка, която можете да носите през рамо, са страхотни за дълги разходки през пролетта.

9. Раничка

Пролетта е времето, в което желанието ни за близки и далечни пътешествия се завръща. Една раничка никога не е излишна на дълъг път или дори за комфортна разходка в парка. Аз лично предпочитам раниците тип куфарче, които не променят формата си. 


ОБУВКИ

10. Бели маратонки
Източник: www.kalapod.bg
Белите маратонки са ми много любими и винаги когато намеря за подходящо, прибягвам към тях. Независимо дали ще предпочетете класически маратонки или кецове, важното е да имате поне един чифт в бял цвят. 

АКСЕСОАРИ

11. Слънчеви очила

По отношение на аксесоарите има много вариации. Едно обаче е сигурно - без слънчеви очила не може. Имам много слънчеви очила, но повечето нося единствено като аксесоар, тъй като нямат защита. 

12. Шал от фина материя (кашмир, коприна)
Източник: www2.hm.com
Времето през пролетта може да е много подвеждащо - слънчево, но в същото време с пронизващи ветрове. По тази причина освен връхна дреха, винаги е добре да прибавите към тоалета си шал от по-фина материя. 

13. Часовник

През зимата мога и да пропусна този аксесоар, но през пролетта определено намирам тоалетите си непълни без един хубав часовник в кореспондиращ на облеклото ми цвят. 


Това бяха моите предложения за задължителни за пролетния ви гардероб артикули. Списъкът може да бъде допълнен с още доста неща, но изброих само най-важните по мое мнение.

Какво е нещото, без което вие не можете да си представите гардероба си през този сезон? 

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари