Unboxing: KIBRIT March 2018 (Beauty Mission) ||| Разопаковане на Кибрит март 2018 (Мисия красива)

Здравейте, приятели!

И този месец реших да си взема кутията на Кибрит БГ и да видя какво крие примамващото заглавие "Мисия Красива". Впечатленията ми от кутията и какво открих вътре, можете да видите в публикацията.
След като останах доста очарована от предишната кутия реших, че ще дам шанс и на тази за месец март. Какво ме впечатли в предишната кутия и малко повече за това какво представлява Кибрит, от къде и на каква цена можете да я поръчате, можете да видите в предишния ми пост тук.
Таз месечната тема, "Мисия Красива", беше доста силна заявка за кутия пълна с бюти благинки. До момента кутията винаги се е придържала към натурални и био продукти, затова и точно такива очаквах. Знаете, че съм фен на натуралната козметика и нямаше как да не се заинтригувам какво ще предложат и от Кибрит. 

Селекцията им от продукти отново успя да ме изненада и то приятно. С малко изключение, няма нещо, което няма да мога да пробвам. Естествено, преобладаваха продуктите за красота. 
Производител: Bynata natural
Цена: 13,50 лева
Количество: 10 мл

Това е единственият продукт, който за съжаление няма да мога да пробвам. Имам лош опит с облепихата, към която проявявам алергична реакция. Разбрах го след проба на крема им за лице - ревю тук. На моя приятелка се отрази страхотно, затова отново смятам да го подаря. Въпреки това, намирам продукта за страхотно попадение - комбинация от чисти масла за лице. Сигурна съм, че би бил страхотна грижа, но просто не е за мен. 

Производител: Wooden Spoon
Цена: 4,95 лева
Количество: 4,3 мл

Радвам се, че има продукт на тази марка в кутията, тъй като до момента не съм пробвала нищо. Чувала съм много положителни отзиви, но нито един от ароматите не ми допадна от тестерите, които пробвах в един магазин. Ще видим как ще ми се стори този балсам и ще ви споделя мнение в бъдеще. 

Производител: Tonika
Цена: 8,50 лева
Количество: 1 брой

Много отдавна гледам тези възглавнички и просто не мога да ви опиша колко се зарадвах на присъствието на една такава в кутията. Никога не бих се решила да си купя подобно нещо, но пък ми беше супер интересно да пробвам. Радвам се, че са избрали аромата на лавандула. Възглавничката мирише изключително приятно, не натрапчиво, но силно. За мен аромата е приятен и смятам да я държа около мен в хола, докато гледам филми или пиша пост на компютъра. Може да се използва и като ароматизатор за гардероб. Аромата на лавандула е естествена защита срещу молци.
Производител: Inecto
Цена: 4,49 лева
Количество: 250 мл

Не съм чувала марката. Състава не е точно каквото очаквам, но е приемлив. Аромата е много приятен. Към момента не мога да споделя нищо повече, защото съм зарината от подобен тип продукти и скоро едва ли ще пробвам този. Ако ви е интересно, пишете ми за повече информация. 

Производител: Aura
Цена: 5,99 лева
Количество: 100 мл

Също марка, за която не знам нищо, а и не успях да намеря информация. Едно бурканче кокосово масло никога не е излишно. Не знам дали ще го включа в домашни рецепти за козметика или ще го използвам директно върху кожата. Предпочитам да го използвам като съставка в домашни маски и скрабове. 

В кутията не липсваха и няколко продукта за похапване и пийване.
Студен чай Липа с Малина
Производител: Tea-Go
Цена: 1,99 лева
Количество: 250 мл

Пробвала съм други вкусове от студените чайове на марката, но точно този не съм. Много приятен, освежаващ и ароматен. Комбинацията е интересна, но аз лично бих предпочела само липов цвят или само малина. 

Бисквити с нахут и лимец
Производител: Zido Whole Food
Цена: 2,15 лева
Количество: 65 гр

Пробвала съм доста неща на марката, но до момента не бях виждала тези бисквити. Доста интересно звучат. Обожавам нахут, особено под формата на хумус и в бобена салата. Не мога да си представя какъв вкус би имал като печиво. В момента не мога да ги опитам, защото съм на специален хранителен режим, но след няколко седмици ще мога да му се насладя. Ще ви споделя впечатления в Инстаграм, затова ако не сте ме последвали там направете го. 

Това, възможно най-накратко, беше съдържанието на кутията на Кибрит за месец март. Възглавничката, нещата за хапване, балсамчето за устни и маслото от кокос ме зарадваха най-много. Със сигурност ще виждате възглавничката доста често, тъй като смятам постоянно да е около мен, поне докато аромата не изчезне. 
Споделете ми и Вашите впечатления от кутията. Бихте ли поръчали? Мен много ми харесва лайфстайл елемента - винаги има нещо повече от храна и козметика.

Можете да ме последвате на следните места:

Коментари