TOP 5: 5 movies I've watched in March ||| Топ 5: 5 филма, които изгледах през март

Здравейте, приятели!

Отдавна не съм писала нищо на тема кино и реших, че е време да поправя тази грешка. Обожавам да ходя на кино. Реших да ви споделя мнението си за няколко филма, които изгледах през изминалия месец. 
Признавам си, че не всички филми съм гледала на кино. Повечето свалям от интернет. Има филми, които просто не си заслужава да гледате на голям екран, както и такива, които задължително трябва да гледате на кино. Обикновено филмите с много ефекти предпочитам да гледам в салона, а тези без такива от дивана у дома.

Българските филми винаги гледам на кино, смятам че трябва да подкрепяме родната индустрия. Холивуд бълва огромно количество продукции на година, докато у нас се изисква огромно усилие и дълго събиране на средства, за да излязат на екран 2-3 филма на година. 

ЧЕРНАТА ПАНТЕРА
Оценка: 4/5

Казвала съм ви - фен съм на филмите на Марвел. Все пак съм дете израснало с анимацията за Железния човек. Черната пантера разказва историята на един малко познат за вселената на Марвел герой Т‘Чала - кралят на Уаканда. Героят се появи в третият филм за Капитан Америка: Войната на героите и ще видим отново в Отмъстителите: Война без край. Черната пантера разказва историята на Т‘Чала, неговият произход и какво прави Уаканда специална. Не мога да кажа, че ще се се нареди сред любимите ми филми на Марвел, но определено си заслужава гледането. Не изобилства от ефекти. Аз го гледах на кино, но не смятам, че е задължително. Като цяло ме остави със смесени чувства, но е хубаво да го гледате, ако искате да навържете историята и да знаете точното място в пъзела на Марвел, което е отредено на този герой.

ПРИНЦЕСАТА НА ПОКЕРА
Оценка: 4/5

Това е от филмите, които най-добре се гледат от вкъщи. Не ви препоръчвам да давате пари за кино, но си заслужава да го изтеглите и да го изгледате. Мен лично много ме впечатли, главно фактът, че е направен по реална история. Дотолкова, че се зачетох и научих повече за истинската принцеса на покера. Харесвам истории за силни жени, които си извоюват място в мъжкия свят и тази е точно такава. Филмът се приближава доста до реалната история на Моли Блум. Изборът на актриса (Джесика Частейн) също е много подходящ, с оглед визуалната прилика с истинската Моли. Няма нещо във филма, което не ми хареса - успя да ме грабне и заинтригува. 

ПРИВЛИЧАНЕ
Оценка: 4/5

Споделих ви мнението ми за българските филми. В случая този филм ми се стори доста обещаваш. Разочарова ме с две неща - липсваха ми танците в цялата история, а продуктовото позициониране ми идваше повече на моменти. Второто мога да го преглътна, защото наистина е трудно да се направи филм в България без спонсори и платена реклама. Танците обаче наистина ми липсваха. Сигурно ако го гледах на 16-18 години щях наистина да го харесам, щеше да ми е по-близък като идея. От гледната точка на възрастен, цялата драма и интриги във филма ми дойде малко в повече. Допадна ми любовната история, в която е въвлечена героинята на Яна Маринова. Беше по детски сладка и непринудена, което ме накара да изгледам филма. Въпреки, че запознах с разочарованията цялостното чувство, с което ме остави филма беше приятно. Подходящ е за разтоварващ следобед, като особено силно го препоръчвам, ако все още сте в училище и главната сюжетна линия би ви била по-близка. 

БИКЪТ ФЕРДИНАНД
Оценка: 5/5

Обожавам анимационни филми, на колкото и години да стана винаги ще ми е интересно да гледам такива. Филмът отваря въпрос за един доста наболял проблем, а именно доколко е хуманна борбата с бикове, с която е известна Испания. На много места коридата е забранена, но в отделни градове все още можете да се "насладите" на това шоу. За мен лично, филмът беше изключително силен от тази гледна точка. Харесвам филми с кауза и в моите очи този е точно такъв. Като изключим това, допаднаха ми и много други неща - приятен саундтрак, добре изградени образи, напрегнати моменти и естествено щастлив край. Ако имате деца, препоръчвам ви да го изгледате с тях. Според мен е поучителен и не толкова комерсиален, колкото други детски филми. Остави ме с усмивка и няколко пролети от умиление сълзи (почти винаги се разчуствам на филми, особено на анимации).

ЛАБИРИНТЪТ: Последният кандидат
Оценка: 5/5

Този филм ми е най-пресен в съзнанието. Излезе на кино през януари, но не успях да го гледам тогава. Вече не може да бъде гледан в салоните, но се появи онлайн. Препоръчвам ви ако решите да го гледате да си припомните първите 2 части. Аз имах много бегли спомени и това донякъде ми попречи да се насладя пълноценно на филма. Припомнях си в движение. Спомням си ясно, че не харесах втората част, защото ми дойде прекалено хорър и ми липсваше историята, докато първата част имаше история, но липсваше напрежението. Тук всичко беше по-балансирано и задържаше вниманието от първата до последната минута, без да се налага да си затварям очите и да се притеснявам дали нещо няма да изскочи и да ми изкара акъла.

Това беше моят топ 5 изгледани филми за изминалия месец март. От всички нямам изявен фаворит, нито един от тях не успя да се запечата трайно в съзнанието ми и да се нареди сред любимите ми филми, но и петте са интересни и си заслужават да бъдат гледани. Голямо разочарование за мен беше "Малък голям живот" с Мат Деймън - изключително безсмислен, даже скучен. През цялото време очаквах да се случи нещо, но вместо това кашата ставаше все по-голяма. Едва накрая на филма успях да разбера донякъде смисъла. Филмът определено има идея, но реализацията е потресаваща. Харесвам Мат Деймън, но за мен този му проект е провал.

Споделете ми кои филми гледахте през март? Кои успяха да ви впечатлят и кои да ви разочароват? На кино или у дома предпочитате да гледате филми?

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари